eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LichnowyPrzebudowa budynku administracyjno-biurowego przy ul. Jesionowej 8 w Lichnowach wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083404 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku administracyjno-biurowego przy ul. Jesionowej 8 w Lichnowach wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina LIchnowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tczewska 6

1.5.2.) Miejscowość: Lichnowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-224

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552712723

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stachowiak@lichnowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lichnowy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku administracyjno-biurowego przy ul. Jesionowej 8 w Lichnowach wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc4092a8-a74e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003664/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku przy ul. Jesionowej w Lichnowach na potrzeby GOPS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041994/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 460660,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lichnowach wraz
z zagospodarowaniem terenu:1) roboty wewnętrzne budowlane w istniejącym budynku oraz
wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych zgodnie z projektami branżowymi. W
toalecie zamontowany ma zostać ścienny składany przewijak dla niemowląt, poszczególne
pomieszczenia powinny być oznakowane w sposób kontrastowy. 2) Opracowanie instrukcji
bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie
przeciwpożarowej oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie
ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów z dnia 7 czerwca
2010 r. 3) roboty zewnętrzne (elewacyjne, dachowe) w istniejącym budynku poprzez wykonanie
m.in. izolacji pionowej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem, wymiany elementów
konstrukcji dachowej wraz z pokryciem, przebudowy schodów zewnętrznych, remontu werandy,
montażu platformy dla niepełnosprawnych (przyschodowej).4) Zagospodarowanie terenu
poprzez m.in. wykonanie ciągu pieszo jezdnego utwardzonego kostka betonową, wykonanie
czterech miejsc postojowych ogólnodostępnych (w tym jedno dla osób niepełnosprawnych), wykonanie remontu istniejącego ogrodzenia ozdobnego z wyposażeniem w furtkę i
bramę wjazdową przesuwną z siłownikiem elektrycznym (szerokość istniejącego wjazdu),
wykonania pozostałego ogrodzenie zgodnie z projektem zagospodarowania terenu,
zamontowanie 2 ławek drewnianych z oparciem, 2 koszy na śmieci, stojaka na rowery
sześciostanowiskowego.5) Wykonawca zobowiązany jest przygotować obiekt z niezbędnymi
dokumentami do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie wraz z dokumentacją
powykonawczą do dokonania odbioru końcowego przez Zamawiającego.6) Wykonawca
(kierownik budowy) będzie miał obowiązek uczestniczyć w kontroli Powiatowego Inspektora
Nadzoru Budowlanego dopuszczającego obiekt do użytkowania. 7) Wykonawca ma obowiązek
dostarczenia pomiarów geodezyjnych powykonawczych w ilości 3 egzemplarzy na 5 dni przed
terminem odbioru całkowitego zamówienia.Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz
jego zakres określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
robót oraz przedmiar, które stanowią załączniki nr 6-10 do SWZ. Zamawiający dopuszcza
możliwość zastosowania materiałów równoważnych.Jeżeli w SWZ lub dokumentacji technicznej
pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one
minimalny standard jakości przyjętego sprzętu i materiałów. Zamawiający dopuszcza możliwość
zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od
wymaganych. Oferowane materiały muszą być równoważne jakościowe tym podanym w SWZ.
Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.W
zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania
zamówienia zgodnie z niniejszą SWZ, jak również usługi nie ujęte w dokumentacji technicznej, a
których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np.
koszty robót przygotowawczych, koszty utrzymania porządku w trakcie realizacji robót, koszt
zorganizowania placu budowy, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., koszty wykonania
dokumentacji powykonawczej,wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, wpięć,
sprawdzeń, opinii, ubezpieczenie budowy, zajęcie pasa drogowego, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232460-4 - Roboty sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 728000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 768045,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 728000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzemiosło Budowlane Arkadiusz Rawiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791807290

7.3.3) Ulica: Gościszewo11c

7.3.4) Miejscowość: Sztum

7.3.5) Kod pocztowy: 82-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 728000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.