Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00462879/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Staniątki dz. Nr 582/1 wraz z przyłączami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Infrastruktura Niepołomice Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121018294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Droga Królewska 27
1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 28 12 423
1.5.8.) Numer faksu: 28 12 423
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@infrastruktura.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.infrastruktura.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.infrastruktura.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Staniątki dz. Nr 582/1 wraz z przyłączami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2ec6517-6f16-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.IN.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 313528,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Staniątki.
Lokalizacja inwestycji kolejno:
551/2, 552/1, 552/2, 552/3, 552/4, 552/6, 552/9, 552/10, 556/1, 556/2, 582/1, 591/10, 591/12, 592/2, 592/3, 592/5, 592/6, 592/7, 593/1, 593/2, 594, 599/3 w miejscowości Staniątki.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, w tym:
- prac przygotowawczych
- prac pomiarowych popartych wpisami do dziennika budowy,
- wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- przekazania Zamawiającemu 4 kompletów map z klauzulą przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego, powstałych w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- przekazania Zamawiającemu wersji cyfrowej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (pliki dwg) oraz szkiców szczegółowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań dotyczących dokumentacji powykonawczej jak również realizacji zawiera dokumentacja projektowa, STWiORB, SWZ, wzór umowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy będący integralną częścią umowy.
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (dalej zwane OPZ). Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
Uwagi:
1. Wykonawca wykona wszystkie roboty budowlane objęte dokumentacją projektową, STWiORB, Ofertą Wykonawcy, Umową oraz wszystkie prace, nawet niewspomniane w Umowie, które są konieczne dla stabilności, ukończenia, czy bezpiecznego i właściwego działania i eksploatowania wszystkich wytworzonych robót i zamontowanych urządzeń.
2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w uzgodnieniu z Zamawiającym uzupełni harmonogram rzeczowo - finansowy będący załącznikiem do umowy w zakresie kosztów dotyczących poszczególnych etapów realizacji inwestycji.
3. Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy wraz kompletem dokumentów.
4. Wykonawca nie podzleci całości robót podwykonawcom.
5. Dojazd do terenu budowy powinien odbywać się za pośrednictwem dróg gminnych, wojewódzkich, krajowych oraz dróg wewnętrznych.
6. Rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie muszą być wysokiej, jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje niewymienione szczegółowo w normach lub przepisach należy wykonać zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym:
a. przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów,
b. elementy konstrukcji urządzeń winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska, w którym będą zainstalowane,
c. prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie i o parametrach nie niższych niż określone w dokumentacji projektowej i STWioRB,
d. wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami Inspektora Nadzoru i Zamawiającego,
e. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane, będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Normach, aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru i Zamawiającego,
f. dokumenty dot. unijnych materiałów (atesty, aprobaty, itp.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu przed ich wbudowaniem (w języku polskim). Za koordynację dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania materiałów, które swoimi parametrami (tj. kolor, opis) jednoznacznie wskazują na rodzaj prowadzonych nimi mediów.
8. Wykonawca dostarczy wszelką aparaturę, dokumenty i inne informacje, energię elektryczną, wyposażenie, paliwo, materiały, przyrządy, robociznę oraz odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel konieczny do sprawnego przeprowadzenia wszystkich robót.
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia 2021.06.24) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a. pracownicy niższego dozoru technicznego np. brygadziści, mistrzowie - w zakresie nadzoru i realizacji robót budowlanych (nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi i ich realizacja),
b. pracownicy fizyczni - wykonujący bezpośrednio roboty budowlane (robotnicy fizyczni na budowie wykonujący w szczególności roboty: ziemne, montażowe, budowlane, hydrotechniczne itp.).
9. Wytyczne w zakresie kontroli i sankcji za niespełnienie wymagań zawiera SWZ i projekt umowy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
Warunki płatności: Na podstawie §4 projektu umowy oraz przedłożonego i zatwierdzonego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia i płatności.
1. Strony postanawiają, że dopuszcza się rozliczenie wynagrodzenia, o którym mowa w §3 ust. 1 w dwóch transzach, tj.:
a. 1 transza po odbiorze częściowym inwestycji (maksymalnie do 55% wartości przedmiotowego zadania, określonej w harmonogramie rzeczowo-finansowym).
b. 2 transza po odbiorze końcowym (pozostała cześć wartości przedmiotowego zadania, określonej w harmonogramie rzeczowo-finansowym niezafakturowana w poprzedniej płatności).
Wykonawca może zrealizować przedmiot umowy z udziałem podwykonawców.
Miejsce realizacji: Staniątki na terenie gminy Niepołomice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno - Usługowo - Handlowa OŚCIEŻNICA Grzegorz Czajkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6830002020
7.3.3) Ulica: Staniątki
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ CZAJKOWSKI FIRMA PRODUKCYJNO- USŁUGOWO-HANDLOWA "OŚCIEŻNICA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 288 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI NIEPOŁOMICE
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu dwudaniowych obiadów dla klientów MGOPS w Niepołomicach.
- Obsługa stada żubrów na terenie OHŻ w Nadleśnictwie Niepołomice w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r wraz z dostawą karmy i produkcją siana i sianokiszonki przeznaczonych na potrzeby OHŻ w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów mięsnych i wędliniarskich do Restauracji Zamek Królewski w Niepołomicach
więcej: przetargi NIEPOŁOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Modernizacja źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.