Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00181851/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00187784/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Okresowe kontrole budowli hydrotechnicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_warszawa@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Okresowe kontrole budowli hydrotechnicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ac44b78-155b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.63 Usługi związane z opracowaniem ocen stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa budowli hydrotechnicznych - RZGW Warszawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181851/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.70.2021/RZGW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 55780,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5578,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :- Przeprowadzenie rocznej okresowej kontroli stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie objętym działaniem Nadzoru Wodnego w Dębem
(art. 62 ustawy Prawo Budowlane) - Pompownia nr 2 w Pułtusk Bulwar 5
Brygady Saperów
- Przeprowadzenie pięcioletniej okresowej kontroli stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie objętym działaniem Nadzoru Wodnego w Dębem
(art. 62 ustawy Prawo Budowlane) - Pompownia nr 2 w Pułtusk Bulwar 5
Brygady Saperów
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :I. Przeprowadzenie okresowych kontroli rocznych stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie Nadzoru Wodnego w Pułtusku dla następujących obiektów:
1. wał lewobrzeżny rzeki Narew w Pułtusku – lokalizacja: obręb 21 i 22 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk oraz Tocznabiel gm. Obryte, powiat pułtuski, współrzędne geograficzne km 0+000 X:538703,12; Y: 641575,75
koniec wału X: 540564,46 Y: 642857,68
2. wał prawobrzeżny rzeki Narew w Pułtusku – lokalizacja: obręb 5, 14 i 20 miasta Pułtusk, gm Pułtusk, powiat pułtuski, współrzędne geograficzne km 0+000 X:538822,18, Y: 641188,16, koniec wału X: 542282,94 Y: 641189,48
3. Śluza nr 1 – lokalizacja: obręb nr 5 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, współrzędne geograficzne X: 542033,54 Y: 641264,07
4. Śluza nr 2 – lokalizacja: obręb nr 14 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, współrzędne geograficzne X: 539781,93 Y: 641532,62
5. Śluza nr 3 – lokalizacja: obręb nr 14 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, współrzędne geograficzne X: 539506,77 Y: 641359,32
6. Pompownia nr 1 – lokalizacja: obręb nr 20 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, współrzędne geograficzne X: 539488,93 Y: 641360,13
Zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.), kontrolą należy objąć w szczególności:
− elementy budowli narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
− wybrane cechy obiektów i otoczenia oraz stan techniczny i przydatność do użytkowania całego obiektu budowlanego.
II. Przeprowadzenie okresowych kontroli pięcioletnich stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie Nadzoru Wodnego w Pułtusku dla następujących obiektów:
A. Śluza nr 1 – lokalizacja: obręb nr 5 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, , współrzędne geograficzne X: 542033,54 Y: 641264,07
B. Śluza nr 2 – lokalizacja: obręb nr 14 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, , współrzędne geograficzne X: 539781,93 Y: 641532,62
C. Śluza nr 3 – lokalizacja: obręb nr 14 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, , współrzędne geograficzne X: 539506,77 Y: 641359,32
D. Pompownia nr 1 – lokalizacja: obręb nr 20 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, , współrzędne geograficzne X: 539488,93 Y: 641360,13
Zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.), kontrolą należy objąć w szczególności:
− elementy budowli narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
− wybrane cechy obiektów i otoczenia oraz stan techniczny i przydatność do użytkowania całego obiektu budowlanego.
− sprawdzenie stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej elementów narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla:
a) bezpieczeństwa osób,
b) środowiska
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie rocznej okresowej kontroli stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie powiatu legionowskiego w gminie Nieporęt oraz na terenie powiatu wołomińskiego w gminie Radzymin, Zielonka, Marki, Tłuszcz, Klembów, Poświętne tj. na terenie objętym działaniem Nadzoru Wodnego w Wołominie (art. 62 ustawy Prawo Budowlane) dla następujących obiektów:1. Obwałowanie L+P rzeki Długa km 5+450 - 12+000 (gmina Marki, Zielonka)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 497862,4 Y: 642220,6
X: 496276,4 Y: 647979,
X: 497887,4 Y: 642210,1
X: 496287,2 Y: 647962,9
2. Obwałowanie L+P rzeki Czarna km 0+000 – 3+800 (gmina Nieporęt)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 505165,5 Y: 638835,7
X: 503883,4 Y: 641447,1
X: 505228,7 Y: 638855,1
X: 503900,0 Y: 641471,1
3. Obwałowanie L+P rzeki Beniaminówka km 0+000 – 2+070 (gmina Nieporęt)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 508661,1 Y: 638545,3
X: 507851,5 Y: 640322,6
X: 508701,0 Y: 638520,8
X: 508222,0 Y: 639492,3
4. Jaz szandorowy na rzece Długiej km 18+088 (gmina Zielonka)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 495319.0 Y: 652344.5
5. Jaz zasuwowy na rzece Cienkiej km 13+047 (gmina Tłuszcz)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 508613.9 Y: 669484.9
6. Jaz zasuwowy na rzece Rządza km 16+267 (gmina Radzymin)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 509893.8 Y: 651131.4
7. Próg piętrzący na rzece Rządza km 22+940 (gmina Klembów)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 506715.3 Y: 654023.8
8. Jaz zasuwowy na rzece Rządza km 27+408 (gmina Klembów)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 506781.8 Y: 657769.9
9. Jaz dokowy na rzece Rządza km 43+158 (gmina Poświętne)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 498288.5 Y: 669097.7
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie :I. rocznych okresowych kontroli stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie objętym działaniem Nadzoru Wodnego w Wyszkowie dla następujących obiektów:
A. wał lewobrzeżny, wsteczne rzeki Prut, odc. Prut - Gzowo – lokalizacja: obręb Gzowo, Gmina Pokrzywnica, powiat pułtuski, współrzędne geograficzne km 0+000 X:530246,48; Y: 643791,00, koniec wału X: 530327,63 Y: 644784,78
B. wał prawobrzeżny, wsteczne rzeki Prut odc. Prut - Gzowo – lokalizacja: obręb Gzowo, Gmina Pokrzywnica, powiat pułtuski, współrzędne geograficzne km 0+000 X:530282,09 Y: 643771,69, koniec wału X: 530637,38 Y: 644668,07
C. Jaz – rz. Rów A – lokalizacja: obręb Somianka, Gmina Somianka, powiat wyszkowski, , współrzędne geograficzne X: 524496,5 Y: 657148,1
Zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186,
z późn. zm.), kontrolą należy objąć w szczególności:
− elementy budowli narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
− wybrane cechy obiektów i otoczenia oraz stan techniczny i przydatność do użytkowania całego obiektu budowlanego.
