Og³oszenie z dnia 2025-01-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00104354/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-14
- 2025/BZP 00116066/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-21
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ¿³obka gminnego przy ul. Jod³owej w £asku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £ask
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934513
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 486768359
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lask.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ¿³obka gminnego przy ul. Jod³owej w £asku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-616da784-bfa9-432c-b5ac-cd7569a37122
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00083212
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00039601/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Budowa ¿³obka gminnego przy ul. Jod³owej w £asku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
7) Zadanie realizowane z Programu Rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 MALUCH 2022-2029 gmin / tworzenie miejsc opieki na podstawie umowy z Wojewod± £ódzkim NR 21/KPO/G/2023 z dnia 24.11.2023 r.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-616da784-bfa9-432c-b5ac-cd7569a371223.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji, odbywa siê przy u¿yciu platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
2) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1725 z pó¼n. zm.) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/.
3) Pozosta³e informacje zosta³y okre¶lone w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina £ask, ul. Warszawska 14,
98-100 £ask, tel. +48 43 676 83 00, e-mail: um@lask.pl.
2. Inspektorem danych osobowych w Gminie £ask jest firma Elit Partner Sp. z o.o. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@lask.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Budowa ¿³obka gminnego przy ul. Jod³owej w £asku (sygnatura postêpowania RO.271.1.2025), prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego budynku ¿³obka gminnego w £asku przy ul. Jod³owej na dzia³ce ewidencyjnej nr 134/3 obrêb 0015 £ask.
2) Realizacja zadania inwestycyjnego odbywaæ siê bêdzie na podstawie pozwolenia na budowê nr 5/2025 znak AB6740.1.409.2024.SD87 z dnia 03.01.2025r. wydanego przez Starostê £askiego.
3) Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
1. wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy budynku ¿³obka z instalacjami;
2. wykonanie przy³±cza wodoci±gowego zgodnie z art. 29a ustawy Prawo Budowlane;
3. wykonanie przy³±cza kanalizacji sanitarnej zgodnie art. 29a ustawy Prawo Budowlane;
4. zagospodarowanie terenu wokó³, w tym budowê placu zabaw;
5. rozbiórkê istniej±cego i budowê nowego ogrodzenia (rozebrany z³om stanowi w³asno¶æ Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie wywie¼æ go w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na odleg³o¶æ do 5 km);
6. budowê parkingów,
7. dostawê i monta¿ wyposa¿enia zgodnie z za³±cznikiem,
8. wycinkê drzew i wykonanie nasadzeñ zastêpczych w postaci:
a. lipa szerokolistna – 10 szt.
b. wierzba bia³a – 10 szt.
c. klon szerokolistny – 10 szt.
d. ¶wierk pospolity– 7 szt.
9. przesadzenie 17 szt. drzew i krzewów o powierzchni 78 m2 w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego,
10. przestawienie 4 szt. sto³ów betonowych do ping ponga w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego na terenie dzia³ki nr 134/3 obrêb 0015 £ask.
4) Zamawiaj±cy wymaga aby do oferty do³±czyæ kosztorys ofertowy.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cych za³±czniki nr 7 i 8 do SWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do wyliczenia ceny ofertowej – za³±cznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77211400-6 - Us³ugi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia.
2. Kryteria oceny ofert:
1) Cena ofertowa (60%)
Liczba przyznanych punktów w ramach tego kryterium zostanie okre¶lona wed³ug wzoru:
PC = Cn/Cbo x 100 x 60%
gdzie:
PC - suma uzyskanych punktów badanej oferty w ramach kryterium
Cn – najni¿sza cena ofertowa w tym opcja
Cbo – cena badanej oferty w tym opcja
Wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku.
2) Okres gwarancji (40%)
Liczba przyznanych punktów w ramach tego kryterium zostanie okre¶lona wed³ug wzoru:
PG = Gbo / Gn x 100 x 40%
gdzie:
PG - suma uzyskanych punktów badanej oferty w ramach kryterium
Gn – najd³u¿szy termin gwarancji spo¶ród wa¿nych ofert
Gbo – termin gwarancji badanej oferty
Wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku.
