Og³oszenie z dnia 2022-03-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00142585/01 - Wynik z dnia 2022-05-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA ISTNIEJ¡CEJ STACJI SPRʯAREK POWIETRZA MEDYCZNEGO I BUDOWA STACJI SPRʯAREK POWIETRZA POZAMEDYCZNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika B³a¿ka w Inowroc³awiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poznañska 97
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Inowroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub2@szpitalino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.pszozino.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA ISTNIEJ¡CEJ STACJI SPRʯAREK POWIETRZA MEDYCZNEGO I BUDOWA STACJI SPRʯAREK POWIETRZA POZAMEDYCZNEGO
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d24409f-a134-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00083700
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00062041/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.23 PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA ISTNIEJ¡CEJ STACJI SPRʯAREK
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wytyczne Ministra Zdrowia dla wojewodów w zakresie obs³ugi wniosków dotycz±cych objêcia finansowaniem inwestycji zwi±zanych z walk± COVID-19 w podmiotach leczniczych ze ¶rodków Funduszu Przeciwdzia³ania COVID-19 z 7 grudnia 2021 r. nr OII.3150.25.2021.KP.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z³o¿ona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem niewa¿no¶ci. Z³o¿enie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_inowroclaw.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_inowroclaw.
2) Wszystkie dokumenty i o¶wiadczenia, oraz informacje przekazywania ich opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformyzakupowej.pl https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
3) Sposób rejestracji znajduje siê na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 1GB przy max ilo¶ci 20 plików lub spakowanych katalogów.
5) Zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporz±dzania i przechowywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r., poz. 2452), okre¶la siê niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików PDF.
7) Zalecane formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 75 MB. - Zalecany format: .pdf.
8) Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, wtedy zaleca siê u¿yæ formatu XAdES.
9) Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
10) Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy Zakupowej znajduj± siê w zak³adce: „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Uwaga: W przypadku przekazywania przez wykonawcê dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z po¶wiadczeniem przez wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku, z wyj±tkiem kopii po¶wiadczonych odpowiednio przez innego wykonawcê ubiegaj±cego siê wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcê.
11)W przypadku problemów technicznych w zwi±zku z przekazywaniem dokumentów na platformê zakupow± Open Nexus nale¿y kontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta pod adresem CWK@platformazakupowa.pl, tel. 22 101 02 02.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej w SWZ: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: M-13/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa i modernizacja istniej±cej stacji sprê¿arek powietrza medycznego i budowa stacji sprê¿arek powietrza pozamedycznego wraz z dokumentacj± projektow± w Szpitalu Wielospecjalistycznym im dr. Ludwika B³a¿ka w Inowroc³awiu pozamedycznego wraz z dokumentacj± projektow±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42123000-7 - Sprê¿arki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42123400-1 - Sprê¿arki powietrza
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
51134000-0 - Us³ugi instalowania sprê¿arek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie wystêpowania w obrocie gospodarczym je¿eli potwierdzi stosownym dokumentem, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli przedstawi:
Aktualn± Polisê ubezpieczeniow± o warto¶ci min. 500 000.00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Na potwierdzenie spe³niania powy¿szego warunku Wykonawca wyka¿e siê:
1) Wykazem osób z kierownictwa firmy bezpo¶rednio odpowiedzialnych za realizacjê us³ugi wraz ze wskazaniem ilo¶ci osób przeznaczonych do wykonywania czynno¶ci zwi±zanych z wykonywaniem us³ugi u Zamawiaj±cego i o¶wiadczeniem na jakich warunkach zosta³a zawarta z nimi umowa na wykonywanie okre¶lonych czynno¶ci;
2) Potwierdzeniem , ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej dwie us³ugi (w tym minimum jedna o warto¶ci minimum 500.000,00 z³ brutto);
3) Potwierdzeniem wykonanych prac zgodnie z przepisami zawartymi w za³±czniku nr 2.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2. za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
4. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie zrealizowa³ co najmniej dwa zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia w tym jedna o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 500 000,00 z³ brutto (piêæset tysiêcy z³otych) ka¿de, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5. Wykaz osób z kierownictwa firmy bezpo¶rednio odpowiedzialnych za realizacjê us³ugi ze wskazaniem ilo¶ci osób przeznaczonych do wykonywania czynno¶ci zwi±zanych z wykonywaniem robót budowlanych u Zamawiaj±cego i o¶wiadczeniem na jakich warunkach zosta³a zawarta z nimi umowa na wykonywanie okre¶lonych czynno¶ci (Za³±cznik Nr 5)
6. Aktualn± Polisê ubezpieczeniow± o warto¶ci 500.000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce, przedmiotowe ¶rodki dowodowe w formie o¶wiadczenia:1. Posiadanie certyfikatu CE, oraz zg³oszenie do Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produkcji Biobójczych jako wyrobu medycznego.