II. pięcioletnich okresowych kontroli stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie objętym działaniem Nadzoru Wodnego w Wyszkowie dla następującego obiektu:
- wał przeciwpowodziowy rzeki Bug odc. Latoszek – lokalizacja; obręb Wyszków, Gmina Wyszków, powiat wyszkowski współrzędne geograficzne początek wału
X: 527151,5 Y: 666090,4 koniec wału X: 527624,5 Y: 666532,6
Zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.), kontrolą należy objąć w szczególności:
− elementy budowli narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
− wybrane cechy obiektów i otoczenia oraz stan techniczny i przydatność do użytkowania całego obiektu budowlanego.
− sprawdzenie stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej elementów narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla:
a) bezpieczeństwa osób,
b) środowiska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 8130,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7232,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10332 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7232,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów Budowlano - Inżynieryjnych Katarzyna Malicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251016157
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 12D
7.3.4) Miejscowość: Radzymin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-125
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŹYNIERYJNYCH KATARZYNA MALICKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW BUDOWLANO-INŹYNIERYJNYCH KATARZYNA MALICKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7232,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu, ze względu na przeciągającą się procedurę, wykonawcy zostali jednokrotnie wezwani w trybie art. 307 ust. 2 ustawy Pzp, do przedłużenia terminu związania ofertą, tj do dnia 25 listopada 2021 r.
W toku badania i oceny ofert, cena oferty najkorzystniejszej okazała się niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania, wskazując na cenę rażąco niską. Zamawiający wezwał wykonawcę dn. 19.11.2021 r. pismem nr WA.ROZ.2810.70.2021/RZGW/4 do złożenia wyjaśnień w zakresie zaoferowanej ceny. Wykonawca w wyznaczonym terminie, tj do dnia 23.11.2021 r., nie udzielił wymaganych wyjaśnień. Tym samym oferta najkorzystniejszego wykonawcy podlega odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8) w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp.
Wykonawcy pozostają związani ofertami do dnia 25 listopada 2021 r.
Wobec kończącego się terminu związania ofertą, Zamawiający nie miał możliwości wezwania kolejnego w klasyfikacji ofert Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, na których to złożenie wykonawca nie może mieć mniej niż 5 dni od przesłania wezwania. Ze względu na wyczerpane terminy, a tym samym niemożność dalszego procedowania, postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy finalnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10682,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23800,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10682,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROAGROMEL Bartosz Małolepszy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311561472
7.3.3) Ulica: Rakownia, ul. Zięby 8
7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-095
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10682,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu, ze względu na przeciągającą się procedurę, wykonawcy zostali jednokrotnie wezwani w trybie art. 307 ust. 2 ustawy Pzp, do przedłużenia terminu związania ofertą, tj do dnia 25 listopada 2021 r.
W toku badania i oceny ofert, cena oferty najkorzystniejszej okazała się niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania, wskazując na cenę rażąco niską. Zamawiający wezwał wykonawcę dn. 19.11.2021 r. pismem nr WA.ROZ.2810.70.2021/RZGW/4 do złożenia wyjaśnień w zakresie zaoferowanej ceny. Wykonawca w wyznaczonym terminie, tj do dnia 23.11.2021 r., nie udzielił wymaganych wyjaśnień. Tym samym oferta najkorzystniejszego wykonawcy podlega odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8) w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp.
Wykonawcy pozostają związani ofertami do dnia 25 listopada 2021 r.
Wobec kończącego się terminu związania ofertą, Zamawiający nie miał możliwości wezwania kolejnego w klasyfikacji ofert Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, na których to złożenie wykonawca nie może mieć mniej niż 5 dni od przesłania wezwania. Ze względu na wyczerpane terminy, a tym samym niemożność dalszego procedowania, postępowanie obarczone jest nieusuwalną wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy finalnej
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kontrole okresowe stanu technicznego obiektów budowlanych Akademii Tarnowskiej
- USŁUGA WYKONYWANIA OKRESOWYCH KONTROLI STANU TECHNICZNEGO ELEMENTÓW BUDYNKÓW I INSTALACJI OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- Wykonanie przeglądów 5-cio letnich instalacji elektrycznej budynków. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.20.2025
- Przegląd i konserwacja oraz naprawy Zespołów Spalinowo Elektrycznych - ZSE oraz UPS - ów (3 zadania).
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.