Ogłoszenie z dnia 2025-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487303/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM REHABILITACYJNO - UZDROWISKOWE IM. DR ADAMA SZEBESTY W RABCE - ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚCRU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dietla 5
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scru.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scru.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/scru1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2860544d-9dc3-4e18-ad8e-dcaa424d228e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG-2-TP/21-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych komunalnych zgromadzonych w obiektach Śląskiego
Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce Zdroju przy ul. Dietla 5, 34-700 Rabka Zdrój
polegających na:a) wywozie odpadów komunalnych stałych gromadzonych w pojemnikach 1100 litrów, znajdujących się na
terenie Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego Sp. z o. o. (dalej „Centrum”), z ustaloną częstotliwością –
poniedziałek, środa i piątek każdego tygodnia w godzinach od 10:00 do 11:00 rozliczany wg stawki za 1 m3 odpadów.b)
wywozie odpadów nie gabarytowych (typu meble) – z miejsca ustalonego z Zamawiającym z częstotliwością w miarę
potrzeb Zamawiającego rozliczany wg stawki za 1 m3 odpadów.
c) wywozie liści, trawy oraz odpadów drzewnych z miejsc
ustalonych z Zamawiającym z częstotliwością w miarę potrzeb Zamawiającego rozliczany wg stawki za 1 m3 odpadów.
d)wywozie odpadów plastikowych (np butelki typu PET, folia) z miejsc ustalonych z Zamawiającym z częstotliwością w miarę
potrzeb Zamawiającego rozliczany wg stawki za 1 m3 odpadów.
e) wywozie makulatury.
2. Specyfikację usługi zawiera załącznik nr 1 do oferty
„Formularz oferty” oraz załącznik nr 1.1. „Formularz cenowy.
” Pozostałe warunki zamówienia określone zostały w załączniku
nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia „Projektowane postanowienia umowy”.
3. Termin realizacji: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283824,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318384,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283824,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Kowalczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowo Usługowa KOMBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491893606
7.3.3) Ulica: Łętownia 378
7.3.4) Miejscowość: Łętownia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-242
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE FRANCISZEK KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE FRANCISZEK KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283824,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rabka-Zdrój w 2025 roku
- Dostawy borowiny w formie plastrów do Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich ogrodzenia zabytkowego budynku Willa Konary w Rabce-Zdroju
- Dostawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z usługą serwisową i dostawą odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Dostawa tłucznia wraz z wbudowaniem na potrzeby Gminy Rabka-Zdrój w 2025 roku
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór operatora zarządzającego Punktem Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Hajnówce
- Odbiór odpadów komunalnych
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 9/ZP/25.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z dwóch lokalizacji Szpitala
- Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
- Usługa odbioru odpadów typu komunalnego o kodzie 20 03 01 w ilości ok. 1200 m3 zawierających nieczystości stałe socjalno-bytowe dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Limanowej.
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.