eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówProdukty lecznicze, rękawice, komplety chirurgiczne



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083292 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Produkty lecznicze, rękawice, komplety chirurgiczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Produkty lecznicze, rękawice, komplety chirurgiczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6b174ff-a34f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038461/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP-05/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 673383,26 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Buprenorphine
Buprenorphine
Buprenorphine
Famotidine
Fentanyl (zgodnie z ChPL: możliwość stosowania domięśniowo, dożylnie, podskórnie, zewnątrzoponowo, podpajęczynówkowo)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 8922,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bupivacaine hydrochloride (Spinal Heavy; z glukozą)

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 935,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cisatracurium
Cisatracurium

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 14555,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Barium sulfate
Fortrans (produkt złożony)
Iohexol
Iohexol
Iohexol
Iopromide
Mleko dla niemowląt przedwcześnie urodzonych - Bebilon Nenatal Premium z Pronutra
Mleko dla niemowląt przedwcześnie urodzonych - Bebilon Nenatal Premium z Pronutra
Mleko początkowe dla niemowląt od urodzenia - Bebiko 1 NutriFlor+
Mleko początkowe dla niemowląt od urodzenia - Bebilon 1 Profutura
Mleko początkowe dla niemowląt od urodzenia - Bebilon 1 z Pronutra
Mleko początkowe dla niemowląt od urodzenia - Bebilon 1 z Pronutra
Mleko początkowe dla niemowląt od urodzenia - Enfamil 1 Premium
Mleko początkowe hipoalergiczne dla niemowląt od urodzenia - Bebilon HA ProExpert
Mleko następne dla niemowląt powyżej 6 m.ż. - Bebiko 2 NutriFlor+
Mleko następne dla niemowląt powyżej 6 m.ż. - Bebilon 2 z Pronutra
Preparat dla chorych z hipoproteinemią - Protifar
Preparat dla chorych z zwiększonym zapotrzebowaniem energetycznym - Fantomalt
Preparat mlekozastępczy hipoalergiczny dla niemowląt od urodzenia - Bebilon pepti 1 DHA
Preparat mlekozastępczy hipoalergiczny dla niemowląt od urodzenia - Nutramigen 1 LGG
Preparat mlekozastępczy hipoalergiczny dla niemowląt powyżej 6 m.ż. - Bebilon pepti 2 DHA
Preparat mlekozastępczy hipoalergiczny dla niemowląt powyżej 6 m.ż. - Nutramigen 2 LGG
Preparat mlekozastępczy z MCT dla niemowląt od urodzenia - Bebilon pepti MCT
Smoczek bezlateksowy na butelkę mleka Enfamil 59 ml (WYRÓB MEDYCZNY)
Smoczek jednorazowy jałowy na butelkę RTF Standard NUTRICIA (WYRÓB MEDYCZNY)
Smoczek silikonowy na butelkę, okrągły, o najwolniejszym przepływie, dla dzieci w wieku poniżej 6. miesiąca życia (WYRÓB MEDYCZNY)
"Sodium picosulfate / Magnesium oxide, light / Citric acid anhydrous
proszek do sporz. roztw. Doustnego (0,01 g + 3,5 g + 10,97 g)/sasz. x 50 szt."

