Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00035132/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082859 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Zakup i dostawa opryskiwacza i drona w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W SIENNICY RÓŻANEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000185985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜266A
1.5.2.) Miejscowość: ˜Siennica Różana
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜22-304
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜82 575 92 87
1.5.8.) Numer faksu: ˜82 575 94 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zsckrsiennica@ckrsiennica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.ckrsiennica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://zsckrsiennicarozana.bip.e-zeto.eu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Zakup i dostawa opryskiwacza i drona w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej”2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-c7755092-a0d3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00013185/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy w ZSCKR w Siennicy Różanej- zakup i dostawa wyposażenia gastronomicznego, sprzętu ICT, sprzętu rolniczego oraz wyposażenia pszczelarskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00035132/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜I-ZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 110000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89430,90 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część I zamówienia: zakup i dostawa opryskiwacza zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 7 lit. A4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Część II zamówienia: zakup i dostawa drona zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 7 lit. B4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜Oferta została złożona na formularzach niezgodnych ze wzorami przedmiotowego postępowania o nr I-ZP.271.3.2021 określonych w Rozdziale 13 punkt 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych przez Zamawiającego. Zamawiający po przeprowadzeniu walidacji podpisu, stwierdził, iż złożona oferta nie została podpisana zgodnie z wymogami założonymi w Rozdziale 13 punkt 2 i 3 oraz w Rozdziale 11 punkt 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia. W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający uznaje ofertę Wykonawcy złożoną za nieskutecznie oraz nieważną, gdyż nie można zweryfikować i potwierdzić ważności podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w formatach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104254,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104254,80
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19532,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19532,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19532,40
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜NaviGate Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6793109171
7.3.3) Ulica: ˜Wadowicka 8A
7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: ˜30-415
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19532,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜15 dni
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie systemu technicznego jednostek OSP na terenie Gminy Dębowiec poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń."
- "Zakup drona wraz z niezbędnym wyposażeniem"
- Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu - ręcznego neutralizatora do zwalczania różnorodnych dronów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa dronów z pakietami serwisowymi i akcesoriów na potrzeby UKW w Bydgoszczy w ramach realizacji projektu "Nowoczesny Inżynier dla branż kluczowych"
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z kosiarką bijakową tylno-boczną
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.