Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00337757/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja elewacji na obiekcie Pałacu w Gliśnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: LODR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 91
1.5.2.) Miejscowość: Kalsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683852091
1.5.8.) Numer faksu: 683852868
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lodr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rolnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja elewacji na obiekcie Pałacu w Gliśnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a43d7432-694a-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011119/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja elewacji na obiekcie Pałacu w Gliśnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337757/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Pałacu w Gliśnie na podstawie Decyzji nr 172/2021 z dnia 12.10.2021 r o pozwoleniu na budowę wydanej przez Starostę Sulęcińskiego, oraz Decyzji nr ZN-G.5142.6.2021 z dnia 17.08.2021 r o udzieleniu pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, wydanej przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Modernizacja elewacji polegała będzie na odtworzeniu historycznych tynków z uwzględnieniem ozdobnych gzymsów i boniowań, wykonanie prac osuszających fragmenty murów, oraz zabezpieczenie ich przed ponownym zawilgoceniem. Roboty budowlane dla zadania p.n. „Modernizacja elewacji na obiekcie Pałacu w Gliśnie” obejmować będą m.in.:
1.1. roboty ziemnie obejmujące m.in.: wykopy, wykonanie podkładów i nasypów, zasypki;
1.2. zbrojenie betonu w konstrukcjach żelbetowych wykonywanych na mokro;
1.3. roboty betoniarskie - wykonanie betonu i podbetonu w elementach konstrukcyjnych budynku Pałacu w Gliśnie;
1.4. posadzki obejmujące m.in.: wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki, wykonanie posadzki;
1.5. roboty tynkarskie;
1.6. roboty malarskie;
1.7. roboty izolacyjne – wykonanie izolacji przeciwwodnej, przeciwwilgociowej i termicznej;
1.8. wykonanie i montaż balustrad stalowych zewnętrznych;
1.9. mury konstrukcyjne:
- zabezpieczenie ścian i naprawa zarysowań konstrukcyjnych ścian,
- naprawa drobnych rys i spękań powierzchniowych,
- naprawa rys konstrukcyjnych murów,
- naprawa pękniętych nadproży w elewacjach,
- alternatywne zabezpieczenie murów budynku:
1.10. wystrój rzeźbiarski elementów pałacu:
- rzeźby kamienne,
- elementy balustrady nad ryzalitem na elewacji ogrodowej.
1.11. remont elewacji:
a) mury piwniczne oraz przyziemia:
- osuszanie murów,
- odsalanie murów – zabezpieczenie ścian przed wykwitami solnymi,
- izolacja murów fundament. i ścian piwnicznych,
- istniejąca opaska drenażowa przy murach obwodowych,
- zabezpieczenie murów fundamentowych izolacją pionową,
b) modernizacja elewacji wraz z wymianą tynków i nadanie kolorystyki;
c) wykończenie powierzchni elewacji cokołu;
d) detale architektoniczne:
- renowacja prostych detali na osnowie ceglanej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załącznikach do niniejszej SWZ:
- Specyfikacji technicznej wykonania i obmiaru robót budowlanych (STWiOR) ( Załącznik nr 1 ),
- Projekcie budowlanym ( Załącznik nr 2 ),
- Przedmiarze robót ( Załącznik nr 3 ),
- Projekt umowy ( Załącznik nr 4 ).
Uwaga:
Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w niniejszej dokumentacji SWZ i Załącznikach towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanym w dokumentacji tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne, i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212353-5 - Roboty budowlane w zakresie pałaców
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1488616,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1582597,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1488616,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRES Sebastian Kurpisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302330407
7.3.3) Ulica: Lipowa 40/9
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SEBASTIAN KURPISZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SEBASTIAN KURPISZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1488616,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.