Ogłoszenie z dnia 2025-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00625510/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM REHABILITACYJNO - UZDROWISKOWE IM. DR ADAMA SZEBESTY W RABCE - ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚCRU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dietla 5
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scru.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scru.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/scru1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e58838e0-cdba-489d-aaf4-5a1ee2a39b4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP-2-TP/23-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 668650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest
Kompleksowa usługa pralnicza wraz z dzierżawą pościeli w ramach opcji
dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowego im. dr Adama Szebesty
Sp. z o. o. w Rabce – Zdroju.
Specyfika¬cję usługi zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówie-nia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji („Formularz asortymentowo - cenowy”) oraz załącznik nr 1.2 „Szczegółowy opis przedmiotu usługi”.
2. Termin realizacji usługi - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy (umowa zostanie zawarta na taki okres), ilości te mają charakter orientacyjny.
3. Pozostałe warunki zamówienia określone zostały w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia „Projektowane postanowienia umowy”.
4. Usługa musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione w formularzu asortymentowo - cenowym i szczegółowym opisie przedmiotu usługi – tj. we wzorach załączników nr 1.1 i 1.2 do oferty.
5. Przedmiotem zamówienia jest również usługa wdrożenia systemu RFID (urządzenia do automatycznej identyfikacji asortymentu) na potrzeby SCRU w Rabce-Zdroju oraz w ramach opcji dzierżawa bielizny szpitalnej.
PRAWO OPCJI
W okresie realizacji usługi Zamawiający będzie mógł dokonać w ramach opcji dzierżawy pościeli spełniającej parametry jakościowe określone w Załączniku Nr 1.2 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia za cenę określoną w Załączniku nr 1.1 do swz, która zostanie dostarczona do Zamawiającego w terminie nie później niż do 30 dni, licząc od daty złożenia zamówienia.
Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego (opcji) jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia opcjonalnego.
Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie, przy czym może zostać zrealizowane nie później niż w okresie obowiązywania umowy w niniejszym postępowaniu. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo opcji (w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie może już z niego skorzystać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39518000-6 - Bielizna szpitalna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550548,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 802695,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550548,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bluu Textile Service Kuraś Spółka Komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bluu Textile Service Wioleta Kuraś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384333280
7.3.3) Ulica: ul. Ceramiczna 10
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BLUU TEXTILE SERVICE KURAŚ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BLUU TEXTILE SERVICE KURAŚ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565673,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawa produktów farmaceutycznych, preparatów do żywienia dojelitowego i pasków do glukometrów dla Szpitala Miejskiego w Rabce - Zdroju Sp. z o.o.
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- "Budowa toru rowerowego typu "Pumptrack" w ramach projektu, pn.: "Utworzenie strefy aktywności"
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pralnicza
- "Usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Mławie "
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o., Sygn. DZP/05 TP/2025
- DZ.271.34.2025 - Dostawa (dzierżawa) wielorazowych fartuchów operacyjnych dla Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II
- Dostawa bielizny szpitalnej i operacyjnej dla USK nr 1 w Lublinie
- DOSTARCZANIE BIELIZNY OPERACYJNEJ WIELOKROTNEGO UŻYTKU
więcej: Bielizna pościelowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.