UWAGA:
Minimalny, wymagany i punktowany termin gwarancji wynosi 48 miesiêcy, maksymalny termin 60 miesiêcy. Gwarancja powy¿ej 60 miesiêcy bêdzie traktowana jako 60 miesiêcy. Zaoferowany okres gwarancji bêdzie jednocze¶nie okresem rêkojmi. Zaoferowanie terminu krótszego ni¿ 48 miesiêcy bêdzie niezgodne z SWZ.
3. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium. Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów.
4. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawcy, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwiêksz± liczbê punktów wyliczon± jako sumê punktów uzyskanych w ramach ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – w niniejszym postêpowaniu zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów – w niniejszym postêpowaniu zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – w niniejszym postêpowaniu zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy okre¶la ten warunek w nastêpuj±cy sposób – w postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy:
a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali, co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu prac budowlanych w obiekcie kubaturowym, a warto¶æ ka¿dej z wykonanych robót przekroczy³a 4 000 000,00 z³ (w przypadku podania warto¶ci robót w walucie obcej, warto¶æ zostanie przeliczona przez zamawiaj±cego po kursie na dzieñ publikacji og³oszenia dotycz±cego niniejszego postêpowania wg kursów ¶rednich walut obcych na podstawie notowañ Narodowego Banku Polskiego),
b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.) w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji (kierownik budowy)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego (sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ). O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego (sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ). O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest obowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 140 000,00 z³.2) Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej formie lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2025 r. poz. 98 z pó¼n. zm.).
3) Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. W tytule przelewu zaleca siê podanie sygnatury postêpowania: RO.271.1.2025. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w terminie sk³adania ofert znajdzie siê (zostanie zaksiêgowane) na koncie zamawiaj±cego.
4) Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5) Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej przy u¿yciu platformy e-zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
6) Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, z tre¶ci dokumentu ustanawiaj±cego gwarancjê/porêczenie wynikaæ musi, ¿e jest on bezwarunkowy, nieodwo³alny i p³atny na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s±, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, doustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa.
3) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy stanowi±cy za³±cznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tre¶ci umowy podano wszelkie istotne dla zamawiaj±cego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy dotycz±ce przedmiotu umowy, terminu realizacji i wynagrodzenia. Dopuszcza siê ponadto w porozumieniu z wykonawc± wprowadzenie do tre¶ci umowy drobnych zmian i korekt, jednak wy³±cznie w zakresie niepowoduj±cym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla zamawiaj±cego.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-18 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-19
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
UWAGA:W przypadku wyd³u¿enia terminu zakoñczenia realizacji zadania przez Skarb Pañstwa (instytucjê dotuj±c± – zadanie realizowane w ramach Programu Rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 AKTYWNY MALUCH 2022-2029 gminy/tworzenie miejsc opieki – ¶rodki KPO) Zamawiaj±cy, wyd³u¿y Wykonawcy termin realizacji zadania do 4 miesiêcy.
Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1 z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. U. L 78 z 17.03.2014, s. 6 z pó¼n. zm.) albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z pó¼n. zm.);
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z £ASKA
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budow± sprawno¶ciowego placu zabaw na osiedlu Przylesie w £asku
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania do doposa¿enia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w £asku"
- Remonty cz±stkowe nawierzchni dróg powiatowych w 2025 r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2301E na odcinku od dzia³ki nr 79 do dzia³ki 354 w miejscowo¶ci Brzeski
wiêcej: przetargi w £asku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i komunikacyjn± przy Zespole Szkó³ Nr 2 w £osicach
- Przebudowa konstrukcji drogi na odcinku od ul. 1 Maja w ¯êdowicach do ul. Opolskiej w Zawadzkiem
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zak³adu Opiekuñczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposa¿eniem dla przedsiêwziêcia realizowanego w ramach KPO i Zwiêkszania Odporno¶ci
- Przebudowa i remont pomieszczeñ Centrum Obs³ugi Mieszkañca po³o¿onych na parterze istniej±cego budynku biurowo us³ugowego Grafit po³o¿onego przy ul. Namys³owskiej 8 we Wroc³awiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryszta³" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu ¦l±skim.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.