Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122977/01 - Wynik z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083593 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wywóz nieczystości stałych z obiektów MOSiR na terenie Katowic
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz nieczystości stałych z obiektów MOSiR na terenie Katowic
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b65b4ef-cdc8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004225/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wywóz nieczystości stałych z obiektów MOSiR na terenie Katowic
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
mosir-katowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: mosir-katowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl (dalej jako "Platforma Zakupowa").
3. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeśli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
4. Zamawiający zgodnie z art. 64 ustawy Pzp określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", w takim wypadku wymagany będzie oddzielny plik z podpisem. W związku z tym wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo –aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
- Włączona obsługa JavaScript;
- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6. dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf, exel, doc, zip.
7. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- plik załączony przez wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z rodz. XII pkt. 9 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT/U/02/06/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 243938,50 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi wywóz nieczystości stałych z obiektów MOSiR na terenie Katowic.
Zakres zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych z niżej wymienionych obiektów:
1. Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Zadole, ul. Wczasowa 8
2. Skate park przy ORW Zadole, ul. Wczasowa
3. Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Bugla, ul. Żeliwna 26D
4. Ośrodek rekreacyjno wypoczynkowy Rolna, ul. Nasypowa 65
5. Kemping 215, ul. Trzech Stawów 23
6. Lodowisko Jantor, ul. Nałkowskiej 11
7. Lodowisko Jantor II, ul. Nałkowskiej 10A
8. Ośrodek Sportowy Szopienice, ul. 11 Listopada 16
9. Boisko Sportowe Rapid, ul. Stęślickiego 6
10. Hala sportowa Józefowska, ul. Józefowska 40
11. Ośrodek Sportowy Podlesianka, ul. Sołtysia 25
12. Boisko Sportowe przy ul. Boya Żeleńskiego, ul. Boya Żeleńskiego 96C
13. Ośrodek Sportowy Hetman, ul. Siwka 6
14. Stadion Miejski, ul. Bukowa 1A
15. Ośrodek Sportowy Kolejarz, ul. Alfreda 1
16. Ośrodek Tenisowy, ul. Szopienicka 70
17. Ośrodek Sportowy Słowian, ul. 1 Maja 99
18. Ośrodek Sportowy Gliwicka, ul. Gliwicka 214
19. Wodny Plac Zabaw w rejonie ul. Pułaskiego
20. Wodny Plac Zabaw, ul. Biedronek
21. Lodowisko sezonowe ul. Bielska 1A
22. Staw Morawa, dz. Szopienice
23. Wodny Plac Zabaw Os. Tysiąclecia.
Wywóz nieczystości w okresie od 01.08.2021r. do 31.07.2022r. odbywać się będzie według harmonogramu, który zostanie uzgodniony z wykonawcą. Obiekty wymienione w punktach od 1 do 20 – wywóz całoroczny, obiekty wymienione w punktach 21 i 22 - wywóz sezonowy, Obiekt w pkt. 23 – rozpoczęcie wywozów uzależnione od terminu przejęcia obiektu prze MOSiR.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany częstotliwości wywozów w zależności od potrzeb. Zmiana ta uzależniona będzie m.in. od warunków atmosferycznych, terminu rozpoczęcia i zakończenia sezonu letniego i zimowego. W tej sytuacji wykonawca obciąży zamawiającego za faktycznie wykonane usługi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-01 do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert niepodlegających odrzuceniu przy zastosowaniu następujących kryteriów:
- Cena ofertowa - 60%
- termin płatności faktury - 40%
Liczba punktów, jakie otrzyma oferta obliczana będzie wg wzoru:
P=X1 + X2
gdzie:
P- łączna liczba punktów
X1 – liczba punktów przyznana w kryterium cena ofertowa
X2 - liczba punktów przyznana w kryterium termin płatności faktury
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej, oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp.2. Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna, ze warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca posiada ważne zaświadczenie o wpisie do rejestru w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Katowice, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. 2021.888 ze zm.).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać się posiadaniem w/w uprawnienia.
Nie jest możliwe skorzystanie w tym zakresie z zasobów innego podmiotu.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane na wezwanie:
Zgodnie z art. 274 ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415) zamawiający w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. ważne zaświadczenie o wpisie do rejestru w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Katowice, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. 2021.888 ze zm.).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać się posiadaniem w/w uprawnienia.
Nie jest możliwe skorzystanie w tym zakresie z zasobów innego podmiotu.
Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz pełnomocnictwa oraz inne dokumenty lub oświadczenia składa się w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SWZ2. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Pełnomocnictwo obejmujące swoim zakresem umocowanie do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w takiej samej formie, jak składana oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej. W formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 par. 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferty składane wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.)1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Przed podpisaniem umowy wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku:
- zaistnienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wynikającej z potrzeby zmiany a zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego,
- konieczności zmiany danych osoby wskazanej do kontaktu w sprawie reklamacji ze strony wykonawcy,
- zmiany ilości obiektów zamawiającego podlegających usłudze wywozu nieczystości wskazanych w §1 ust. 1 umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: mosir-katowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- KWP w Katowicach - modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa punktów dostępu bezprzewodowego
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów..........
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Zagospodarowanie i wariantowo odbieranie i zagosp. odpadów komunalnych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne odebranych i gromadzonych przez ZUK z terenów niezamieszkałych gminy Błonie (...).
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z cmentarzy komunalnych oraz nieruchomości niezamieszkałych będących własnością Gminy Przeciszów w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.