Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597414/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowy projekt rewitalizacji budynku dawnego Domku Dróżnika Kolei Nadwiślańskich wraz z budynkiem gospodarczym w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otwock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowy projekt rewitalizacji budynku dawnego Domku Dróżnika Kolei Nadwiślańskich wraz z budynkiem gospodarczym w Otwocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f7d76ee-7764-47ad-a061-8330b0fcf6fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597414
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.54.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Sporządzenie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy,
kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej w dalszej części umowy „dokumentacją”)
rewitalizacji budynku dawnego Domku Dróżnika Kolei Nadwiślanskich wraz z budynkiem gospodarczym („obiekt”), wpisanego do wojewódzkiego rejestru zabytków, w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Kompleksowy projekt rewitalizacji
budynku dawnego Domku Dróżnika Kolei Nadwiślańskich wraz z budynkiem gospodarczym w Otwocku” dofinansowanego
w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do umowy
3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje, w szczególności:
1) wykonanie badań stanu technicznego, ekspertyz technicznych w zakresie niezbędnym
do wykonania przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu inwentaryzacji sporządzonej
w 2022 r. stanowiącej załącznik do OPZ,
2) opracowanie i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla zakresu robót, będących przedmiotem projektowania
obejmujących poszczególne etapy inwestycji:
a) rozbiórkę obiektu,
b) przechowanie obiektu,
c) relokację i budowę obiektu w nowej lokalizacji, i
3) opracowanie wielobranżowego projektu koncepcyjnego i uzyskanie akceptacji Zamawiającego w tym w szczególności
opracowanie technologii rozbiórki obiektu i jego transportu,
4) przedstawienie Zamawiającemu ewentualnych propozycji technologii, wyrobów
lub sposobów realizacji wykonania przyszłych robót budowlanych, które mogą w istotny sposób wpłynąć na obniżenie
kosztów realizacji inwestycji lub kosztów eksploatacji obiektu,
5) opracowanie opisów i wyników wszystkich wykonanych badań, ekspertyz technicznych wraz opisem napraw
zidentyfikowanych nieprawidłowości lub programami naprawczymi w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu
zamówienia,
6) uzyskanie niezbędnych map i wszystkich pozostałych materiałów, uzgodnień, opinii
i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, niezbędnych do wykonania dokumentacji,
7) wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego, projektów technicznych wszystkich branż w tym technologii rozbiórki i
relokacji obiektu oraz odbudowy obiektu w nowej lokalizacji;
8) wykonanie przedmiaru zaprojektowanego zakresu robót,
9) wykonanie kosztorysu inwestorskiego spójnego z wykonanym przedmiarem zaprojektowanego zakresu rozbiórki,
relokacji, budowy w nowej lokalizacji,
10) uzyskanie niezbędnego uzgodnienia dokumentacji z MWKZ oraz opracowanie innych dokumentów i wykonanie działań,
jeśli są konieczne do uzyskania pozwolenia
na budowę w zależności od zakresu prac budowlanych, opinii, uzgodnień, warunków w zakresie wynikającym z
obowiązujących przepisów,
11) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, zwanej dalej „STWIOR”, z podziałem na branże,
12) opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji uwzględniającego, w uzgodnieniu z Zamawiającym, etapowanie wraz z
określeniem wartości realizacji danego etapu,
13) uzyskanie, jeśli będzie konieczne, niezbędnych uzgodnień z instytucjami, organami państwowymi, których ewentualna
akceptacja będzie wymagana do rozpoczęcia i wykonania robót budowlanych ujętych w opracowanej dokumentacji,
14) wystąpienia w imieniu Zamawiającego do właściwego urzędu z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę
oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia
na budowę,
15) wykonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich (max. 3-krotnej) po uprzednim pisemnym powiadomieniu przez
Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania powiadomienia,
16) sprawowanie nadzoru autorskiego do dnia bezusterkowego odbioru robót budowlanych prowadzonych w oparciu o
opracowaną dokumentację projektową,
17) dokonywanie zmian i uzupełnień opracowanej dokumentacji jeśli zażąda tego organ administracji architektonicznobudowlanej
lub MWKZ ,
18) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót,
19) udzielenie gwarancji na wykonaną dokumentację,
20) w ramach udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot umowy opracowanie wszelkich wyjaśnień i udzielenie
odpowiedzi na zadane pytania oraz opracowywanie niezbędnych zmian dokumentacji, w wypadku, gdy w toku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót objętych dokumentacją lub w trakcie
realizacji tych robót budowlanych zajdzie taka potrzeba (w tym m.in. aktualizacji kosztorysów inwestorskich, o których mowa
w pkt 15) związana z prawidłowym i należytym wykonaniem robót objętych dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64605,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256455,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA OCHRONY ZABYTKÓW ARCHITEKTURY DREWNIANEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783138549
7.3.3) Ulica: Nowy Dwór Elbląski 59
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Elbląski
7.3.5) Kod pocztowy: 82-335
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FUNDACJA OCHRONY ZABYTKÓW ARCHITEKTURY DREWNIANEJ"
jakie przetargi wygrała firma
"FUNDACJA OCHRONY ZABYTKÓW ARCHITEKTURY DREWNIANEJ"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy wyrobów medycznych
- Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wyciągowej piwnic,instalacji automatyki i sterowania (BMS) oraz ins. ciepła technologicznego zasilanej z pomp ciepła,wraz z remontem pomieszczenia nrR-1 w ZUOP
- Usługa utrzymania porządku terenu zewnętrznego wraz z pielęgnacją terenów zielonych w ZUOP
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie kart sportowych imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo - rekreacyjnych dla pracowników (...)
- Dostawa zasilaczy elektrycznych prądu stałego do akceleratora liniowego PolFEL.
- Zakup sprzętu medycznego w ramach zadania p.n.: "Zakup i i dostawa niezbędnego sprzętu medycznego dla oddziałów szpitalnych".
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- Roboty budowlane polegające na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Św. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa kontenerowych pracowni warsztatowych przy Zespole Szkół Budowlanych przy ul. Dąbrowskiego 53
- OPRACOWANIE KOMPL. DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ MODERNIZOWANEJ CZĘŚCI BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO- LECZNICZEGO w ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.