Og³oszenie z dnia 2023-02-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00158820/01 - Wynik z dnia 2023-03-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³yt drogowych wielootworowych typu YOMB w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Chmielno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674925
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gryfa Pomorskiego 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chmielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-333
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.7.) Numer telefonu: 586856868
1.5.8.) Numer faksu: 587425963
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.chmielno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa p³yt drogowych wielootworowych typu YOMB w roku 2023
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d09d11c8-a612-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00083420
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00017763/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup p³yt Yomb
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_chmielno3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_chmielno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci
SWZ;- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;- przesy³ania
odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1,
podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;- przesy³ania odpowiedzi na
wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych
podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;- przesy³ania odpowiedzi
na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;- przes³ania odpowiedzi na
inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych; przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ
Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
4) Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy
6) Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl,
7) Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
8) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
9) Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XXVI. W zwi±zku z obowi±zuj±cym od 25 maja 2018 roku Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych zwane „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych bêdzie Wójt Gminy Chmielno. Kontakt pod adresem: Urz±d Gminy w Chmielnie, ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, nr tel. 58 685 68 68, mail: sekretariat@chmielno.pl
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora ochrony danych osobowych. Mog± siê Pañstwo z ni± kontaktowaæ w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw z tym zwi±zanych. Kontakt pod adresem: Urz±d Gminy w Chmielnie, ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, nr tel. 58 685 68 44, mail: iod@chmielno.pl
3) Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:
a. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych
b. rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
c. rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych
4) Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane bêd± przez okres wynikaj±cy z Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
5) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. W szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych dostêp do danych zostanie ograniczony. Ponadto odbiorc± danych mog± byæ podmioty z którymi Urz±d Gminy w Chmielnie zawar³ umowy na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie elektronicznego zarz±dzania dokumentacj± wy³±cznie w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6) W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
a. prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c. prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania publicznego;
d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa,
e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa; tel. 22 860 70 86).
7) Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do wziêcia udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP-II.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 349830,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transport i roz³adunek 6210 sztuk nowych p³yt drogowych wielootworowych typu YOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm.
Zamawiaj±cy wymaga aby ka¿da p³yta drogowa posiada³a oznaczenie producenta.
P³yty winny byæ wykonane zgodnie z norm± PN-EN 1339:2005 oraz byæ krzy¿owo zbrojone stal± wg normy PN-ISO 6935-2, PN-ISO 6935-2/Ak w strefie dolnej i górnej o grubo¶ci prêtów minimum 6 mm. Zamawiaj±cy dopu¶ci zastosowanie zbrojenia z dwóch siatek, w przypadku gdy jedna z siatek bêdzie sk³ada³a siê z prêtów o gr. 8 oraz 6 mm, a druga z siatek z prêtów zbrojeniowych o grubo¶ci 6 oraz 4,5 mm. Grubo¶æ otuliny g³ównych prêtów zbrojeniowych - 30 mm ± 5 mm.
Produkt powinien posiadaæ odporno¶æ na ¶cieranie 18 000/5 000 (mm3/mm2) oraz odporno¶æ na dzia³anie mrozu w stopniu mrozoodporno¶ci F 150. Ponadto p³yty powinny byæ wytrzyma³e na ¶ciskanie i wykonane z betonu o klasie nie mniejszej ni¿ C25/30 i nasi±kliwo¶ci poni¿ej 5%.
Powierzchnie p³yt powinny byæ bez rys, pêkniêæ i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawêdzie p³yt powinny byæ równe i proste.
Odchy³ki od wymiarów nominalnych: d³ugo¶æ ±5 mm, szeroko¶æ ± 5 mm, grubo¶æ ± 3 mm.
P³yty musz± posiadaæ aprobatê techniczn± Instytutu Badawczego Dróg i Mostów (IBDiM) potwierdzaj±ca w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe p³yt oraz wymagania dla prefabrykatów z betonu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113800-3 - Materia³y do uk³adania nawierzchni drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje realizacjê zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych dostaw, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zakres zmówienia nie przekroczy 20% warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaæ bêdzie na wykonaniu dostaw objêtych zamówieniem podstawowym. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia pod warunkiem zaistnienia potrzeby po stronie Zamawiaj±cego oraz pod warunkiem zapewnienia ¶rodków finansowych na ten cel oraz po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawc±.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
Lp. Kryterium Waga kryterium Maksymalna ilo¶æ punktów w danym kryterium
1 C - cena 0,60 Pmax1 =60 pkt
2 G- okres udzielonej gwarancji 0,40 Pmax2 =40 pkt
2. Ocena ofert bêdzie przeprowadzona wed³ug poni¿szego algorytmu (wzoru):
Kryterium nr 1 Cena[C] 60 % (max 60 pkt.)
