Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00508305/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2024 r.-
I etap",
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczne Przedszkole Nr 2 w Ropczycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690726930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 6
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172220277
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: misiuraj@zojoropczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.ropczyce.bip.gmina.pl/index.php?id=1165
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jo.ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2024 r.-I etap",
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f6df059-89d1-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045234/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2024 r.- I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOJO.261.15.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ropczycach, tj. pieczywa, wyrobów piekarskich, produktów mleczarskich, jaj, różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych w formie mięsai wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego, przetworów mięsnych, ryb mrożonych, warzyw i owoców świeżych, wyrobów gotowych mącznych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy roślinnych, warzyw i owoców mrożonych, jaj, wody pitnej. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji, odpowiednio dla: Część nr I zamówienia - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie - CPV 15810000-9;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ropczycach, tj. pieczywa, wyrobów piekarskich, produktów mleczarskich, jaj, różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych w formie mięsai wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego, przetworów mięsnych, ryb mrożonych, warzyw i owoców świeżych, wyrobów gotowych mącznych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy roślinnych, warzyw i owoców mrożonych, jaj, wody pitnej. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji, odpowiednio dla: części nr II Produkty mleczarskie, Jaja- CPV 15500000-3, 03142500-3;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 33000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ropczycach, tj. pieczywa, wyrobów piekarskich, produktów mleczarskich, jaj, różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych w formie mięsai wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego, przetworów mięsnych, ryb mrożonych, warzyw i owoców świeżych, wyrobów gotowych mącznych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy roślinnych, warzyw i owoców mrożonych, jaj, wody pitnej. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji, odpowiednio dla: część nr III Różne produkty spożywcze – CPV 1580000-6
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 51300 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ropczycach, tj. pieczywa, wyrobów piekarskich, produktów mleczarskich, jaj, różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych w formie mięsai wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego, przetworów mięsnych, ryb mrożonych, warzyw i owoców świeżych, wyrobów gotowych mącznych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy roślinnych, warzyw i owoców mrożonych, jaj, wody pitnej. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji, odpowiednio dla: części nr IV - Produkty mięsne (wieprzowo – wołowe), przetwory mięsne wędliny, Produkty mięsne (drobiowe), przetwory mięsne (wędliny), - CPV 15100000-9, CPV 15112000-6;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ropczycach, tj. pieczywa, wyrobów piekarskich, produktów mleczarskich, jaj, różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych w formie mięsai wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego, przetworów mięsnych, ryb mrożonych, warzyw i owoców świeżych, wyrobów gotowych mącznych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy roślinnych, warzyw i owoców mrożonych, jaj, wody pitnej. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji, odpowiednio dla: części nr V Warzywa i owoce – CPV 0320000-3;
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ropczycach, tj. pieczywa, wyrobów piekarskich, produktów mleczarskich, jaj, różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych w formie mięsai wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego, przetworów mięsnych, ryb mrożonych, warzyw i owoców świeżych, wyrobów gotowych mącznych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy roślinnych, warzyw i owoców mrożonych, jaj, wody pitnej. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji, odpowiednio dla: części nr VI Ryby mrożone, filety rybne – CPV 15220000-6;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 4900 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ropczycach, tj. pieczywa, wyrobów piekarskich, produktów mleczarskich, jaj, różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych w formie mięsai wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego, przetworów mięsnych, ryb mrożonych, warzyw i owoców świeżych, wyrobów gotowych mącznych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy roślinnych, warzyw i owoców mrożonych, jaj, wody pitnej. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji, odpowiednio dla: części nr VII Mrożonki – CPV 15331170-9;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 5900 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ropczycach, tj. pieczywa, wyrobów piekarskich, produktów mleczarskich, jaj, różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych w formie mięsai wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego, przetworów mięsnych, ryb mrożonych, warzyw i owoców świeżych, wyrobów gotowych mącznych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy roślinnych, warzyw i owoców mrożonych, jaj, wody pitnej. Przedmiot zamówienia obejmuje 8 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji, odpowiednio dla: część nr VIII – Woda pitna CPV 41100000-3
4.5.3.) Główny kod CPV: 41100000-0 - Woda naturalna
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8819,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8819,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8819,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Ropczycach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180002216
7.3.3) Ulica: Św. Barbary 4
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W ROPCZYCACH
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W ROPCZYCACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8819,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23664,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27716,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Bogar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517036893
7.3.3) Ulica: Technczna 2c
7.3.4) Miejscowość: Boguchwała
7.3.5) Kod pocztowy: 36-040
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27716,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1141,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23113,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23113,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Bogar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170368983
7.3.3) Ulica: Techniczna 2 c
7.3.4) Miejscowość: Boguchwała
7.3.5) Kod pocztowy: 36-040
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23113,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15249,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16023,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15249,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mięsny Nowy Maxpol R.J.Kizior sp.Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720008583
7.3.3) Ulica: Leśna 2
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-207
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD MIĘSNY "NOWY MAXPOL" R.J. KIZIOR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD MIĘSNY "NOWY MAXPOL" R.J. KIZIOR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15249,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21060,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38253,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25242,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Jan Skóra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181298845
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 114b
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Skóra Jan FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
Skóra Jan FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25242,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798
7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2A
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4166,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4358,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4166,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798
7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2a
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4166,0 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 629,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chmielnik Zdrój S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131018358
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 36-016
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CHMIELNIK-ZDRÓJ" S.A. W RESTRUKTURYZACJI
jakie przetargi wygrała firma
"CHMIELNIK-ZDRÓJ" S.A. W RESTRUKTURYZACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 629,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.