Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00032800/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
- 2022/BZP 00040377/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-28
- 2022/BZP 00045313/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-02
- 2022/BZP 00048365/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie i świadczenie usługi Security Operation Center
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://usk-opole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie i świadczenie usługi Security Operation Center2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25269c4d-7d22-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023351/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wdrożenie usługi SOC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032800/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/08/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji następujących zadań:
1. Analiza przedwdrożeniowa, mająca na celu przeprowadzenie ustaleń i sporządzenia wymagań technicznych i organizacyjnych
2. Opracowanie 3 scenariuszy monitorowania - pokrywających najbardziej krytyczne potrzeby Zamawiającego, uzgodnionych z Zamawiającym na etapie wdrożenia usługi
3. Dostawa i wdrożenie na infrastrukturze Zamawiającego systemu SIEM, w tym niezbędnego sprzętu i oprogramowania wraz z licencją 10 GB/day, w modelu tzw. MSSP, gdzie właścicielem licencji pozostaje Wykonawca. Zamawiający udostępni Wykonawcy do realizacji Usługi serwer wirtualny o parametrach nie gorszych niż: 1 maszyna wirtualna: 16vCPU; 32GB RAM; 350 GB na dyskach SSD; 2,15 TB na dyskach HDD. Wszelkie niezbędne licencje w gestii Wykonawcy.
4. Rozwiązanie SIEM ma charakteryzować tzw. multitenantowość, dzięki czemu Zamawiający posiadać będzie całkowicie odseparowane i zabezpieczone środowisko gwarantujące bezpieczeństwo danych,
5. Integracja źródeł zdarzeń i wdrożenie reguł korelacyjnych w SIEM zgodnie z wypracowanymi scenariuszami monitorowania,
6. Uruchomienie usług SOC (monitorowanie, reagowanie na incydenty)
7. Utrzymanie systemu SIEM, w tym wsparcie serwisowe, obsługę awarii, aktualizacje oprogramowania, patche, przegląd i strojenie systemu SIEM
8. Świadczenie usług profesjonalnych w wymiarze 48 godzin rocznie w ramach abonamentu. W przypadku konieczności, Zamawiającemu przysługują godziny dodatkowe, płatne wg stawki określonej w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury
- Zakup i dostawa aparatu do znieczuleń wraz z kardiomonitorem i monitorem zwiotczenia
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w Urzędzie Skarbowym w Nysie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis systemów Infomedica i AMMS
- "Aktualizacja i rozbudowa systemu elektronicznej obsługi studenta BAZUS/SIMPLE.ERP użytkowanego przez Uczelnię systemu elektronicznej obsługi studenta BAZUS/SIMPLE.ERP".
- Dostawa oprogramowania w ramach zadania pn.: "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa Powiatu Ostrowieckiego"
- OBSŁUGA INFORMATYCZNA W SĄDZIE REJONOWYM W PILE, PRZY UL. ALEJA POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 79
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego AMMS Plus oraz InfoMedica Plus
- Usługi z zakresu opieki administracyjnej nad systemem informatycznym oraz wsparcie dla Zamawiającego w zakresie cyberbezpieczeństwa (niebędące usługą SOC)
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.