eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzadekDowóz i odwóz uczniów do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2023/2024.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2023/2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Szadek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 3

1.5.2.) Miejscowość: Szadek

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-240

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugimszadek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szadek.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a447eac-999a-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2023/2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a447eac-999a-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066983/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów do szkół i przedszkola w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548933

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz/Odwóz uczniów do/ze szkoły i przedszkola w Szadku oraz szkoły
w Krokocicach z terenu Gminy i Miasta Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów minimum 52 miejsc siedzących każdy, na następujących trasach:
dowóz:
1. Szadek –Marcelin –Rzepiszew Kolonia –Rzepiszew –Antonin –Rzepiszew –Górna Wola-Tarnówka –Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 11
2. Szadek –Marcelin –Łobudzice –Wola Łobudzka –Lichawa –Krokocice –Wola Krokocka –Choszczewo -Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 18

odwóz:
1. Szadek –Przatów –Przybyłów –Remiszew -Szadek (odwóz: poniedziałek, środa, piątek około godziny 14: 45, wtorek i czwartek około godziny 15:30), planowana ilość przystanków około 13
2. Szadek –Przatów–Przybyłów –Remiszew -Szadek (odwóz około godziny 12: 45) planowana ilość przystanków około 13
3. Szadek –Choszczewo –Wola Krokocka -Krokocice –Lichawa –Wola Łobudzka –Łobudzice –Marcelin –Szadek (odwóz: poniedziałek, środa, piątek około godziny14:45, wtorek
i czwartek około godziny 15:30), planowana ilość przystanków około 17
4. Szadek –Choszczewo –Krokocice –Lichawa –Wola Łobudzka –Łobudzice –Marcelin -Szadek (odwóz około godziny 12:45), planowana ilość przystanków około 17

Miesięczna długość trasy do przejechania średnio do 2850 km. (w okresie 4 miesięcy). Planowana lokalizacja przystanków w miejscowości Choszczewo: kierunek jazdy Szadek –Choszczewo –Krokocice itd. (na drodze powiatowej), przy kierunku jazdy od Krokocic przez Choszczewo w kierunku Szadku (na drodze wojewódzkiej). W przypadku powstania sytuacji spornej – zgodnie z decyzją większości zainteresowanych rodziców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 84618,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2.
Dowóz/odwóz uczniów do/ze szkoły i przedszkola w Szadku z terenu Gminy
i Miasta Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów: minimum 52 miejsc siedzących każdy na następujących trasach:
dowóz:
1. Szadek –Przatów Górny-Przybyłów –Remiszew -Przatów Dolny -Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 17
2. Szadek –Piaski (przez sołectwo) –Wilamów –-Szadek (dowóz na godz. 8), planowana ilość przystanków około 10

odwóz:
1. Szadek –Piaski (przez sołectwo) –Wilamów –Górna Wola –Rzepiszew –Antonin –Tarnówka -Szadek (odwóz: poniedziałek, środa, piątek około godz. 14:45, wtorek i czwartek około godziny 15:30), planowana ilość przystanków około 14
2. Szadek –Piaski (przez sołectwo) –Wilamów –Górna Wola –Rzepiszew -Antonin –Rzepiszew –Tarnówka –Szadek (odwóz około godziny12:45), planowana ilość przystanków około 14

Miesięczna długość tras do przejechania średnio do 2100 km. (w okresie 4 miesięcy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 62351,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3
Dowóz/odwóz uczniów do/ze szkoły w Prusinowicach z terenu Gminy i Miasta Szadek przy wykorzystaniu 2 autobusów minimum 52 miejsc siedzących każdy na następujących trasach:
dowóz:
1. Prusinowice –Kobyla Miejska -Choszczewo –Wola Krokocka –Krokocice –Lichawa-Prusinowice –Borki Prusinowskie –Prusinowice Henryków -Prusinowice, (dowóz na godzinę 8) planowana ilość przystanków około 15
2. Prusinowice –Góry Prusinowskie –Boczki Parcela –Boczki Stare –Reduchów –Sikucin –Kotliny –Grzybów –Prusinowice, (dowóz na godzinę 8) planowana ilość przystanków około 15

odwóz:
1. Prusinowice –Choszczewo –Krokocice –-Wola Krokocka –Kobyla Miejska –Prusinowice –Borki Prusinowskie –Henryków –Prusinowice (2 kursy -1 kurs po godz. 12 i 1 kurs po godz. 14 lub 15), przejazd przez Kobylę Miejską będzie realizowany tylko w razie potrzeby odwozu dzieci do Kobyli Miejskiej, planowana ilość przystanków około 18
2. Prusinowice –Góry Prusinowskie –Boczki Parcela -Boczki Stare –Reduchów –Sikucin –Kotliny –Grzybów –Prusinowice ( 2 kursy -1 po godz. 12 i 1 po godz. 14 lub 15, przejazd przez Reduchów będzie realizowany tylko w razie potrzeby odwozu dzieci do Reduchowa, planowana ilość przystanków około 16

Miesięczna długość tras do przejechania średnio do 3850 km. (w okresie 4 miesięcy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 114310,57 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4
Dowóz/odwóz uczniów do/ze szkoły i przedszkola w Szadku z terenu Gminy i Miasta Szadek przy wykorzystaniu 1 autobusu klasy minimum 52 miejsc siedzących na następujących trasach:
dowóz:
1. Szadek –Kotliny –Jamno –Boczki Parcela -Boczki Stare –Reduchów –Sikucin –Kotliny –Kromolin Stary –Szadkowice –Ogrodzim Kolonia -Szadek, (dowóz na godzinę 8), planowana ilość przystanków około 13
odwóz:
1. Szadek –Szadkowice –Ogrodzim Kolonia -Kotliny –Kromolin Stary –Sikucin –Reduchów –Boczki Stare –Boczki Parcela –Jamno –Kotliny -Szadek, (odwóz około godziny 12:45), planowana ilość przystanków około 13.
2. Szadek –Szadkowice –Ogrodzim Kolonia -Kotliny –Kromolin Stary –Sikucin –Reduchów –Boczki Stare –Boczki Parcela –Jamno –Kotliny -Szadek, (odwóz: poniedziałek, środa, piątek około godziny 14:45, wtorek i czwartek około godziny 15:30), planowana ilość przystanków około 13.

Miesięczna długość tras do przejechania średnio do 2150 km. (w okresie 4 miesięcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 63834,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138510 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138510 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Marek Janiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291052683

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola (Mostki)

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140562,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115416,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115416,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Marek Janiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291052683

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola (Mostki)

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115416,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167937,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167937,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Bodzentyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621824841

7.3.4) Miejscowość: Bogucice Drugie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167937,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95976,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119196,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95976,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Bodzentyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621824841

7.3.4) Miejscowość: Bogucice Drugie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95976,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.