Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041180/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083144 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
1.5.2.) Miejscowość: Łężyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 672 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 58 672 74 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
wskazany w art. 4 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY OPON DO SPRZĘTU I POJAZDÓW SILNIKOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce0e5acb-a733-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041180/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/06A/2021/Opony
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 229170,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych opon (wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 m-cy od dnia dostawy i później) do Część 1- ładowarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A do SWZ.Transport zapewnia Wykonawca. Miejsce dostaw: Eko Dolina Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 – 207 Koleczkowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.5.5.) Wartość części: 145932,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, nieużywanych opon (wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 m-cy od dnia dostawy i później) do: Część 2 - samochodów osobowych, ciężarowych i dostawczych, koparko-ładowarek oraz przyczep.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 1B do SWZ. Transport zapewnia Wykonawca. Miejsce dostaw: Eko Dolina Sp. z o.o., Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84 – 207 Koleczkowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.5.5.) Wartość części: 83238,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172416,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234047,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172416,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Industra Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552024977
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-001
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172416,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90609,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98254,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90609,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO BUDREX Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540235790
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-438
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90609,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.