eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaPrzygotowanie i realizacja wyjazdu studyjnego do Grecji w ramach operacji ,,Aktualne wyzwania w nowoczesnej technologii rolnictwa ekologicznego szansą na rozwój podkarpackich gospodarstw rolnych''



Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i realizacja wyjazdu studyjnego do Grecji w ramach operacji ,,Aktualne wyzwania w nowoczesnej technologii rolnictwa ekologicznego szansą na rozwój podkarpackich gospodarstw rolnych’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691673703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 9

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: boguchwala@podrb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podrb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Doradztwo Rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i realizacja wyjazdu studyjnego do Grecji w ramach operacji ,,Aktualne wyzwania w nowoczesnej technologii rolnictwa ekologicznego szansą na rozwój podkarpackich gospodarstw rolnych’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22a637c5-c027-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22a637c5-c027-11ee-9897-f6855eb846c0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
portalu e-zamowienia https://ezamowienia.gov.pl/; poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z
usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Adres strony internetowej- www.podrb.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za
pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się przekazywanie w szczególności:
1) wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;
2) wezwań i zawiadomień;
3) dokumentów składanych na wezwanie Zamawiającego;
4) wyjaśnień składanych na wezwanie Zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.261.02.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja pięciodniowego wyjazdu studyjnego do Grecji dla 30 osób w
ramach realizowanej operacji pt. ,, Aktualne wyzwania w nowoczesnej technologii rolnictwa ekologicznego szansą na rozwój
podkarpackich gospodarstw rolnych’’ ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, Schematu II Pomocy Technicznej
,,Krajowej sieci Obszarów wiejskich, Planu Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2014-2020., zgodnie z wymaganiami
zawartymi w SOPZ, który stanowi załącznik Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-27 do 2024-03-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
1) Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej – warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za
spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest podmiotem uprawnionym w zakresie
organizowania imprez turystycznych, zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. w art. 4 pkt 1, 2 i 8 o imprezach
turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 511).
2) Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się
doświadczeniem w wykonaniu (lub wykonywaniu w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej
dwóch usług – wyjazdów studyjnych, szkoleniowych lub turystycznych. Za wyjazd taki rozumie się wyjazd specjalistyczny na
zamówienie, o charakterze szkoleniowym, w celu realizacji tematu branżowego, zrealizowanym poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, dla grupy co najmniej 15 osób, który obejmował łącznie: wyżywienie, transport, nocleg, wraz z
dowodami, że usługi te były wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a w jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wartość każdej usługi nie może być niższa niż 100 000,00 zł brutto.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i
art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8 i pkt 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 129 ze zm.) – dalej zwanej ustawą sankcyjną.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków
prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy,
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - według załączonego wzoru –
załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania -
według załączonego wzoru – załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
2. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – według
wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
3. Wykaz usług na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług – wyjazdów realizowanych poza
granicami Polski, wraz z dowodami, że usługi te były wykonane lub są wykonywane należycie. Za usługę odpowiadającą swoim
rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę polegającą na zapewnieniu łącznie: noclegów, wyżywienia,
transportu oraz podczas wyjazdu dla grupy co najmniej 15 osób każda.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500 zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGK O/Rzeszów 30 1130
1105 0005 2025 0020 0006, z adnotacją: „Wadium: „Usługa przygotowania i realizacji pięciodniowego wyjazdu studyjnego
do Grecji dla 30 osób w ramach realizowanej operacji pt. ,,Aktualne wyzwania w nowoczesnej technologii rolnictwa
ekologicznego szansą na rozwój podkarpackich gospodarstw rolnych’’, znak sprawy: ZG.261.02.2024”.
4. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert, który wyznaczony jest na dzień 01.02.2024 r., godz. 11:00.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, należy złożyć oryginał, w postaci
elektronicznej. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelew na konto) należy dołączyć do oferty
potwierdzenie dyspozycji przelewu na konto zamawiającego potwierdzone przez wykonawcę. Z treści gwarancji
(poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez
upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde
pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty
zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na portalu E-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-01 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.