eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KalskModernizacja elewacji na obiekcie Pałacu w Gliśnie



Ogłoszenie z dnia 2022-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja elewacji na obiekcie Pałacu w Gliśnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: LODR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 91

1.5.2.) Miejscowość: Kalsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683852091

1.5.8.) Numer faksu: 683852868

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lodr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rolnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja elewacji na obiekcie Pałacu w Gliśnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a43d7432-694a-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011119/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja elewacji na obiekcie Pałacu w Gliśnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337757/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Pałacu w Gliśnie na podstawie Decyzji nr 172/2021 z dnia 12.10.2021 r o pozwoleniu na budowę wydanej przez Starostę Sulęcińskiego, oraz Decyzji nr ZN-G.5142.6.2021 z dnia 17.08.2021 r o udzieleniu pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, wydanej przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Modernizacja elewacji polegała będzie na odtworzeniu historycznych tynków z uwzględnieniem ozdobnych gzymsów i boniowań, wykonanie prac osuszających fragmenty murów, oraz zabezpieczenie ich przed ponownym zawilgoceniem. Roboty budowlane dla zadania p.n. „Modernizacja elewacji na obiekcie Pałacu w Gliśnie” obejmować będą m.in.:
1.1. roboty ziemnie obejmujące m.in.: wykopy, wykonanie podkładów i nasypów, zasypki;
1.2. zbrojenie betonu w konstrukcjach żelbetowych wykonywanych na mokro;
1.3. roboty betoniarskie - wykonanie betonu i podbetonu w elementach konstrukcyjnych budynku Pałacu w Gliśnie;
1.4. posadzki obejmujące m.in.: wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki, wykonanie posadzki;
1.5. roboty tynkarskie;
1.6. roboty malarskie;
1.7. roboty izolacyjne – wykonanie izolacji przeciwwodnej, przeciwwilgociowej i termicznej;
1.8. wykonanie i montaż balustrad stalowych zewnętrznych;
1.9. mury konstrukcyjne:
- zabezpieczenie ścian i naprawa zarysowań konstrukcyjnych ścian,
- naprawa drobnych rys i spękań powierzchniowych,
- naprawa rys konstrukcyjnych murów,
- naprawa pękniętych nadproży w elewacjach,
- alternatywne zabezpieczenie murów budynku:
1.10. wystrój rzeźbiarski elementów pałacu:
- rzeźby kamienne,
- elementy balustrady nad ryzalitem na elewacji ogrodowej.
1.11. remont elewacji:
a) mury piwniczne oraz przyziemia:
- osuszanie murów,
- odsalanie murów – zabezpieczenie ścian przed wykwitami solnymi,
- izolacja murów fundament. i ścian piwnicznych,
- istniejąca opaska drenażowa przy murach obwodowych,
- zabezpieczenie murów fundamentowych izolacją pionową,
b) modernizacja elewacji wraz z wymianą tynków i nadanie kolorystyki;
c) wykończenie powierzchni elewacji cokołu;
d) detale architektoniczne:
- renowacja prostych detali na osnowie ceglanej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załącznikach do niniejszej SWZ:
- Specyfikacji technicznej wykonania i obmiaru robót budowlanych (STWiOR) ( Załącznik nr 1 ),
- Projekcie budowlanym ( Załącznik nr 2 ),
- Przedmiarze robót ( Załącznik nr 3 ),
- Projekt umowy ( Załącznik nr 4 ).
Uwaga:
Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w niniejszej dokumentacji SWZ i Załącznikach towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanym w dokumentacji tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne, i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212353-5 - Roboty budowlane w zakresie pałaców

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1488616,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1582597,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1488616,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRES Sebastian Kurpisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302330407

7.3.3) Ulica: Lipowa 40/9

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1488616,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.