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena, gdzie punkty wyliczane s± wg wzoru:
x 0,60 x 100 pkt
CMIN – najni¿sza cena spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
CB – cena oferty badanej
Kryterium nr 2 G – okres udzielonej gwarancji [G] 40% (max. 40 pkt)
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „okres udzielonej gwarancji” gdzie punkty wyliczane s± wg nastêpuj±cych zasad:
udzielenie gwarancji na okres równy 36 miesiêcy 0 pkt
udzielenie gwarancji na okres d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy i krótszy ni¿ 48 miesiêcy 10 pkt
udzielenie gwarancji na okres równy lub d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy i krótszy ni¿ 60 miesiêcy 20 pkt
udzielenie gwarancji na okres równy lub d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy i krótszy ni¿ 72 miesi±ce 30 pkt
udzielenie gwarancji na okres równy lub d³u¿szy ni¿ 72 miesi±ce 40 pkt
Uwaga:
Minimalna okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy – oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 72 miesi±ce– Wykonawca otrzyma maksymaln± liczbê punktów.
Zamawiaj±cy dokona oceny oferty w kryterium „okres udzielonej gwarancji” w oparciu o okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym.
3. Wykonawca bêdzie obowi±zany do udzielenia gwarancji Zamawiaj±cemu w Umowie na okres równy okresowi podlegaj±cemu powy¿szej ocenie. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w okre¶lonych przez Zamawiaj±cego kryteriach.
P£ = C + G
gdzie
P£ - ³±czna liczba punktów
C - liczba punktów w kryterium ceny
G – okres udzielonej gwarancji
4. Liczba punktów jest liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zaokr±gleñ dokonuje siê w ten sposób, ¿e koñcówki poni¿ej 0,005 pkt pomija siê, a koñcówki 0,005 pkt i wy¿sze zaokr±gla siê o 0,01 pkt.
5. W przypadku poprawianiu omy³ek w ofertach Zamawiaj±cy bêdzie postêpowa³ zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp. Oferta zawieraj±ca b³êdy w obliczeniu ceny, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy.
6. W przypadku wyja¶nienia kwestii dotycz±cych ra¿±co niskiej ceny oferty Zamawiaj±cy bêdzie postêpowa³ zgodnie z art. 224 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
8. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe ocenia siê wed³ug tych samych zasad.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 ustawy Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1 kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie, poniewa¿ dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ.
1.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie.
1.3 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli w z³o¿onych dokumentach i o¶wiadczeniach Wykonawca jednoznacznie wyka¿e, ¿e: wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawê p³yt drogowych typu YOMB, o warto¶ci co najmniej 250 000 PLN brutto.
Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci czy zosta³y wykonane zgodnie z normami i prawid³owo ukoñczone. Ocena spe³nienia warunku nast±pi wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy „Wykaz dostaw” (Za³±cznik Nr 3 do SWZ) oraz dokumentów za³±czonych do „Wykazu dostaw”.
W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza, aby wykaz stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ dotyczy³ dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych – równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Sk³adane wraz z ofert±:
a) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza w o¶wiadczeniu informacje o tych podmiotach. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
b) Dokumenty od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów: w celu oceny czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci:
-zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
-czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
2. Sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 273 Pzp, wskazanych poni¿ej:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
b) informacjê o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp. Wzór dokumentu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±c wspóln± ofertê, w takim przypadku ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia mog± byæ:
a) spó³ka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,
b) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, nie bêd±cy spó³k± cywiln± w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub wiêcej Wykonawców.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
4. Ka¿dy Wykonawca, spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³ada dokumenty, które Zamawiaj±cy okre¶li³ w Rozdziale X pkt. 1 i 2 SWZ. W zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± dokumenty w taki sposób, by przy ich ocenie wspólnie spe³niali ww. warunki. W przypadku opisu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie okre¶lonym w art. 273 ust. 1 Pzp. wystarczaj±cym jest, je¶li jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego wyka¿e spe³nienie okre¶lonego warunku, powy¿sze oznacza, ¿e warunek spe³nia w ca³o¶ci konsorcjum Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany istotne postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej przez Wykonawcê oferty, która zosta³a wybrana jako oferta najkorzystniejsza, s± mo¿liwe w zakresie okre¶lonym we wzorze umowy. Istotna zmiana postanowieñ zawartej umowy wymaga formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem niewa¿no¶ci i wymaga akceptacji ka¿dej ze Stron umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularzu sk³adania oferty dostêpnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-15 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-16
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI CHMIELNO
wiêcej: przetargi CHMIELNO »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.