Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00044752/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kruszyw drogowych oraz piasku w 2022 roku na potrzeby Gminy Klembów wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Klembów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00
1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.klembow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa kruszyw drogowych oraz piasku w 2022 roku na potrzeby Gminy Klembów wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-146add6c-8415-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023925/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa kruszyw drogowych oraz piasku w 2022 roku na potrzeby Gminy Klembów wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044752/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 189800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa kruszyw drogowych oraz piasku w 2022 roku na potrzeby Gminy Klembów wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych”.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące frakcje i ilości kruszyw oraz będzie świadczył następujące usługi we wskazanej ilości roboczogodzin:
1) Dostawa kruszyw i piasku wraz z szacunkową ilością poszczególnych frakcji:
a) destrukt asfaltowy – frakcja 0-31,5 mm (bez zanieczyszczeń typu: ziemia, kora, różnego rodzaju inne kruszywa) – w ilości szacunkowej około 2300 ton;
b) kruszywo betonowe – frakcja 0-63 mm (bez zanieczyszczeń typu: ziemia, kora, różnego rodzaju inne kruszywa) – w ilości szacunkowej około 1000 ton;
c) kruszywo ceglane – frakcja 0-63 mm (bez zanieczyszczeń typu: ziemia, kora, różnego rodzaju inne kruszywa) – w ilości szacunkowej około 1500 ton;
d) pospółka drogowa – frakcja 0-33 mm (bez zanieczyszczeń typu: ziemia, kora, różnego rodzaju inne kruszywa) – w ilości szacunkowej około 20 ton;
e) piasek (sortowany) – frakcja 0-2 mm (bez zanieczyszczeń typu: ziemia, kora, różnego rodzaju inne kruszywa) – w ilości szacunkowej około 50 ton;
f) lesz – frakcja 0-2 mm (bez zanieczyszczeń typu: ziemia, kora, różnego rodzaju inne kruszywa) – w ilości szacunkowej około 200 ton,
2) Usługi transportu, rozplantowania i zagęszczania wraz z szacunkową ilością roboczogodzin pracy poszczególnych urządzeń:
a) walec drogowy – praca w ilości szacunkowej około 300 roboczogodzin;
b) koparko-ładowarka – praca w ilości szacunkowej około 300 roboczogodzin;
c) ładowarka o masie minimum 15 ton – praca w ilości szacunkowej około 300 roboczogodzin;
d) samochód ciężarowy z wywrotką o ładowności minimum 10 ton – praca w ilości szacunkowej około 300 roboczogodzin;
e) równiarka – praca w ilości szacunkowej około 300 roboczogodzin.
Wskazane powyżej ilości kruszyw i ilości roboczogodzin pracy poszczególnych urządzeń mogą ulec zmianie, odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Jakość dostarczonego kruszywa winna być potwierdzona deklaracją właściwości użytkowych lub certyfikatem jakości. Dokument potwierdzający jakość dostarczonego kruszywa, Wykonawca okaże na każde wezwanie Zamawiającego.
W ramach umowy, Wykonawca zapewnia transport kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wyładunkiem oraz rozplantowanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Ważne: W cenę kruszywa należy wliczyć koszty transportu kruszyw na miejsca rozładunku wskazane przez Zamawiającego, a zlokalizowane na terenie gminy Klembów.
Dostawy i usługi im towarzyszące będą realizowane sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień Zamawiającego.
Jednostkowe zamówienie na dostawę kruszywa będzie określać:
1) zamówioną ilość i rodzaj kruszywa;
2) miejsce dostawy i usługi;
3) miejsce rozplantowania lub zrzutu.
Jednostkowych zamówień Zamawiający dokonuje pocztą elektroniczną. Potwierdzenie zlecenia dostaw i usług, stanowić będzie wydruk z poczty e-mail z adresu: zgk@klembow.pl.
Wykonawca zapewnia ciągłą dostępność od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w godzinach od 8:00 do 16:00.
Wykonawca realizuje dostawę, wykonuje transport, dokonuje zrzutu kruszywa i rozplantowania z użyciem maszyn i pojazdów drogowych wymienionych w formularzu oferty, zgodnie z jednostkowym zamówieniem.
Wykonawca przystępuje do realizacji jednostkowych zamówień nie później niż 24 godziny od chwili udzielenia jednostkowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zakończenia robót rozplantowania w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od przystąpienia do ich wykonywania.
W przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami o dużym tonażu, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi o ograniczonym tonażu. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg, Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować zniszczenia nawierzchni dróg.
Na żądanie Zamawiającego przed przystąpieniem do robót rozplantowania/zrzutu, Wykonawca jest zobowiązany okazać przedstawicielowi Zamawiającego dokument potwierdzający:
1) jakość dostarczonego kruszywa;
2) ilość i rodzaj dostarczonego kruszywa.
W razie nie przedłożenia dokumentów, o których mowa powyżej przez Wykonawcę, Zamawiający jest uprawniony do wstrzymania dostawy do czasu zważenia dostawy i ustalenia jakości kruszywa.
Wyładunek kruszywa na miejscu rozplantowania lub zrzutu będzie się odbywać w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego (Sołtysa danej miejscowości lub pracownika Urzędu Gminy w Klembowie).
Wykonawca jako odpowiedzialny za ilości i jakość dostarczanych kruszyw, prowadzi na swój koszt kontrolę ilościowo - jakościową. Wykonawca gromadzi dowody wydania kruszywa z kopalni lub od innych dostawców oraz dokumenty badań jakościowych, certyfikatów we własnym zakresie.
Odbiorowi podlegają dostawy i usługi rozplantowania w ramach jednostkowych zamówień na podstawie comiesięcznych protokołów odbioru.
Protokół odbioru sporządza się na koniec każdego miesiąca kalendarzowego na piśmie z udziałem przedstawicieli stron.
Protokół odbioru zawiera:
1) wskazanie daty (godziny) zgłoszenia jednostkowego zamówienia;
2) datę i godzinę przystąpienia do realizacji dostawy i robót rozplantowania;
3) ilość dostarczonego kruszywa;
4) miejsca rozplantowania;
5) jakość wykonanych robót;
6) dokumenty potwierdzające jakość kruszywa (na żądanie Zamawiającego);
7) karty dostaw.
Szczegółowy sposób wykonywania przedmiotu zamówienia, określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14212200-2 - Kruszywo
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420893,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420893,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420893,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALCERAK MARIUSZ Usługi Transportowe Samochodowe BUDOWA DRÓG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 762-161-78-64
7.3.3) Ulica: Aksamitna 18
7.3.4) Miejscowość: Postoliska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ BALCERAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIUSZ BALCERAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420893,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.