Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00029439/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083517 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa skrzyżowania ulicy Dziembowskiej i Topolowej w Kaczorach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KACZORY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791193
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kaczory
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-810
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 67 284 23 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaczory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.kaczory.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa skrzyżowania ulicy Dziembowskiej i Topolowej w Kaczorach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe571dd-984d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004571/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa skrzyżowania ulic Dziembowskiej i Topolowej w Kaczorach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029439/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 258274,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego skrzyżowania ulic Dziembowskiej i Topolowej na mini rondo. Istniejące ulice zlokalizowane są w Gminie Kaczory, obręb Kaczory i stanowią działki o numerach geodezyjnych 156/2 (ulica Topolowa) oraz 114/1 i 112/1 (ulica Dziembowska). Przedmiot zamówienia obejmuje również budowę teletechnicznego kanału technologicznego w skrzyżowaniu ulicy Topolowej i Dziembowskiej w Kaczorach (wykonanie wg. projektu budowlanego stanowiącego załącznik do niniejszej SWZ).
Stan istniejący
Istniejące działki zagospodarowane są skrzyżowaniem zwykłym ulic Dziembowskiej i Topolowej (dróg gminnych) o nawierzchni asfaltowej z jezdnią o szerokości 5,00-5,50m ograniczoną obustronnie krawężnikiem betonowym, wystającym. Pośrodku skrzyżowania zlokalizowana jest powierzchnia o kształcie zbliżonym do trójkąta z zielenią (nieregularne krzewy i krzaki oraz trawa). Przy jezdni występują pasy zieleni o szerokości 1,0-4,0m, chodniki o szerokości 1,50m oraz zjazdy do posesji o nawierzchni z kostki betonowej w obramowaniu z obrzeża lub opornika. W obrębie ulic występuje naziemna oraz podziemna infrastruktura i urządzenia techniczne niezwiązane z gospodarką drogową tj. sieć telekomunikacyjna, gazowa, wodociągowa, energetyczna i kanalizacja sanitarna. Pośrodku trójkąta z zielenią zlokalizowany jest słup energetyczny (oświetlenie drogowe).
Stan projektowany
Liniowo, początek projektowanej przebudowy przedmiotowego skrzyżowania j drogi, oznaczony został na planie zagospodarowania terenu jako km 0+000 i zlokalizowany jest na ulicy Dziembowskiej. Koniec przebudowy wyznacza km 0+067 także zlokalizowany na ulicy Dziembowskiej. Sytuacyjnie przebudowa skrzyżowania mieści się w granicach istniejącego pasa drogowego ulicy Dziembowskiej i Topolowej. Projektowane rondo będzie się składać z trzech wlotów dwukierunkowych oraz jednego wlotu jednokierunkowego. Niweletę zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącej wysokości jezdni stosując niewielkie wyrównania profilu, uwzględniając nową warstwę ścieralną. Projektowana średnica wyspy centralnej wynosi 8,0m. Spadek poprzeczny, jednostronny 3%. Szerokość jezdni na obwiedni ronda wynosi 5,50m. Spadek poprzeczny jezdni projektuje się jako jednostronny 2%.
Konstrukcję poszerzenia jezdni zaprojektowano z:
− warstwy odcinającej z piasku 0/2mm o grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu,
− podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości warstwy 20cm po zagęszczeniu,
− skropienia emulsją asfaltową C 60 B 4 ZM w ilości 1,20 kg/m2,
− warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 KR 2, grubości 4cm,
− skropienia emulsją asfaltową C 60 B 4 ZM w ilości 0,20 kg/m2,
− warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 KR 2, grubości 5cm.
Konstrukcję nawierzchni jezdni na istniejącej części zaprojektowano z:
− frezowania profilująco-wyrównawczego istniejącej nawierzchni jezdni,
− skropienia emulsją asfaltową C 60 B 4 ZM w ilości 0,70 kg/m2,
− warstwy profilujaco-wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 75kg/m2,
− skropienia emulsją asfaltową C 60 B 4 ZM w ilości 0,20 kg/m2,
− warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 KR 2, grubości 5cm.
Konstrukcję nawierzchni wyspy centralnej zaprojektowano z:
− warstwy odcinającej z piasku 0/2mm o grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu,
− podbudowy z betonu cementowego klasy C 16/20 o grubości warstwy 20cm po zagęszczeniu,
− warstwy podsypki cementowo-piaskowej o grubości 5cm po zagęszczeniu,
− warstwy ścieralnej z kostki kamiennej grubości 15/17cm.
Konstrukcję powierzchni dodatkowo utwardzonych zaprojektowano z:
− warstwy odcinającej z piasku 0/2mm o grubości warstwy 10cm po zagęszczeniu,
− podbudowy z betonu cementowego klasy C 16/20 o grubości warstwy 20cm po zagęszczeniu,
− warstwy podsypki cementowo-piaskowej o grubości 5cm po zagęszczeniu,
− warstwy ścieralnej z kostki kamiennej grubości 15/17cm.
Chodniki zaprojektowano z:
− warstwy podsypki cementowo-piaskowej o grubości 10cm po zagęszczeniu,
− warstwy ścieralnej z kostki betonowej, szarej, grubości 6cm.
Obramowanie nawierzchni jezdni zaprojektowano krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30cm, wystającym +12cm oraz krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x22cm, wystającym +2cm (przy przejściach dla pieszych), ustawionymi na podsypce cementowo-piaskowej o grubości warstwy 5cm i ławie z oporem z betonu klasy C 12/15 w ilości 0,06m3/mb.
Obramowanie wyspy centralnej zaprojektowano krawężnikiem kamiennym, trapezowym o wymiarach 15x21/30cm, wtopionym, ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej o grubości warstwy 5cm i ławie z oporem z betonu klasy C 12/15 w ilości 0,06m3/mb.
Obramowanie powierzchni dodatkowo utwardzonych zaprojektowano krawężnikiem betonowym o wymiarach 12x25cm, wtopionym, ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej o grubości warstwy 5cm i ławie z oporem z betonu klasy C 12/15 w ilości 0,04m3/mb.
Obramowanie nawierzchni chodników zaprojektowano opornikiem betonowym o wymiarach 8x25cm, ustawionym na podsypce cementowo-piaskowej o grubości warstwy 5cm i ławie z oporem z betonu klasy C 12/15 w ilości 0,04m3/mb.
Odwodnienie projektowanego do przebudowy skrzyżowania pozostawiono jako istniejące, powierzchniowe, z zastosowaniem normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych jezdni i chodnika.
Szczegóły sytuacyjne projektowanego do przebudowy skrzyżowania, szczegóły przekroju poprzecznego i konstrukcyjnego oraz profilu podłużnego (niwelety) pokazano na poszczególnych rysunkach. Technologię wykonania poszczególnych robót szczegółowo opisano w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200165,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308726,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258274,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo EL-KAJO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090502444
7.3.3) Ulica: Pomorska 6-8
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-050
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258274,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.