eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów"Budowa windy zewnętrznej oraz podjazdów w MSP9"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa windy zewnętrznej oraz podjazdów w MSP9”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. MARII KONOPNICKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271078118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Lipowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 235-27-65

1.5.8.) Numer faksu: (32) 235-27-65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: msp9@knurow.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp9.knurow.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.knurow.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-na-roboty-budowlane/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa windy zewnętrznej oraz podjazdów w MSP9”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df47feab-8f22-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053038/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa windy zewnętrznej oraz podjazdów w MSP9

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062707/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCE/26/22/2022/DW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 411140,72

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa windy zewnętrznej oraz podjazdów w MSP9”, polegającego na dobudowie zewnętrznej windy osobowej dla osób niepełnosprawnych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych w budynku Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Marii Konopnickiej w Knurowie, zlokalizowanym przy al. Lipowej 12, obejmującego roboty związane z wznoszeniem rusztowań w związku z budową szybu windy, pokryciem dachowym szybu windy, obróbkami blacharskimi, instalowaniem niezbędnego wyposażenia i odwodnienia szybu windy, robotami tynkarskimi oraz malowanie elewacji w obrębie windy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty:
2.1. montażowe związane z instalowaniem rur spustowych dla szybu windowego,
2.2. związane z wykonaniem obróbek blacharskich,
2.3. murarskie,
2.4. związane z wykonaniem konstrukcji stalowej zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych,
2.5. związane z wykonaniem tynków gipsowych wewnętrznych na murowanych ścianach wewnątrz budynku,
2.6. tynkarskie,
2.7. związane z ułożeniem płytek gresowych i ceramicznych na podłogach,
2.8. związane z malowaniem ścian i sufitów,
2.9. związane z montażem windy hydraulicznej.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiące załączniki do SWZ oraz ustalenia wynikające z projektowanych postanowień umowy. Zamawiający, dopuszcza przy wykonaniu robót budowlanych zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wszelkie parametry urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń należy traktować jako przykładowe.
4. Zamawiający informuje, iż roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych w trakcie roku szkolnego w sposób niezakłócający pracy szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45262520-2 - Roboty murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45313100-5 - Instalowanie wind

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert, tj. do 08.03.2022 r. do godz. 9:00 zostały złożone dwie oferty. Zaoferowana cena całkowita brutto najkorzystniejszej oferty tj. 712 500,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 530 000,00 zł. Ponadto Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć tej kwoty do kwoty ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797040,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.