Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00663402/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Dobra: dostosowanie oddziałów przedszkolnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dobra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobra 233
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-642
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183330020
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadobra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc7b39f0-1d45-4ec0-8327-f4edf0a2d3321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Dobra: dostosowanie oddziałów przedszkolnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc7b39f0-1d45-4ec0-8327-f4edf0a2d332
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053935/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Dobra: dostosowanie oddziałów przedszkolnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ.271.52.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia - Modernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Dobra: dostosowanie oddziałów przedszkolnych - w miejscowościach Stróża oraz Półrzeczki, w skład, którego wchodzi:Zadanie nr 1.: Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Stróży do wymagań przeciwpożarowych.
Przewiduje się następujące prace związane z dostosowaniem pomieszczeń do wymagań p.poż :
- zabezpieczenie terenu prac budowlanych, oznakowanie na czas budowy,
- wykonanie robót demontażowych i rozbiórkowych - wraz z ich wywozem, i utylizacją
- wykonanie robót ziemnych i betonowych,
- wykonanie chodnika i schodów
- wymiana okna zewnętrznego i drzwi wewnętrznych,
- roboty tynkarskie i malarskie,
- roboty towarzyszące
Materiały z rozbiórki, nie wykorzystywane powtórnie należy wywieźć z placu budowy
w miejsce wskazane przez Inwestora. Należy zabezpieczyć istniejący teren szkoły
i pomieszczenia.
Zadanie nr 2.: Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej na Półrzeczkach do wymagań przeciwpożarowych.
Przewiduje się następujące prace związane z dostosowaniem pomieszczeń do wymagań p.poż :
- zabezpieczenie terenu prac budowlanych, oznakowanie na czas budowy,
- wykonanie robót demontażowych i rozbiórkowych - wraz z ich wywozem, i utylizacją
- wykonanie robót ziemnych i betonowych,
- wykonanie chodnika
- wymiana okna zewnętrznego i drzwi wewnętrznych,
- roboty tynkarskie i malarskie,
- roboty towarzyszące
Materiały z rozbiórki, nie wykorzystywane powtórnie należy wywieźć z placu budowy
w miejsce wskazane przez Inwestora. Należy zabezpieczyć istniejący teren szkoły
i pomieszczenia.
Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie technicznym, pomocniczym przedmiarze robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Cały wskazany zakres robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi Normami oraz technologią wykonania wskazaną przez producentów i dostawców zastosowanych materiałów oraz wyrobów budowlanych. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.
Podane w dokumentacji projektowej, SWZ, STWIORB, dokumentacji w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia zasad konkurencji, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań wizualnych, jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i użytkowego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami. Zamawiający wyjaśnia, że w przypadku występowania w projekcie lub innych materiałach przetargowych nazw własnych materiałów, wyrobów lub producentów, należy je przyjąć wyłącznie jako materiał przykładowy wskazujący minimalne wymagania zakładane przez Zamawiającego. W takim przypadku należy użyć wskazanych elementów lub równoważnych. Cecha równoważności: zgodność
z STWiOR, normami i dokumentacją techniczną.
Gwarancja i rękojmia:
- Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
- Wymagany minimalny okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 50384,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia - Modernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Dobra: dostosowanie oddziałów przedszkolnych - w miejscowościach Chyszówki oraz Wilczyce, w skład, którego wchodzi:Zadanie nr 1.: Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej
w Chyszówkach do wymagań przeciwpożarowych.
Przewiduje się następujące prace związane z dostosowaniem pomieszczeń do wymagań p.poż :
- zabezpieczenie terenu prac budowlanych, oznakowanie na czas budowy,
- wykonanie robót demontażowych i rozbiórkowych - wraz z ich wywozem, i utylizacją
- wykonanie robót ziemnych i betonowych,
- montaż stalowego wyjścia ewakuacyjnego ,
- wymiana okna zewnętrznego,
- roboty tynkarskie i malarskie,
- roboty towarzyszące
Materiały z rozbiórki, nie wykorzystywane powtórnie należy wywieźć z placu budowy
w miejsce wskazane przez Inwestora. Należy zabezpieczyć istniejący teren szkoły
i pomieszczenia.
Zadanie nr 2.: Dostosowanie oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej na Wilczycach do wymagań przeciwpożarowych.
Przewiduje się następujące prace związane z dostosowaniem pomieszczeń do wymagań p.poż :
- zabezpieczenie terenu prac budowlanych, oznakowanie na czas budowy,
- wykonanie robót demontażowych i rozbiórkowych - wraz z ich wywozem, i utylizacją
- wykonanie robót ziemnych i betonowych,
- montaż stalowego wyjścia ewakuacyjnego ,
- wymiana okna zewnętrznego,
- wymiana drzwi zewnętrznych,
- roboty tynkarskie i malarskie,
- roboty towarzyszące
Materiały z rozbiórki, nie wykorzystywane powtórnie należy wywieźć z placu budowy
w miejsce wskazane przez Inwestora. Należy zabezpieczyć istniejący teren szkoły
i pomieszczenia
Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie technicznym, pomocniczym przedmiarze robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Cały wskazany zakres robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi Normami oraz technologią wykonania wskazaną przez producentów i dostawców zastosowanych materiałów oraz wyrobów budowlanych. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.
Podane w dokumentacji projektowej, SWZ, STWIORB, dokumentacji w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia zasad konkurencji, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań wizualnych, jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i użytkowego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami. Zamawiający wyjaśnia, że w przypadku występowania w projekcie lub innych materiałach przetargowych nazw własnych materiałów, wyrobów lub producentów, należy je przyjąć wyłącznie jako materiał przykładowy wskazujący minimalne wymagania zakładane przez Zamawiającego. W takim przypadku należy użyć wskazanych elementów lub równoważnych. Cecha równoważności: zgodność
z STWiOR, normami i dokumentacją techniczną.
Gwarancja i rękojmia:
- Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
- Wymagany minimalny okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 131259,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85908,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106518,34 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227056,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAZBUD Michalik Kazimierz (KAZBUD Michalik Kazimierz)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120507341
7.3.4) Miejscowość: Ptaszkowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-333
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOBRA
- Rozbudowa sieci wodociągowej dz. 206, 112, 135, 121/3 obręb Wąwelnica
- Budowa sieci wodociągowej w ulicy Agawy obręb Wołczkowo
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kotłowni wraz z budową instalacji klimatyzacji w budynku świetlicy wiejskiej w Bogdaszowicach ul. Główna 13
- Roboty remontowo - bud. w zakresie napraw i remontu pokryć dachowych bud. mieszkalnych oraz użytkowych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na dwa zadania.
- Wykonanie remontu elewacji wraz z remontem płyt balkonowych i balustrad budynku przy ulicy Pułaskiego 85 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (Elewacja Południowa).
- "Przebudowa węzła żywienia i dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Modrej 2 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż."
- Rozbiórka budynku kotłowni z lokalizacją na działce nr 413 w miejscowości Bielnik Drugi, w obrębie Janowo, gmina Elbląg
- Modernizacja budynku Przedszkola przy ul. Brożka 5 - numer postępowania: 7/ZP/25
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.