Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050708/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082715 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜SZKOLENIA DLA KADRY ADMINISTRACYJNEJ, ZARZĄDZAJĄCEJ I DYDAKTYCZNEJ KARPACKIEJ PAŃSTWOWEJ UCZELNI W KROŚNIE PROWADZĄCE DO ZWIĘKSZENIA DOSTĘPNOŚCI UCZELNI DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜KARPACKA PAŃSTWOWA UCZELNIA W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 370468370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: ˜Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@kpu.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://kpu.krosno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz.krosno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜SZKOLENIA DLA KADRY ADMINISTRACYJNEJ, ZARZĄDZAJĄCEJ I DYDAKTYCZNEJ KARPACKIEJ PAŃSTWOWEJ UCZELNI W KROŚNIE PROWADZĄCE DO ZWIĘKSZENIA DOSTĘPNOŚCI UCZELNI DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-cce3c220-af1e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00007320/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu pn. „Uczelnia bez barier - w kierunku edukacji włączającej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜Projekt „Uczelnia bez barier – w kierunku edukacji włączającej” nr POWR.03.05.00-00-A079/20 jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00050708/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜DTG/38/ZP-3/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 281350,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część I - Zadanie nr 1 – „Szkolenia dla kadry uczelni podnoszące świadomość w zakresie niepełnosprawności i pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi” obejmuje:A) Szkolenie podstawowe w zakresie komunikacji i form wsparcia edukacyjnego studentów z zaburzeniami psychicznymiB) Szkolenie „Wsparcie edukacyjne osoby z zaburzeniami psychicznymi”C) Szkolenie „Odróżnianie zaburzeń psychicznych od agresji i roszczeniowości”D) Szkolenie „Techniki radzenia sobie z własnymi, negatywnymi emocjami w trudnych sytuacjach wynikających z kontaktu ze studentami z zaburzeniami psychicznymi”E) Szkolenie „Kontakt ze studentami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu(ASD)”F) Szkolenie „Szkolenie podstawowe w zakresie funkcjonowania studentów z niepełnosprawnością w środowisku akademickim”G) Szkolenie „Funkcjonowanie osoby z niepełnosprawnością narządu ruchu”H) Szkolenie „Funkcjonowanie osoby z niepełnosprawnością narządu wzroku”I) Szkolenie „Funkcjonowanie osoby z niepełnosprawnością narządu słuchu”J) Szkolenie „Funkcjonowanie osoby z zaburzeniami mowy”4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 97650,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część II – Zadanie 2 - Szkolenia dla kadry uczelni w zakresie podnoszenia kompetencji w pracy z osobami z niepełnosprawnością” obejmuje:A) Szkolenie dla lektorów języków obcych z zakresu przystosowywania metod pracy do potrzeb osób z różnymi rodzajami niepełnosprawnościB) Szkolenie specjalistyczne podnoszące świadomość dostępności bibliotek i czytelniC) Szkolenie z dostosowania materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnościamiD) Szkolenie z zakresu dostępności cyfrowej i nowoczesnych technologii - standard WCAG 2.14.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część III – Zadanie 3 - Szkolenie dla nauczycieli wychowania fizycznego w zakresie podnoszenia kompetencji dydaktycznych w pracy z osobami z niepełnosprawnościami4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część IV – Zadanie 4 - Szkolenie dla nauczycieli wychowania fizycznego dot. podnoszenia kompetencji dydaktycznych w zakresie zimowych dyscyplin sportowych dla osób z niepełnosprawnością4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część V – Zadanie 5 - Szkolenia dla kadry uczelni w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych dotyczących dostępności TIK dla osób z niepełnosprawnościami, obejmuje:A) Szkolenie z tworzenia stron internetowych dostępnych dla osób z niepełnosprawnościamiB) Szkolenie z audytowania stron internetowych zgodnie ze standardem WCAGC) Szkolenie z tworzenia dokumentów cyfrowych dostępnych dla osób z niepełnosprawnościamiD) Szkolenie z redagowania treści na stronach internetowych w sposób dostępny dla osób z niepełnosprawnościamiE) Szkolenie z tworzenia multimediów w sposób dostępny dla osób z niepełnosprawnościami4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 51700,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część VI – Zadanie 6 - Szkolenie z zakresu obsługi i utrzymania środowiska teleinformatycznego - subskrypcja szkoleniowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 86000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105550,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105550,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜OPTIMA CENTRUM ROZWOJU I KSZTAŁCENIA KADR S.C. AGATA SCHILF, IZABELA BIAŁASIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜9571073089
7.3.3) Ulica: ˜DO STUDZIENKI 26
7.3.4) Miejscowość: ˜Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: ˜80-227
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105550,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29200,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29200,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29200,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6790145692
7.3.3) Ulica: ˜ul. Czyżówka 14, lok 0.9
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29200,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2021-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9800,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6790145692
7.3.3) Ulica: ˜ul. Czyżówka 14, lok 0.9
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜30-526
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2021-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29800,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29800,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6790145692
7.3.3) Ulica: ˜ul. Czyżówka 14, lok 0.9
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-01 do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Jedyna złożona oferta w części V postępowania podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101669,34
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101844,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101669,34
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜OSEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5222928308
7.3.3) Ulica: ˜ul. Zeusa 41
7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: ˜01-497
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101669,34
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-01 do 2023-07-312021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksowa naprawa i konserwacja ambulansów sanitarnych"
- DOSTAWA FANTOMÓW I SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- ,,Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 9 ton na potrzeby wykonywania zadań ODM w Dukli"
- Budowa bieżni lekkoatletycznej przy Miejskim Zespole Szkół Nr 4 wraz z zakupem wyposażenia
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadań związanych modernizacją ewidencji gruntów i budynków oraz modernizacją szczegółowej osnowy geodezyjnej"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z posiadanym systemem klasy ERP"
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 7 części
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
- Przeprowadzenie kursu z elektropneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózków jezdniowych oraz kursu spawania metodą MAG 136.
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.