Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00671411/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń na sale wyciszeń, w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Zblewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZBLEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 40
1.5.2.) Miejscowość: Zblewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 588 44 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuwzblewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zblewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń na sale wyciszeń, w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Zblewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-def675eb-c2ce-4fdf-aa29-2463d2cbd263
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017761/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Adaptacja pomieszczeń na sale wyciszeń, w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Zblewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu „Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Zblewo”, współfinansowanego z programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego +, perspektywa 2021 – 2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133063,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na sale wyciszeń, w 4 szkołach podstawowych na terenie Gminy Zblewo:1) w Publicznej Szkole Podstawowej im. O Flawiana Słomińskiego ul. Szkolna 3A, 83-224 Borzechowo
2) w Publicznej Szkole Podstawowej im. Edmunda Dywelskiego, ul. Kasztelańska 3, 83-210 Bytonia
3) w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II, ul. Skarszewska 19, 83-206 Kleszczewo Kościerskie
4) w Publicznej Szkole Podstawowej im. Wincentego Kwaśniewskiego, ul. Kościerska 39, 83-210 Zblewo.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych:
część 1 – roboty budowlane w Publicznej Szkole Podstawowej w Borzechowie:
a) Roboty rozbiórkowe:
- wykucie ościeżnic
- odbicie tynków
- usunięcie starych farb
- demontaż istniejącej armatury sanitarnej
- demontaż opraw i osprzętu elektrycznego;
b) Roboty budowlane: wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych;
c) Roboty wykończeniowe:
- uzupełnienie tynków
- gładzie gipsowe
- malowanie ścian i sufitów
- klejenie fototapety
- licowanie ścian płytkami ceramicznymi;
d) meble: dostawa regału z półkami oraz opaską i montaż we wnęce,
e) montaż stolarki drzwiowej z wykonaniem odpowiedniej zabudowy skrzynkowej ościeży
f) roboty sanitarne:
- wykonanie podejść wody ciepłej i zimnej oraz podejść odpływowych z PVC o śr. 50mm,
- biały montaż sanitarny;
g) roboty elektryczne:
- położenie instalacji elektrycznej w sali (wymiana na nową),
- biały montaż elektryczny,
- niezbędne pomiary.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 40426,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na sale wyciszeń, w 4 szkołach podstawowych na terenie Gminy Zblewo:1) w Publicznej Szkole Podstawowej im. O Flawiana Słomińskiego ul. Szkolna 3A, 83-224 Borzechowo
2) w Publicznej Szkole Podstawowej im. Edmunda Dywelskiego, ul. Kasztelańska 3, 83-210 Bytonia
3) w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II, ul. Skarszewska 19, 83-206 Kleszczewo Kościerskie
4) w Publicznej Szkole Podstawowej im. Wincentego Kwaśniewskiego, ul. Kościerska 39, 83-210 Zblewo.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych:
część 2: roboty budowlane w Publicznej Szkole Podstawowej w Bytoni:
a) roboty budowlane: wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych;
b) Roboty wykończeniowe:
- gładzie gipsowe
- malowanie ścian i sufitów
- wykonanie izolacji przeciwdźwiękowej
- wykonanie sufitu systemowego;
c) wykonanie zabudowy słupów z płyty meblowej;
d) montaż stolarki drzwiowej oraz witryn
e) roboty elektryczne:
- położenie instalacji elektrycznej w sali (wymiana na nową),
- biały montaż elektryczny
- niezbędne pomiary.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 37611,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na sale wyciszeń, w 4 szkołach podstawowych na terenie Gminy Zblewo:1) w Publicznej Szkole Podstawowej im. O Flawiana Słomińskiego ul. Szkolna 3A, 83-224 Borzechowo
2) w Publicznej Szkole Podstawowej im. Edmunda Dywelskiego, ul. Kasztelańska 3, 83-210 Bytonia
3) w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II, ul. Skarszewska 19, 83-206 Kleszczewo Kościerskie
4) w Publicznej Szkole Podstawowej im. Wincentego Kwaśniewskiego, ul. Kościerska 39, 83-210 Zblewo.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych:
część 3: roboty budowlane w Publicznej Szkole Podstawowej w Kleszczewie Kościerskim:
a) roboty rozbiórkowe:
- wykucie ościeżnic,
- usunięcie starych farb,
- demontaż opraw i osprzętu elektrycznego;
b) roboty budowlane: wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych;
c) roboty wykończeniowe:
- uzupełnienie tynków,
- gładzie gipsowe,
- malowanie ścian,
- położenie posadzki z wykładzin tekstylnych,
- montaż sufitu podwieszanego kasetonowego z wypełnieniem płytami sufitowymi
d) montaż stolarki drzwiowej oraz witryn
e) roboty elektryczne:
- położenie instalacji elektrycznej w sali (wymiana na nową),
-biały montaż elektryczny,
- niezbędne pomiary.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 40651,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń na sale wyciszeń, w 4 szkołach podstawowych na terenie Gminy Zblewo:1) w Publicznej Szkole Podstawowej im. O Flawiana Słomińskiego ul. Szkolna 3A, 83-224 Borzechowo
2) w Publicznej Szkole Podstawowej im. Edmunda Dywelskiego, ul. Kasztelańska 3, 83-210 Bytonia
3) w Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II, ul. Skarszewska 19, 83-206 Kleszczewo Kościerskie
4) w Publicznej Szkole Podstawowej im. Wincentego Kwaśniewskiego, ul. Kościerska 39, 83-210 Zblewo.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych:
część 4: roboty budowlane w Publicznej Szkole Podstawowej w Zblewie:
a) Roboty rozbiórkowe:
- wykucie ościeżnic,
- odbicie tynków,
- demontaż armatury sanitarnej;
- poszerzenie otworu w ścianie na drzwi wejściowe do sali
b) roboty wykończeniowe:
- gładzie gipsowe
- malowanie ścian (po wymianie drzwi),
- dostawa i montaż (klejenie) tapet wykonanych na podstawie wzoru (wizualizacji) dostarczonego przez zamawiającego - 3 komplety
- dostawa oraz montaż rolety okiennej materiałowej
c) montaż stolarki drzwiowej
d) roboty sanitarne:
- wykonanie podejść po armaturę sanitarną,
- biały montaż sanitarny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45432220-2 - Tapetowanie ścian
45421145-2 - Instalowanie rolet
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 14373,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54092,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZOJAX s.c. Jan i Zofia Wildman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 592-21-12-997
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 3
7.3.4) Miejscowość: Zblewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47970 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45018,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61301,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45018,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZOJAX s.c. Jan i Zofia Wildman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 592-21-12-997
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 3
7.3.4) Miejscowość: Zblewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45018 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49446,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65491,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49446,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZOJAX s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 592-21-12-997
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 3
7.3.4) Miejscowość: Zblewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49446 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22226,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZOJAX s.c. Jan i Zofia Wildman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 592-21-12-997
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 3
7.3.4) Miejscowość: Zblewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZBLEWO
więcej: przetargi ZBLEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Goźlice
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Remont pomieszczeń mieszkalnych i korytarza w internacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Chrobrzu
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.