eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary SączBudowa żłobka w Starym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka w Starym Sączu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Sącz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 25

1.5.2.) Miejscowość: Stary Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 18 449-77-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starysacz.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stary.sacz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40791a15-8d12-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka w Starym Sączu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40791a15-8d12-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027812/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa żłobka w Starym Sączu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 – Maluch +

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515688

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3162880,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą „Budowa żłobka w Starym Sączu”, zgodnie z jego opisem zawartym w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
Niniejsze zadanie współfinansowane jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 – Maluch +
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a. wykonanie robót budowlanych, których szczegółowy zakres określa dokumentacja techniczna (Załącznik nr 3 do SWZ),
b. wykonanie wszystkich robót towarzyszących związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
c. wykonanie dokumentacji powykonawczej pozwalającej na ocenę prawidłowości wykonania robót i ich jakości,
d. dokonanie wszelkich uzgodnień oraz pokrycie kosztów i opłat związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także wykonanie niezbędnych opracowań wymaganych w trakcie realizacji robót, takich jak np. projekt organizacji ruchu,
e. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu zamówienia (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa).
3. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dotrzymania wszelkich wymogów wynikających z pozwolenia Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 85/2022, w tym w szczególności zabezpieczenia nadzoru archeologicznego (pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych w trakcie procedowania).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2982900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4897654,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2982900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Jan Waz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490164680

7.3.3) Ulica: Koniuszowa 136

7.3.4) Miejscowość: Koniuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 33-326

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2982900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.