Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411941/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
- 2022/BZP 00418108/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie wniosku o dofinansowanie projektu dla Programu Kogeneracja Powiatowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zielone Międzyzdroje Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521418408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowomyśliwska 86
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 607311249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.sawka@zielonemiedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonemiedzyzdroje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
transport odpadów, energetyka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie wniosku o dofinansowanie projektu dla Programu Kogeneracja Powiatowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f08a0e61-554f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411941/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZM.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Opracowanie wniosku o dofinansowanie dla Programu Kogeneracja Powiatowa". Szacowana wartość inwestycji ok. 20 mln zł.
W ramach zamówienia Wykonawca:
1. sporządzi i złoży do instytucji finansującej kompletny wniosek o dofinansowanie projektu w ramach programu operacyjnego pn. "Kogeneracja Powiatowa" ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach naboru wniosków o dofinansowanie projektów na "Budowa bloku kogeneracyjnego na biomasę o mocy ok. 3,9 MW ec i 0,98 MW ee", zwanym dalej "Konkursem"
Wniosek o dofinansowanie projektu musi być zgodny z:
a) "Regulaminem naboru wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego pn.: "Kogeneracja Powiatowa" ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
b) innymi wymogami instytucji finansującej mającymi zastosowanie do wniosku i Konkursu.
Wniosek o dofinansowanie musi zawierać m. in.
a) studium wykonalności wraz z aktywnym modelem finansowym opracowanym wg wymagań zawartych w Instrukcji sporządzania Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia ubiegającego się o dofinansowanie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, stanowiący załącznik do Konkursu,
b) inne wymagane w ramach Konkursu załączniki zgodnie z "Listą załączników wymaganych do wniosku o dofinansowane" dostępnej na stronie internetowej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,
2. udzieli Zamawiającemu wsparcia merytorycznego i pomocy przy zawieraniu umów z instytucjami finansującymi i przyznającymi środki finansowe, w tym przy kompletowaniu i sporządzaniu załączników do umów oraz prowadzenie procedury wprowadzania zmian w umowach,
3. całościowo rozliczy projekt z instytucją finansującą poprzez m.in.:
a) rozliczenie projektu na podstawie przekazanych dokumentów finansowych, w szczególności: faktur, dowodów zapłaty, umów z wykonawcami/dostawcami, protokołów odbioru, ewidencji księgowej,
b) opracowywanie wzorów opisów dokumentów księgowych dla projektu,
c) przygotowywanie do podpisu Zamawiającego wniosków o płatność wraz z załącznikami,
d) sporządzanie na rzecz Zamawiającego sprawozdań z realizacji projektu z częstotliwością wynikającą z zawartej przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie,
e) bieżące monitorowanie harmonogramów realizacji projektu,
f) bieżącą kontrolę dokumentów powstających w ramach projektu,
g) redagowanie bieżącej korespondencji dotyczącej rozliczenia projektu,
h) czynne uczestnictwo w kontrolach projektu, zarówno doraźnych jak i kontrolach końcowych
i) monitorowanie i informowanie na bieżąco o wszelkich zmianach dot. projektu,
4. sporządzi wniosek o pozyskanie pożyczki uzupełniającej ze środków NFOŚiGW na realizację Projektu wraz wymaganymi załącznikami, jeżeli Zamawiający tego zażąda.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, że po ogłoszeniu konkursu została podana punktacja, która nie dawała szans na sukces w postępowaniu, byłoby to marnotrawieniem środków publicznych. Przy tej punktacji i przy założeniu, że jesteśmy firmą, która wcześniej nie prowadziła działalności związanej z produkcją energii cieplne z paliwa stałego dawała nam wg punktacji poniżej zakładanej, ewentualnie minimalnie przekroczylibyśmy minimalną punktację, ale nie gwarantowałaby to pozytywnego rozstrzygnięcia.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- "Świadczenie usługi eksperta/ moderatora spotkań"
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Mędrzechów.
- Usługa poradnictwa prawnego w ramach projektu pn. "CUS dla wszystkich w Gminie Prusice", który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w (...)
- Opracowywanie i realizacja indyw. programów rehab, świadczenie poradnictwa psychologicznego, prowadzenie grup wsparcia dla dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami -zamieszkałych w Katowicach
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.