eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi So¶noDostawa oleju opa³owego



Og³oszenie z dnia 2023-02-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SO¦NO

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy So¶no

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350955

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: So¶no

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-412

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 01 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gm-sosno.rbip.mojregion.info/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa w Przepa³kowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001157710

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przepa³kowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-412

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spp.sosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gm-sosno.rbip.mojregion.info/

Zamawiaj±cy 3

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa w W±welnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001157703

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W±welno

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-413

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spw.sosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gm-sosno.rbip.mojregion.info/

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

Gmina So¶no, dzia³aj±c w imieniu w³asnym oraz w imieniu i na rzecz Stron porozumienia, przeprowadza postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególno¶ci: wykonuje obowi±zki kierownika zamawiaj±cego, przygotowuje SWZ, prowadzi dokumentacjê postêpowania, przeprowadza postêpowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Dzia³ania Gminy maj± charakter nieodp³atny. Gmina zobowi±zuje siê do do³o¿enia szczególnej staranno¶ci w zakresie przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Strony zobowi±zuj± siê do wspó³pracy z Gmin± w zakresie niezbêdnym do przeprowadzenia postêpowania i udzielenia zamówienia publicznego, w tym w szczególno¶ci do przekazywania Gminie wszelkich niezbêdnych informacji lub danych dotycz±cych przedmiotu zamówienia.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d921ef7e-a334-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00083441

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00011797/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa oleju opa³owego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d921ef7e-a334-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sikorskai@sosno.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej "RODO", informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy So¶no - ul. Nowa 1, 89-412 So¶no;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@sosno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy RI.271.1.2023, pn. „Dostawa oleju opa³owego” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) Ponadto Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia,
b) wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia danych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w³asnym transportem Wykonawcy oleju opa³owego typu lekkiego do systemów grzewczych w budynkach nale¿±cych do Zamawiaj±cego w roku 2023.

PARAMETRY DOSTARCZANEGO OLEJU OPA£OWEGO MUSZA BYÆ ZGODNE Z WYMOGAMI DO OGRZEWANIA BUDYNKU - DOSTARCZANY OLEJ OPA£OWY MUSI POSIADAÆ PARAMETRY NIE GORSZE NI¯:

1) Warto¶æ opa³owa, min. 42,6 MJ/kg
2) Temperatura p³yniêcia, max. -20 °C
3) Temperatura zap³onu, min. 56 °C
4) Gêsto¶æ w temperaturze 15°C, max. 860 kg/m³
5) Lepko¶æ kinetyczna w 20°C, max. 6,00 mm²/s
6) Sk³ad frakcyjny do 250°C, max. 65 % (V/V)
7) Sk³ad frakcyjny do 350°C, min. 85 % (V/V)
8) Pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej, max. 0,3 % (m/m)
9) Pozosta³o¶æ po spopieleniu, max. 0,01% (m/m)
10) Zawarto¶æ siarki, max. 0,10% (m/m)
11) Zawarto¶æ wody, max. 200 mg/kg
12) Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max. 24 mg/kg
13) Kolor – czerwony
2. Planowana ilo¶æ oleju opalowego, okre¶lona w rzeczywistych warunkach temperaturowych, jak± Zamawiaj±cy zamierza zakupiæ w okresie przewidzianym na realizacjê zamówienia:
1) olej opa³owy – 52 850 litrów.
3. Miejsce realizacji zamówienia i wielko¶æ zbiorników na olej dla poszczególnych lokalizacji:
a) Szko³a Podstawowa w Przepa³kowie, Przepa³kowo 7, 89-412 So¶no - 8 500 litrów.
Ilo¶æ i wielko¶æ zbiorników na olej: 2 zbiorniki o pojemno¶ci 2 tysi±ce litrów ka¿dy
b) Szko³a Podstawowa w W±welnie, dla lokalizacji:
- ul. Szkolna 1, 89-413 W±welno – 27 000 litrów,
Ilo¶æ i wielko¶æ zbiorników na olej: 1 zbiornik o pojemno¶ci 7,5 tysi±ca litrów
- Sitno 11, 89-413 W±welno – 10 000 litrów,
Ilo¶æ i wielko¶æ zbiorników na olej: 4 zbiorniki o pojemno¶ci 1 tysi±ca litrów ka¿dy
c) Budynek mieszkalny, ul. Mrotecka 2, 89-413 W±welno – 7 350 litrów,
Ilo¶æ i wielko¶æ zbiorników na olej: 3 zbiorniki o pojemno¶ci 750 litrów ka¿dy

4. Okres realizacji przedmiotu zamówienia wynosiæ bêdzie: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2023 r.
5. Zakupy bêd± dokonywane sukcesywnie, wed³ug bie¿±cych, rzeczywistych potrzeb.
6. Podana powy¿ej ilo¶æ oleju jest wielko¶ci± orientacyjn±, jak± Zamawiaj±cy przewiduje zakupiæ w okresie trwania umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niewykorzystania podanych powy¿ej ilo¶ci. Rzeczywista ilo¶æ zakupionego oleju wynikaæ bêdzie z aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego w okresie realizacji umowy, z zastrze¿eniem zdania poni¿ej.
Minimalna ilo¶æ oleju, jaka Zamawiaj±cy zakupi w okresie realizacji przedmiotu umowy wynosi: 1) olej opa³owy – 40 000 litrów.
7. Wykonawca dostarczy olej opa³owy specjalistyczn± autocystern± wyposa¿on± w legalizowany sprzêt do pomiaru tankowanego oleju. Zamawiaj±cy faktyczn± ilo¶æ dostarczonego oleju opa³owego okre¶li na podstawie zainstalowanego w autocysternie przep³ywowego urz±dzenia pomiarowego.
8. Tankowanie oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie bezpo¶rednio do zbiorników systemów grzewczych zlokalizowanych w budynkach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
9. Oferowany olej opa³owy musi spe³niaæ wymogi zawarte w normie PN-C-96024:2020-12 (lub równowa¿nej) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z 2016 r. poz. 2008). Zamawiaj±cy przy ka¿dej dostawie wymagaæ bêdzie od Wykonawcy przed³o¿enia aktualnego ¶wiadectwa jako¶ci (atestu) kupowanego oleju opa³owego.
10. Wykonawca winien posiadaæ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem, czyli obrotem paliwami ciek³ymi, udzielon± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).
11. Czas realizacji pojedynczej dostawy oraz osoby upowa¿nione do zlecenia dostaw:
Zamawiaj±cy wymaga, aby poszczególne dostawy odbywa³y siê w dni robocze, tj. od poniedzia³ku do pi±tku za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:00 do 15:00.
Dostawy odbywaæ siê bêd± w terminie nie d³u¿szym ni¿ 48 godzin od momentu z³o¿enia przez Zamawiaj±cego zamówienia za pomoc± poczty elektronicznej na wskazany przez Wykonawcê adres e-mail. Ka¿dorazowe zamówienie natychmiast po otrzymaniu musi byæ potwierdzone e-mailem zwrotnym.
W przypadku gdy termin realizacji dostawy przypada³by na sobotê, niedzielê lub dzieñ ustawowo wolny od pracy, to termin realizacji dostawy ulega w takim przypadku przesuniêciu na nastêpny dzieñ roboczy.
Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia na dostawê oleju opa³owego w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Upowa¿nionymi do zlecenia dostaw ze strony Zamawiaj±cego bêd± osoby wskazane, po podpisaniu umowy, przez Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sta³y upust procentowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, tj.:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w Projekcie Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-15 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zak³adka: „Oferty/wnioski”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-15 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.