Og³oszenie z dnia 2021-06-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00090034/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-22
- 2021/BZP 00137755/01 - Wynik z dnia 2021-08-05
Og³oszenie nr 2021/BZP 00083780 z dnia 2021-06-15 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Jeniñcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bogdaniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966510
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 45
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bogdaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-450
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 0957237390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bogdaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bogdaniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Jeniñcu.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f0dd03f8-cd0c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00083780
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001891/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Jeniñcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020 O¶ Priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna Dzia³anie 3.2 Efektywno¶æ energetyczna Poddzia³anie 3.2.2 Efektywno¶æ energetyczna – ZIT Gorzów Wlkp
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bogdaniec.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bogdaniec.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy zakupowej Marketplanet dostêpnej pod nastêpuj±cym adresem https://bogdaniec.ezamawiajacy.pl/ .
2. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@bogdaniec.pl, z zastrze¿eniem sekcji XI pkt 2 SWZ, tj. sk³adania ofert
3. „Platforma zakupowa" - nale¿y przez to rozumieæ narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych w formie elektronicznej.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi do 100 MB, a w przypadku komunikacji za pomoc± poczty elektronicznej przetargi@bogdaniec.pl wynosi do 20 MB.
5. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawie Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformie.
6. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego.
7. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 8 niniejszej sekcji:
7.1. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Bogdaniec https://bogdaniec.ezamawiajacy.pl/ , lub https://oneplace.marketplanet.pl.
7.2. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê".
7.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.
7.4. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Do terminu otwarcia ofert komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy w zak³adce "Korespondencja". Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja".
8. Zamawiaj±cy okre¶la:
8.1. Specyfikacjê po³±czenia oraz niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:- Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;- Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;- Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;- W³±czona obs³uga JavaScript;- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
8.2. Zamawiaj±cy wskazuje dopuszczalne formaty przesy³anych plików, w szczególno¶ci: txt, rtf, pdf, odt, doc, docx, jpg, jpeg, zip, 7z, xml, XMLsig, XAdES, CAdES, XMLenc.
8.3. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otwarcia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
8.4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bogdaniec, ul. Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec, tel. (095) 7510210, fax (095) 7510209, e-mail: gmina@bogdaniec.pl
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Bogdaniec,ul.Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec jest Pani Monika Matela, kontakt: inspektor@cbi24.pl* .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (Znak: RIT. 271.01.2021.MGL) prowadzonym w trybie podstawowym.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r.- Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp";
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
**Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIT.271.01.2021.MGL
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z Termomodernizacj± budynku Szko³y Podstawowej w Jeniñcu, Jeniniec 8a, 66-450 Bogdaniec wraz z wykonaniem instalacji c.o., monta¿em pomp ciep³a oraz elektrycznego kot³a.
Prace bêd± obejmowaæ:
- wykonanie instalacji c.o. oraz wykonanie pod³±czenia ¼róde³ ciep³a w postaci pomp ciep³a i elektrycznego kot³a;
- prace remontowo-termomodernizacyjne.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja bêd±ca za³±cznikiem do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - K³adzenie rynien
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. WARUNEK DOTYCZ¡CY SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ: warunek spe³ni Wykonawca, który przed³o¿y informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, na kwotê brutto minimum 300 000,00 z³ , w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;2. Warunki dotycz±ce ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ I ZAWODOWEJ:
a) warunek spe³ni Wykonawca, który wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³:
• co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci minimum 500 000,00 PLN brutto, odpowiadaj±c± swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tj.: polegaj±c± na termomodernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej wraz z wymian± instalacji c.o.
b) warunek spe³ni Wykonawca, który wyka¿e, ¿e dysponuje minimum:
• 1 osob± do pe³nienia funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz min. 3 lata do¶wiadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi,
• 1 osob± do pe³nienia funkcji kierownika robót bran¿y sanitarnej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
• 1 osob± do pe³nienia funkcji kierownika robót bran¿y elektrycznej, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe, wymagane od wykonawcy obejmuj±:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 8 do SWZ;
UWAGA:
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w powy¿szym Wykazie zobowi±zany jest podaæ jedynie te roboty budowlane, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 9 do SWZ;
c) informacjê z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, na kwotê brutto minimum 300 000,00 z³, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W celu skutecznego z³o¿enia oferty Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:1.1 Formularz ofertowy - – z³o¿ony za po¶rednictwem Platformy , poprzez wype³nienie danych w systemie zawartych w zak³adce „Oferta” - wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy
1.2 O¶wiadczenia i zobowi±zania przystêpuj±cego do postêpowania- wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.3 Pe³nomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu i zawarcia umowy, je¿eli osoba reprezentuj±ca Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upowa¿niona do jego reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej;
1.4Je¿eli dotyczy - Dowód wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na zgodnie z pkt XIX niniejszej SWZ – w formie orygina³u w postaci elektronicznej;
1.5 O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, podpisane odpowiednio przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy.
1.6 Je¿eli dotyczy - w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (np. cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te winny potwierdzaæ brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp).
1.7 je¿eli dotyczy - w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (np. cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) - Pe³nomocnictwo - do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
1.8 Je¿eli dotyczy - w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (np. cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
1.9 Je¿eli dotyczy - w przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp:
1.9.1 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy Pzp).
1.9.2 Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zaleca siê skorzystanie z wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 powy¿ej, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 7 000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych i 00/100).2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do Oferty.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, mo¿e powo³ywaæ siê na do¶wiadczenie zdobyte w ramach konsorcjum przy realizacji innego zamówienia publicznego, tylko wtedy, gdy bezpo¶rednio uczestniczy³ w jego realizacji. W takim przypadku Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê zakresu zamówienia, w którym bezpo¶rednio uczestniczy³.
4.Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy za³±czonym do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://bogdaniec.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
˜1. Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nianie podmiotowych ¶rodków dowodowych.2. Szczegó³owe terminy dot. wykonania przedmiotu zamówienia zosta³y okre¶lone w Rozdziale VI SWZ.
3. Szczegó³owe informacje dotycz±ce niniejszego postêpowania zosta³y okre¶lone w SWZ dostêpnej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania pod adresem: https://bogdaniec.ezamawiajacy.pl/
2021-06-15 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne budowlano-wykoñczeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Wykonanie remontu pomieszczeñ w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Paw³a II w Miñsku Mazowieckim
- Modernizacja 5 piêtra w budynku g³ównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddzia³u geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik 2012" przy ul. Krasickiego w Mosinie
- Wymiana poszycia dachowego Wie¿y Ci¶nieñ w Wo³owie.
- Przygotowanie pomieszczeñ do realizacji warsztatów wsparcia na rzecz rodzin w ramach projektu "Przysz³o¶æ to rodzina - Wdra¿anie i skalowanie innowacji spo³ecznych w CUS w Sochaczewie"
wiêcej: K³adzenie rynien »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.