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 38783,77 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Rękawice chirurgiczne jałowe, lateksowe, pudrowane, mankiet rolowany
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka) minimum 0,20 mm
- długość minimum 285 mm (dla wszytkich rozmiarów)
- siła zrywu przed starzeniem minimum 13,0 N
- zawartość protein poniżej 50 mcg/g
- poziom AQL (z informacją na opakowaniu) nie większy niż 0,65
- w/w parametry potwierdzone raportem z badań producenta nie starszym niż z 2017 roku
- klasyfikowane jako wyrób medyczny kategorii I i środek ochrony indywidualnej kategorii III z oznakowaniem na opakowaniu
- przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z ASTM F1671"
"Rękawice chirurgiczne jałowe, lateksowe, bezpudrowe, z wewnętrzną i zewnętrzną warstwą polimerową, mankiet rolowany
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka) minimum 0,20 mm
- długość minimum 285 mm (dla wszytkich rozmiarów)
- siła zrywu przed starzeniem minimum 13,0 N
- zawartość protein poniżej 20 mcg/g
- poziom AQL (z informacją na opakowaniu) nie większy niż 0,65
- w/w parametry potwierdzone raportem z badań producenta nie starszym niż z 2017 roku
- klasyfikowane jako wyrób medyczny kategorii I i środek ochrony indywidualnej kategorii III z oznakowaniem na opakowaniu
- przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z ASTM F1671"
"Rękawice chirurgiczne jałowe, neoprenowe (syntetyczne), bezpudrowe, z wewnętrzną i zewnętrzną warstwą polimerową, mankiet rolowany
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka) minimum 0,18 mm
- długość minimum 285 mm (dla wszytkich rozmiarów)
- siła zrywu przed starzeniem minimum 12,0 N
- poziom AQL (z informacją na opakowaniu) nie większy niż 0,65
- w/w parametry potwierdzone raportem z badań producenta nie starszym niż z 2017 roku
- klasyfikowane jako wyrób medyczny kategorii I i środek ochrony indywidualnej kategorii III z oznakowaniem na opakowaniu
- przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z ASTM F1671"
"Rękawice diagnostyczne, lateksowe, niejałowe, pudrowane
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka) minimum 0,11 mm
- grubość na dłoni minimum 0,08 mm
- siła zrywu przed starzeniem minimum 8,0 N
- zawartość protein poniżej 60 mcg/g
- poziom AQL (z informacją na opakowaniu) nie większy niż 1,0
- w/w parametry potwierdzone raportem z badań producenta nie starszym niż z 2017 roku
- klasyfikowane jako wyrób medyczny kategorii I i środek ochrony indywidualnej kategorii III z oznakowaniem na opakowaniu
- przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z ASTM F1671"
"Rękawice diagnostyczne, lateksowe, niejałowe, bezpudrowe
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka) minimum 0,33 mm
- grubość na dłoni minimum 0,30 mm
- siła zrywu przed starzeniem minimum 16,0 N
- zawartość protein poniżej 40 mcg/g
- klasyfikowane jako wyrób medyczny kategorii I i środek ochrony indywidualnej kategorii III
- przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z ASTM F1671"
"Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, niejałowe, bezpudrowe
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka) minimum 0,10 mm
- grubość na dłoni minimum 0,07 mm
- siła zrywu przed starzeniem minimum 9,0 N
- poziom AQL (z informacją na opakowaniu) nie większy niż 1,0
- w/w parametry potwierdzone raportem z badań producenta nie starszym niż z 2017 roku
- klasyfikowane jako wyrób medyczny kategorii I i środek ochrony indywidualnej kategorii III z oznakowaniem na opakowaniu
- przebadane na przenikanie cytostatyków (min. 10 substancji)
- przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374 (min. 6 substancji /bez cytostatyków/ na 3 poziomie przenikania)
- przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z ASTM F1671"
"Rękawice ginekologiczne jałowe, bezpudrowe, mankiet rolowany, przedłużony
- długość minimum 480 mm
- grubość na palcu lub na dłoni (pojedyncza ścianka) minimum 0,23 mm
- przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z ASTM F1671"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 268472,69 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, niejałowe, bezpudrowe
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka) minimum 0,13 mm
- grubość na dłoni minimum 0,09 mm
- długość minimum 280 mm
- poziom AQL (z informacją na opakowaniu) nie większy niż 1,5
- w/w parametry potwierdzone raportem z badań producenta nie starszym niż z 2017 roku
- klasyfikowane jako wyrób medyczny kategorii I i środek ochrony indywidualnej kategorii III z oznakowaniem na opakowaniu
- przebadane na przenikanie cytostatyków (min. 7 substancji)
- przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374 (min. 6 substancji /bez cytostatyków/ na 3 poziomie przenikania)"
"Rękawice diagnostyczne, niejałowe, winylowe, bezpudrowe, kolor niebieski
- wewnętrznie polimeryzowane, powierzchnia zewnętrzna gładka, bez protein lateksu
- długość minimum 240 mm
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka) minimum 0,10 mm ± 0,03 mm
- grubość na dłoni minimum 0,08 ± 0,03 mm
- grubość na mankiecie minimum 0,05± 0,03 mm
- siła zrywu przed starzeniem min. 3,6 N oraz po starzeniu min. 3,6 N
- poziom AQL (z informacją na opakowaniu) nie większy niż 1,5
- klasyfikowane jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony indywidualnej kategorii III tyb B
