Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) Systemu Zarządzania Miastem Otago”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publicze@um.starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/starogard_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) Systemu Zarządzania Miastem Otago”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0243b1d-a61d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki, art. 214 ust.1 pkt 1 lit. b.
Firma Asseco jako jedyna posiada prawa autorskie do programów objętych świadczeniem usługi asysty technicznej i konserwacji systemu zarządzania miastem Otago
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RKiZP.271.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji Systemu Zarządzania Miastem Otago na potrzeby Urzędu Miasta Starogard Gdański. Usługa asysty technicznej i konserwacji obejmuje:
a) pomoc i doradztwo w sprawie używania Programów;
b) usuwanie błędów zgłoszonych przez Zamawiającego;
c) wykonywanie uzasadnionych przepisami prawa kolejnych wydań Programów ;
d) udzielenie Zamawiającemu prawa do bezpłatnego otrzymywania kolejnych wydań Programów;
e) informowanie szczegółowo administratora i użytkowników Programów po stronie Zamawiającego o zmianach, jakie wprowadza każde kolejne wydanie Programów przysłane przez Wykonawcę;
f) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do aktualnych wersji instrukcji obsługi Programów;
g) informowanie o planowanych działaniach dotyczących utrzymania i rozwoju Programów, a w szczególności:
• wdrożeniach nowych wydań Programów;
• istotnych zmianach funkcjonalnych wdrożonych wydań Programów;
• zamiarach zaprzestania rozwoju użytkowanych przez Zamawiającego Programów;
• innych, mających znaczenie dla funkcjonowania Programów użytkowanych przez Zamawiającego.
2. Usługą ATIK objęte zostaną modułu:
a) Ewidencja ludności – ELUD;
b) Ewidencja gruntów - ENIER G;
c) Finansowo-księgowy jednostki budżetowej – FKJB;
d) Finansowo-księgowy organu – FKORG;
e) Kadry Urzędu – KADRY;
f) Płace Urzędu – PŁACE;
g) Generalny rejestr umów – GRU;
h) Naliczanie podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości – PROL;
i) Windykacja podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości – WROL;
j) Naliczanie podatku od nieruchomości – PNIER;
k) Windykacja podatku od nieruchomości – WNIER;
l) Naliczanie opłat gruntowych – OPGRU;
m) Windykacja opłat gruntowych – WOGRU;
n) Naliczanie i windykacja podatku od środków transportowych – NWPOJ;
o) Obsługa wpływów budżetowych – WPBUD;
p) Kompleksowy System Obsługi Nieczystości – KSON;
q) Księgowość Analityczna Kompleksowego Systemu Obsługi Nieczystości – KAKSON;
r) Indywidualne Wpłaty Masowe – IWM;
s) VAT Centralny za pomocą ePortalu – VAT-C;
t) Przekształcenie prawa własności – PPW;
u) Rejestracja i śledzenie spraw – RISS;
v) Obsługa koncesji – KOALA;
w) Gospodarka środkami trwałymi – ST;
x) Obsługa kartotek systemu – KOS;
y) Jednolity Plik Kontrolny – JPK.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439809,48 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439809,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2727G w m. Kamionka
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2707G w m. Linowiec"
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2710G w m. Kolincz.
- Renowacja parkietu w hali im. A. Grubby
- Dostawa pasków i płynów kontrolnych do glukometrów
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Koteżach
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania CommVault Simpana 11 SB w 2025 r.
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Usługi asysty technicznej Systemu ORACLE
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
- Serwis pogwarancyjny oraz aktualizacja oprogramowania Krytej Mobilnej Strzelnicy Ćwiczebnej w Kontenerach 40ft HC
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.