Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036249/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083660 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie aplikacji "Wirtualne muzeum" wraz z wyposażeniem stanowiska stacjonarnego VR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Chorzowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Anna Stus-Sośnierz pracownik ds. zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282085
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 25
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48322413104
1.5.8.) Numer faksu: +48322413926
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeumwchorzowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwchorzowie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie aplikacji "Wirtualne muzeum" wraz z wyposażeniem stanowiska stacjonarnego VR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf30d930-a1a6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006266/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie aplikacji "Wirtualne muzeum" wraz z wyposażeniem stanowiska stacjonarnego VR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036249/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCH.272.01.2021.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania aplikacji „Wirtualne muzeum” wraz z wyposażeniem stacjonarnego stanowiska VR.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w swoim zakresie w szczególności:
1) stworzenie portalu internetowego umożliwiającego wzięcie udziału w spacerach opisanych w niniejszym SWZ za pomocą przeglądarki internetowej w standardzie HTML5.
2) zaprojektowanie szaty graficznej interfejsu użytkownika z uwzględnieniem zgodności z wymaganiami standardu WCAG 2.1 co najmniej na poziomie określonym przez Ustawę z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U.2019 poz. 848),
3) wykonanie dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne,
4) wyposażenia stacjonarnego stanowiska VR,
5) świadczenie usług hostingowych,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ (zwany dalej „Wzór umowy”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30211000-1 - Komputery wysokowydajne
30231320-6 - Monitory dotykowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Giant Lazer Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992763750
7.3.3) Ulica: ulica. Ołtaszyńska 92c/6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-034
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
wykonywania zamówienia w terminie do 5 miesięcy od daty jej zawarcia tj. do dnia 7 listopada 2021r.
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: "Przebudowa ul. Gwareckiej wraz z budową miejsc postojowych"
- Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych
- Dostawa roślin wieloletnich wraz z ich posadzeniem i pielęgnacją na terenie Kąpieliska "Fala" oraz trasie kolejki linowej "ELKA" w Parku Śląskim
- Dostawa produktów leczniczych - postępowanie powtórzone.
- Sprzątanie i utrzymanie przejść podziemnych, schodów, pochylni i parkingów
- "Rozbudowa zaplecza technicznego Stadionu Śląskiego: budowa obiektu dla przechowywania sprzętów do organizacji imprez sportowych i kulturowych w trybie zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyposażenia dydaktycznego tj. sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego na terenie Poznania
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa aplikacji do wsparcia procesu zgłaszania usterek z infrastruktury Miasta
- Zakup usługi wsparcia Unified Support dla posiadanych produktów Microsoft
- Objęcie opieką serwisową oprogramowania aplikacyjnego IM Plus / AMMS Plus
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.