Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00680879/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Sulików
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f848ccf-acaf-4d74-9b79-a29bc6b5bb9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f848ccf-acaf-4d74-9b79-a29bc6b5bb9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016368/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IW-ZA.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81880,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ OPISANA JAKO CZĘŚĆ 2Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w sezonach zimowych dla
zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku” dla części 2 i części 3.
1. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy:
1) odśnieżanie nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na całej szerokości jezdni;
2) zwalczanie gołoledzi i śliskości środkami niechemicznymi oraz ich mieszankami zwłaszcza na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych;
3) zaopatrzenie przez Wykonawcę we własnym zakresie w materiały uszorstniające, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na
drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960) lub innymi właściwymi przepisami; powołane
przepisy Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie;
4) Wykonawca ma obowiązek stałego monitorowania stanu dróg objętych zimowym utrzymaniem oraz zabezpieczenia
odpowiedniej ilości materiałów niezbędnych do zwalczania śliskości zimowej;
5) rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadów, w przypadku opadów ciągłych nie później niż po
3 godzinie od ich rozpoczęcia.
6) do realizacji prac, dotyczących wykonywania zimowego utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych mogą być stosowane
wyłącznie maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych;
CZĘŚĆ 2
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miejscowości Mała Wieś Dolna, Mikułowa, Sulików;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 27140,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ OPISANA JAKO CZĘŚĆ 3Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych w sezonach zimowych dla
zadania pn. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku” dla części 2 i części 3.
1. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy:
1) odśnieżanie nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych na całej szerokości jezdni;
2) zwalczanie gołoledzi i śliskości środkami niechemicznymi oraz ich mieszankami zwłaszcza na skrzyżowaniach,
zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych;
3) zaopatrzenie przez Wykonawcę we własnym zakresie w materiały uszorstniające, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na
drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960) lub innymi właściwymi przepisami; powołane
przepisy Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie;
4) Wykonawca ma obowiązek stałego monitorowania stanu dróg objętych zimowym utrzymaniem oraz zabezpieczenia
odpowiedniej ilości materiałów niezbędnych do zwalczania śliskości zimowej;
5) rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadów, w przypadku opadów ciągłych nie później niż po
3 godzinie od ich rozpoczęcia.
6) do realizacji prac, dotyczących wykonywania zimowego utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych mogą być stosowane
wyłącznie maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych;
CZĘŚĆ 3
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miejscowości Bierna, Mała Wieś Górna, Miedziana,
Radzimów Dolny, Radzimów Górny;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 54740,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa PREMIUM Adrian Kłagisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131529690
7.3.4) Miejscowość: Grabiszyce Górne
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa Premium Adrian Kłagisz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa Premium Adrian Kłagisz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa PREMIUM Adrian Kłagisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131529690
7.3.4) Miejscowość: Grabiszyce Górne
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa Premium Adrian Kłagisz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa Premium Adrian Kłagisz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2025-2026
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych (w okresie od dnia zawarcia do dnia 30 kwietnia 2025 r.)
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w rejonie V
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.