- zgodne z normami: EN 15223-1, EN 1041, EN 455(1-4), EN 420, EN ISO 374-1, EN ISO 374-2
- odporność na bakterie, grzyby i wirusy wykazana zgodnie z EN ISO 374-5
- odporność chemiczna wykazana zgodnie z EN 16523-1 i EN 374-4"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 79074,07 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Rękawice diagnostyczne, niejałowe, winylowe, bezpudrowe
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka) minimum 0,10 mm
- poziom AQL (z informacją na opakowaniu) nie większy niż 1,0
- w/w parametry potwierdzone raportem z badań producenta nie starszym niż z 2017 roku
- klasyfikowane jako wyrób medyczny kategorii I i środek ochrony indywidualnej kategorii III z oznakowaniem na opakowaniu
- przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z ASTM F1671"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 17500 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Rękawice diagnostyczne, nitrylowe, jałowe, bezpudrowe
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka) minimum 0,10 mm
- grubość na dłoni minimum 0,07 mm
- poziom AQL (z informacją na opakowaniu) nie większy niż 1,0
- w/w parametry potwierdzone raportem z badań producenta nie starszym niż z 2017 roku
- klasyfikowane jako wyrób medyczny kategorii I i środek ochrony indywidualnej kategorii III z oznakowaniem na opakowaniu
- przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z ASTM F1671"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 694,44 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Fartuch chirurgiczny, standardowy
- jednorazowy, jałowy, do zabiegów z niewielką ilością płynów
- włóknina SMS o gramaturze minimum 35 g/m2
- rękaw zakończony poliestrowym, bezszwowy, niepylącym ściągaczem
- wyrób zgodny z normą PN EN 13795 odpowiednio do strefy oraz rodzaju wykonania przewidzianego przez normę
- tylne części fartucha zachodzą na siebie
- szwy wykonane techniką ultradźwiękową
- umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego
- odporność na przenikanie cieczy na całej powierzchni min. 47 cm H2O
- paroprzepuszczalność na całej powierzchni min. 4280 g/m2/24h"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.5.) Wartość części: 216666,67 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Komplet chirurgiczny (bluza i spodnie):
- włóknina SMS (lub SMMS czy też SMMMS) o gramaturze co najmniej 35 g/m² i kolorze niebieskim
- bluza z krótkim rękawem, wycięciem „V” lub ""U""pod szyją i 2 lub 3 kieszeniami
- spodnie z trokami w pasie
- niejałowe
- pakowane po 10 sztuk"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.5.) Wartość części: 27777,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7216,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7216,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7216,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7216,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42373,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42373,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42373,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.3) Ulica: ul. Krzemieniecka 120

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42373,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234695,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246634,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234695,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424

7.3.3) Ulica: Heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234695,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73580,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73980 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73580,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424

7.3.3) Ulica: ul. Heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73580,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12879 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16281 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12879 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718

7.3.3) Ulica: ul. Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-408

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12879 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta najkorzystniejsza przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia pozycję

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148824 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247104 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148824 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neomed Barbara Stańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230018984

7.3.3) Ulica: ul. Kajki 18

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-501

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148824 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26190 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41634 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26190 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J. Chodacki, A. Misztal „Medica” Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921008620

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4A

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26190 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.