Og³oszenie z dnia 2023-02-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00090551/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00098388/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00192976/01 - Wynik z dnia 2023-04-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa monitorów interaktywnych oraz oprogramowania do ZS Ekonomicznych w ramach projektu „D¼wignia kariery”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Radomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Kiliñskiego 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa monitorów interaktywnych oraz oprogramowania do ZS Ekonomicznych w ramach projektu „D¼wignia kariery”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bde7a28a-a3ac-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00083186
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00020611/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.9 Lp. 132B_Urz±dzenia multimedilane (monitory interaktywne) "D¼wignia kariery"_WFU
1.2.10 Lp.132C_Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne (oprogramowanie multimedialne) "D¼wignia kariery"_WFU
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
D¼wignia kariery
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7234953.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/723495
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêp. prowadzone jest w j. polskim
w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/723495. 2.W
celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamaw. a Wykonawc±, w tym
wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i
formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ
do Zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza
równie¿ komunikacjê w powy¿szym zakresie przy pomocy poczty elektronicznej wymienionej w pkt. 3 Rozdzia³ I SWZ, tj.
bzp@umradom.pl. 4. Za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 3 adres email Wykonaw. mo¿e z³o¿yæ w szczególno¶ci:
a) np. wnioski dotycz±ce wyja¶nienia tre¶ci SWZ (dokumentacja przesy³ana przed otwarciem ofert), b) np. podmiotowe ¶rodki
dowodowe i inne ewentualne o¶wiadczenia sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego (dokumentacja przesy³ana po otwarciu ofert).
5.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonaw. informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamaw. bêdzie zamieszcza³ na platformie w
sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie
przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonaw. 6. Zamaw. zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa
RM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.
2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y
dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej
konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna inna przegl±darka internetowa, ni¿ Internet
Explorer, d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3., g) oznaczenie czasu odbioru danych przez
platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z
zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 7.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonaw. powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem
Prezesa RM z 09.11.2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia RM w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze
szczególnym wskazaniem na .pdf b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z
formatów: .zip i .7 Z 8.Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektron. opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl, Wykonaw. powinien z³o¿yæ podpis bezpo¶rednio na dokumentach, które nastêpnie przesy³a
do systemu. Szczegó³. info. w przedmiotowym zakresie zawarte s± w Rozdziale XVI, XIX i XX SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Prezydent Miasta Radomia z siedzib± w Radomiu ul. Kiliñskiego 30; b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem
Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji ustawowych zadañ urzêdu -
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na
podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów
prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm), dalej
„ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcj±
kancelaryjn±; f) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych
- na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania* - na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo
¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych);
h) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do
przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO*: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników. **: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Zamawiaj±cy dodatkowo informuje, ¿e:
Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zków informacyjnych
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³
w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.59.2023.EF
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monitorów interaktywnych w ilo¶ci 4 szt. do ZS Ekonomicznych w Radomiu w ramach projektu „D¼wignia kariery”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33195100-4 - Monitory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwy¿sz± ocenê
punktow±.
2. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie oblicza³ warto¶æ punktow± oferty zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o nastêpuj±ce wzory:
2.1 Cena [C]
Ocena w zakresie kryterium „Cena” bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 60).
C = (Cn/Cb) × 60 pkt.
gdzie: C – ilo¶æ punktów za kryterium „Cena”
Cn –najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cb – cena badanej oferty
2.2. Gwarancja [G]
Ocena w zakresie kryterium „Gwarancja” bêdzie dokonywana na podstawie podanego
w formularzu ofertowym okresu gwarancji (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20):
Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia - oferta, w której wskazany przez Wykonawcê okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
2 lata – otrzyma 0 pkt.
3 lata – otrzyma 10 pkt.
4 lata i wiêcej – otrzyma 20 pkt
gdzie: G – ilo¶æ punktów za kryterium „Gwarancja”
2.3. Termin dostawy [T]
Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê termin dostawy zamówienia wyniesie:
21 dni i mniej – otrzyma 20 pkt.
22 lub 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 - otrzyma 10 pkt.
30 dni – otrzyma 0 pkt.
gdzie: T – ilo¶æ punktów za kryterium „Termin dostawy”
2.4 Ocena oferty.
Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów (P), stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie
z poni¿szym wzorem:
P = C + G + T
gdzie: P- liczba punktów uzyskanych przez ofertê
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monitorów interaktywnych nr 1 i nr 2 w ilo¶ci po 2 szt. do ZS Ekonomicznych w Radomiu w ramach projektu „D¼wignia kariery”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33195100-4 - Monitory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwy¿sz± ocenê
punktow±.
2. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie oblicza³ warto¶æ punktow± oferty zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o nastêpuj±ce wzory:
2.1 Cena [C]
Ocena w zakresie kryterium „Cena” bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 60).
C = (Cn/Cb) × 60 pkt.
gdzie: C – ilo¶æ punktów za kryterium „Cena”
Cn –najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cb – cena badanej oferty
2.2. Gwarancja [G]
Ocena w zakresie kryterium „Gwarancja” bêdzie dokonywana na podstawie podanego
w formularzu ofertowym okresu gwarancji (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20):
Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia - oferta, w której wskazany przez Wykonawcê okres gwarancji (liczony w latach), wyniesie:
2 lata – otrzyma 0 pkt.
3 lata – otrzyma 10 pkt.
4 lata i wiêcej – otrzyma 20 pkt
gdzie: G – ilo¶æ punktów za kryterium „Gwarancja”
2.3. Termin dostawy [T]
Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 20).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê termin dostawy zamówienia wyniesie:
21 dni i mniej – otrzyma 20 pkt.
22 lub 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 - otrzyma 10 pkt.
30 dni – otrzyma 0 pkt.
gdzie: T – ilo¶æ punktów za kryterium „Termin dostawy”
2.4 Ocena oferty.
Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów (P), stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie
z poni¿szym wzorem:
P = C + G + T
gdzie: P- liczba punktów uzyskanych przez ofertê
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania do ZS Ekonomicznych w Radomiu w ramach projektu „D¼wignia kariery”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale V SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwy¿sz± ocenê
punktow±.
2. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie oblicza³ warto¶æ punktow± oferty zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o nastêpuj±ce wzory:
2.1 Cena [C]
Ocena w zakresie kryterium „Cena” bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 60).
C = (Cn/Cb) × 60 pkt.
gdzie: C – ilo¶æ punktów za kryterium „Cena”
Cn –najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cb – cena badanej oferty
2.2. Termin dostawy [T]
Ocena w zakresie kryterium „Termin dostawy” bêdzie dokonywana na podstawie podanego w formularzu ofertowym terminu dostawy (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 40).
Ocena przeprowadzona zostanie wg poni¿szego zestawienia:
- oferta, w której wskazany przez Wykonawcê termin dostawy zamówienia wyniesie:
21 dni i mniej – otrzyma 40 pkt.
22 lub 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 - otrzyma 20 pkt.
30 dni – otrzyma 0 pkt.
gdzie: T – ilo¶æ punktów za kryterium „Termin dostawy”
2.4 Ocena oferty.
Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów (P), stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie
z poni¿szym wzorem:
P = C + T
gdzie: P- liczba punktów uzyskanych przez ofertê
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VIII SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr
4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy, tj. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.2) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenie o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - o niepodleganiu wykluczeniu – Za³±cznik nr 3 do SWZ - sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
b) zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, tj.
o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VIII SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Dokumenty te powinny byæ aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
Szczegó³owe informacje na temat form, postaci, formatów i sposobu przekazywania ww. dokumentów zosta³y opisane w Rozdziale IX SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-17 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/723495
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-17 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z przedmiotowego postêpowania wyklucza siê, zgodnie z tre¶ci± Rozdzia³u VIII SWZ, Wykonawcê w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwanarodowego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 129).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Prowadzenie dzia³añ promocyjnych projektu "Budowa zbiorników retencyjnych wraz z infrastruktur± jako dzia³anie adaptacyjne do zmian klimatu na obszarze miasta Radomia"
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego Zarz±du Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Wymiana pokrycia dachowego - modernizacja dachu budynku nr 15 i 16 przy ul. Suchej 15
- Bie¿±ce utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Dostawa i wdro¿enie elementów systemu do monitorowania incydentów zwi±zanych z cyberbezpieczeñstwem Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pu³askiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcj± prawa wykupu nowego ci±gnika komunalnego wraz z ³adowaczem czo³owym oraz osprzêtem - 2025
wiêcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Najem prze³±czników sieciowych wraz z niezbêdnymi licencjami i szkoleniem w zakresie jego administrowania
- Dostawa oprogramowania w ramach rozbudowy us³ugi Chmurowej SaaS EZD RP_NGFW
- Dostawa oprogramowania wraz z wdro¿eniem oraz wsparciem technicznym producenta
- Dostawa 3 szt. projektów laserowych dla DAO - DE-dzp.272-105/25
- Zakup kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania Simple.ERP oraz XPRIMER - II
wiêcej: Urz±dzenia multimedialne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.