Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00506824/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa akustyki w budynku MCK w Leżajsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM KULTURY W LEŻAJSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691164781
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 65
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 785 11 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcklezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcklezajsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa akustyki w budynku MCK w Leżajsku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a3b018d-805c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00443745/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Poprawa akustyki w budynku MCK w Leżajsku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506824
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 346184,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu poprawy właściwości akustycznych następujących pomieszczeń w budynku Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku: sala baletowa 57 i 59, galeria, sala „Basen”, sala kameralna, studio nagrań.
2. Zakres prac obejmuje:
- wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych z płyt mineralnych 50x 60 cm o pow. ok. 150 m2
- okładziny ścian z płyt mineralnych o pow. ok. 250 m2
- tynki akustyczne dźwiękochłonne sufitów – o pow. ok. 255 m2
- remont instalacji elektrycznej, co,
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
3. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania robót określa:
Dokumentacja projektowa - Wytyczne Akustyczne dla adaptowanych pomieszczeń MCK wg załącznika nr 8 i formularz cenowy zawierający przedmiary robót, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu robót certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały.
5. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
6. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80%.
7. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w dokumentacji projektowej i w formularzu cenowym typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
8. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj.
- osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty demontażowe, rozbiórkowe, montażowe przez cały okres wykonywania tych czynności.
9. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia oraz uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, a także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we Wzorze Umowy na, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
11. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Przedmiot zamówienia, ze względu na swoją specyfikę oraz mały zakres jest niepodzielny i stanowi spójną całość. Zamawiający rezygnuje z podziału zamówienia na części z uwagi na nadmierne trudności techniczne oraz problem w skoordynowaniu działań różnych wykonawców skutkujące poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. W konsekwencji zwiększony mógłby zostać także koszt wykonania zamówienia. Dodatkowo, zdaniem Zamawiającego, wskazane jest, aby dostawy wykonywał jeden Wykonawca ze względu na udzielaną gwarancję na dostarczony towar. Z uwagi na powyższe, nie dopuszczono składania ofert częściowych.
Niniejsze nie grozi ograniczeniem konkurencji i nie stanowi utrudnienia do składania ofert dla „małych i średnich przedsiębiorców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
44112600-4 - Izolacja dźwiękoszczelna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniuSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343442,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423492,04 PLN
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- "Budowa wiaty służącej celom gospodarki leśnej wraz z infrastrukturą techniczną" - III postępowanie
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych - w sezonie 2025/2026
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Leżajsk
- Dostawa wyposażenia wraz z montażem do Gminnego Żłobka w miejscowości Giedlarowa
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Centrum opiekuńczo-mieszkalne w Wólce Krowickiej - roboty budowlane
- Modernizacja sieci wodociągowej oraz stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Mielęcin gm. Człopa
- Wybudowanie 2 hal do magazynowania odpadów ulegających biodegradacji na terenie Kompostowni Miejskiej w Łodzi przy ul. Sanitariuszek 70/72 Łodzi - w zaprojektuj i wybuduj
- BZP.271.24.2025 (...) modernizacja posadzki w pracowni warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Zawodowego w Nowym Sączu.
- Remont pokrycia dachu warsztatów szkolnych Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Raciborzu
więcej: Izolacja dźwiękoszczelna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.