Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041338/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083480 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa bonów towarowych na pomoce edukacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 326 87 35
1.5.8.) Numer faksu: +45 58 326 85 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa bonów towarowych na pomoce edukacyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb59d3a2-a737-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001942/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa bonów podarunkowych – nagród dla uczniów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część 1 - realizowana w ramach projektu pt. „Zdolni z Pomorza” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020; Część 2 realizowana w ramach projektu pt. „Pomorski program pomocy stypendialnej - III edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041338/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 250598,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa bonów towarowych, tj. talonów postaci papierowej podlegających wymianie na towary, które będą uprawniały do bezgotówkowego zakupu pomocy edukacyjnych, czyli takich towarów jak: podręczniki, edukacyjne oprogramowanie komputerowe, multimedia edukacyjne itp.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 (dwie) części, przy czym:
1) Część 1 zamówienia dotyczy sprzedaży i dostawy bonów towarowych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 3.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.
3. Wytyczne dotyczące realizacji zamówienia:
1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego:
a) Dla części I – w terminie od 18 maja 2021 r. do 28 maja 2021 r.,
2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do miejsc przeznaczenia.
3) Dostarczenie i odbiór na miejsce przeznaczenia przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu zdawczego-odbiorczego, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
4) Termin ważności bonów towarowych nie może upłynąć przed dniem 31 grudnia 2022 r.
5) Bony towarowe będą uprawniały do bezgotówkowego zakupu pomocy edukacyjnych, czyli takich towarów jak: podręczniki, edukacyjne oprogramowanie komputerowe, multimedia edukacyjne itp.
6) Wykonawca zapewni możliwość płatności bonami w min. 20 stacjonarnych placówkach handlowych na terenie województwa pomorskiego, w tym co najmniej w 5 na terenie Gdańska.
7) Zamawiający nie dopuszcza składania oferty na bony towarowe w wersji elektronicznej (np. kart elektronicznych).
8) Przez bony towarowe należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne podlegające wymianie na towary w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2020.1913 t.j. ze zm.).
9) Miejscami realizacji bonów wymaganymi przez Zamawiającego jest co najmniej 20 sklepów stacjonarnych i placówek handlowo-usługowych stacjonarnych na terenie województwa pomorskiego, w tym co najmniej 5 zlokalizowanych na terenie miasta Gdańska, posiadających w swojej ofercie szeroki wybór artykułów edukacyjnych.
10) Zamawiający nie uznaje za sklepy i placówki handlowo-usługowe placówek typu kioski z prasą, sklepy spożywcze itp., jako niezapewniających szerokiego wyboru artykułów edukacyjnych.
11) Oferowanie oraz realizacja bonów towarowych nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2020.1913 t.j. ze zm.).
12) Koszty dostawy bonów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Augustyńskiego 2, 80-819 Gdańsk oraz ewentualne inne koszty pośrednie związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca.
4. Wykonawca dostarczy bony towarowe w następujących ilościach i nominałach:
1) Część I:
- 56 sztuk bonów o nominale 100 zł, o łącznej wartości 5.600,00 zł,
- 400 sztuk bonów o nominale 50 zł, o łącznej wartości 20.000,00 zł,
- 200 sztuk bonów o nominale 25 zł, o łącznej wartości 5.000,00 zł.
Łącznie 656 sztuk bonów o łącznej wartość 30.600,00 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
4.5.5.) Wartość części: 30600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa bonów towarowych, tj. talonów postaci papierowej podlegających wymianie na towary, które będą uprawniały do bezgotówkowego zakupu pomocy edukacyjnych, czyli takich towarów jak: podręczniki, edukacyjne oprogramowanie komputerowe, multimedia edukacyjne itp.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 (dwie) części, przy czym:
2) Część 2 zamówienia dotyczy sprzedaży i dostawy bonów towarowych w ramach projektu „Pomorski program pomocy stypendialnej – III edycja” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 3.2.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Departament Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/części zamówienia.
3. Wytyczne dotyczące realizacji zamówienia:
1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego:
b) Dla części II – w terminie od 4 października 2021 r. do 15 października 2021 r.
2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia do miejsc przeznaczenia.
3) Dostarczenie i odbiór na miejsce przeznaczenia przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu zdawczego-odbiorczego, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
4) Termin ważności bonów towarowych nie może upłynąć przed dniem 31 grudnia 2022 r.
5) Bony towarowe będą uprawniały do bezgotówkowego zakupu pomocy edukacyjnych, czyli takich towarów jak: podręczniki, edukacyjne oprogramowanie komputerowe, multimedia edukacyjne itp.
6) Wykonawca zapewni możliwość płatności bonami w min. 20 stacjonarnych placówkach handlowych na terenie województwa pomorskiego, w tym co najmniej w 5 na terenie Gdańska.
7) Zamawiający nie dopuszcza składania oferty na bony towarowe w wersji elektronicznej (np. kart elektronicznych).
8) Przez bony towarowe należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne podlegające wymianie na towary w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2020.1913 t.j. ze zm.).
9) Miejscami realizacji bonów wymaganymi przez Zamawiającego jest co najmniej 20 sklepów stacjonarnych i placówek handlowo-usługowych stacjonarnych na terenie województwa pomorskiego, w tym co najmniej 5 zlokalizowanych na terenie miasta Gdańska, posiadających w swojej ofercie szeroki wybór artykułów edukacyjnych.
10) Zamawiający nie uznaje za sklepy i placówki handlowo-usługowe placówek typu kioski z prasą, sklepy spożywcze itp., jako niezapewniających szerokiego wyboru artykułów edukacyjnych.
11) Oferowanie oraz realizacja bonów towarowych nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2020.1913 t.j. ze zm.).
12) Koszty dostawy bonów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Augustyńskiego 2, 80-819 Gdańsk oraz ewentualne inne koszty pośrednie związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca.
4. Wykonawca dostarczy bony towarowe w następujących ilościach i nominałach:
2) Część II:
- 180 sztuk bonów o nominale 50 zł, o łącznej wartości 9.000,00 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę dla Części nr 1 zamówienia, przy czym oferta złożona przez Wykonawcę Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-697), przy ul. Rzymowskiego 53, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, gdyż treść oferty złożonej przez Wykonawcę jest niezgodna z warunkami zamówienia określonymi przez Zamawiającego. W związku z powyższym niniejsze postępowanie w zakresie Części nr 1 zamówienia podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone dla tej części postępowania oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 013055815
7.3.3) Ulica: Ul. Rzymowskiego 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-04 do 2021-10-152021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa sprzętu oświetleniowego.
- Dostawa ławek
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i montaż mebli i asystorów stomatologicznych ujęta w 2 pakietach
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, Oddziałach: Wejherowo, Starogard Gdański, Gdynia oraz na terenie zewnętrznym należącym do posesji Oddziału Gdynia
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Hynka w Gdańsku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.