2. Zgodnie z Dyrektyw± 93/42/EEC oraz przepisami krajowymi (ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r., t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1565, wykonana zgodnie z wymaganiami normy - PN EN ISO 7396-1:2016-07.
3. O spe³nieniu normy PN EN ISO 7396-1:2016-07.
4. O wdro¿onym systemie ISO 13485.
A. Dla instalacji gazów medycznych o¶wiadczenie o spe³nieniu normy:
1. PN-EN ISO 13348.
2. PN-EN ISO 17672.
3. PN-EN ISO 13585:2012.
4. PN-EN ISO 1254-1 lub PN-EN ISO 1254-4.
B. Dla instalacji gazów medycznych – armatura, o¶wiadczenie o spe³nieniu normy:
1. EN ISO 15001.
C. Dla instalacji gazów medycznych (certyfikaty materia³owe) o¶wiadczenie o spe³nieniu normy:
1. PN EN 13348.
2. Certyfikat na znak bezpieczeñstwa.
3. Deklaracjê zgodno¶ci lub certyfikat zgodno¶ci z Polska Norm± lub aprobat± techniczn±.
4. Produkty przemys³owe musz± posiadaæ ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badañ wykonanych przez niego.
5. Jakiekolwiek materia³y, które nie spe³niaj± tych wymagañ bêd± odrzucone.
6. O¶wiadczenie o ukoñczonym szkoleniu BHP przez pracowników wykonuj±cych przedmiot zamówienia.
7. O¶wiadczenie o dysponowaniu kadr± pracownicz± posiadaj±c± badania lekarskie szkolenia stanowiskowe, oraz odpowiednim zabezpieczeniem miejsca wykonywania prac pod wzglêdem BHP – ¶rodki ochrony indywidualnej/zbiorowej.
8. O¶wiadczenie, ¿e pracownicy znaj± ocenê ryzyka zawodowego na swoim stanowisku pracy
9. O¶wiadczenie o przed³o¿eniu wy¿ej wymienionych dowodów na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego, najpó¼niej przed podpisaniem ewentualnej umowy.
Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
jwSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie:7.500,00 (s³ownie: siedem tysiêcy piêæset z³otych)
Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do 23.04.2022 r.
2) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku PKO BP S.A. z siedzib± w Warszawie przy ul. Pu³awskiej 15, numer rachunku 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496 w tytule przelewu wpisaæ tylko identyfikator przetargu „M-13/2022”. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
4) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Szpital Wielospecjalistyczny im. dr Ludwika B³a¿ka w Inowroc³awiu,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
c) kwotê gwarancji/porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5) W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-23
INNE PRZETARGI Z INOWROC£AWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych modernizacji budynków komunalnych w Inowroc³awiu
- Wykonanie remontu dylatacji wiaduktu w ci±gu ulicy Poznañskiej w Inowroc³awiu
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastruktur± techniczn± na terenie dzia³ki nr 491/35 po³o¿onej przy ul. Maratoñskiej w m. Gostycyn
- Us³uga wykonania dokumentacji projektowe w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszenia Odporno¶ci pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego wraz z dobudow± modu³ow± w Szpitalu
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Jaksicach - etap III i IV
- Remont drogi powiatowej nr 2533C Lipie - Modliborzyce od km 0+000 do km 5+615 przebiegaj±ca przez miejscowo¶ci Lipie, G±ski, d³ugo¶æ 5,615 km
wiêcej: przetargi w Inowroc³awiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeñ Centrum Obs³ugi Mieszkañca po³o¿onych na parterze istniej±cego budynku biurowo us³ugowego Grafit po³o¿onego przy ul. Namys³owskiej 8 we Wroc³awiu.
- Prace remontowo-adaptacyjne - przystosowanie Budynku Nr 4 w Instytucie Chemii i Techniki J±drowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie dla nowego akceleratora elektronów
- Roboty budowlane polegaj±ce na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciep³ej wody u¿ytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. ¦w. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie hydroizolacji posadzki i ¶cian w budynku edukacyjnym w ramach zadania inwestycyjnego p.n. : Modernizacja S³u¿ewskiego Domu Kultury przy ul. J. S. Bacha 15"
- Budowa Zak³adu Opiekuñczo - Leczniczego dla Szpitala Powiatowego w Skar¿ysku - Kamiennej - etap I
- "Przebudowa wraz z rozbudow± czworaku w zespole podworskim w Partêczynach"
wiêcej: Sprê¿arki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.