Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00448486/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
- 2022/BZP 00462613/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-28
- 2023/BZP 00059421/01 - Wynik z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług medycznych: profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy, badań mammograficznych i badań PSA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-908
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 841 60 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan1@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług medycznych: profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy, badań mammograficznych i badań PSA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed70e448-64b5-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00245208/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zakup usług medycznych: profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy, badań mammograficznych i badań PSA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448486/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 290000/271/8/2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 299331,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu i podległych Inspektoratów, pracowników – rezydentów z innych oddziałów Zakładu a także kandydatów do zatrudnienia i stażystów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowi załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 276119,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie badań mammograficznych dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu i podległych Inspektoratów, pracowników – rezydentów z innych oddziałów Zakładu, obejmujących wykonanie zdjęcia mammograficznego wraz z odczytem radiologicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 stanowi załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 22596,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie badań PSA dla mężczyzn, pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu i podległych Inspektoratów, pracowników – rezydentów z innych oddziałów Zakładu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 stanowi załącznik nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 614,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20580 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielkopolskie Centra Medyczne Remedium sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364439308
7.3.3) Ulica: Os. St. Batorego 80A/L3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-687
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-19 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTERMED POZNAŃ sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639538526
7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 23A/28
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-854
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: Diagnostyka sp. z o.o. Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 77. Zakres podwykonawstwa: odbiór próbek krwi pobranych przez wykonawcę i wykonanie badania.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELKOPOLSKIE CENTRA MEDYCZNE REMEDIUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKIE CENTRA MEDYCZNE REMEDIUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-18 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- 59/2025 System do ilościowej analizy PCR technika Digital
- roboty budowlane w obiektach UAM [3 części]
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu telefonii stacjonarnej oraz telefonii DECT w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa obwodnicy Miasta Swarzędza
- Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki i laryngologii dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - cztery zadania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz usług prywatnej opieki medycznej w formie pakietów dla pracowników Ośrodka Studiów Wschodnich im. Marka Karpia i członków ich rodzin.
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.