Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00397182/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
- 2022/BZP 00414585/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00419850/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00427562/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00433081/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00442041/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja bazy sportowo – oświatowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żywiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Żywcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 338605000
1.5.8.) Numer faksu: +48 338605083
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zywiec.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://bip-pzzywiec.finn.pl/na-podstawie-ustawy-pzp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja bazy sportowo – oświatowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32a26a8e-4eb7-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041146/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja bazy sportowo-oświatowej Powiatu Żywieckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16856812,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Modernizacja bazy sportowo – oświatowej.Część zamówienia nr 1 – „Budowa nowej sali gimnastycznej przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Żywcu”;
2. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają: dla części zamówienia nr 1 – Dokumentacja techniczna dla części zamówienia nr 1, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar robót (pomocniczo)– Załącznik Nr 7a do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6a do SWZ;
3. Część zamówienia nr 1 obejmuje budowę szkolnej sali gimnastycznej, z dwoma pomieszczeniami przeznaczonymi do zajęć ruchowych, częścią szatniowo-socjalną, zapleczem magazynowym, zapleczem technicznym oraz łącznikiem z istniejącym budynkiem szkoły. Sala przeznaczona jest na potrzeby zajęć gimnastycznych i sportowych dla I Liceum Ogólnokształcącego. Komunikacyjnie obiekt będzie powiązany z budynkiem szkoły poprzez przewiązkę, zlokalizowaną na wysokości pierwszej kondygnacji projektowanej Sali. W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do zapewnienia nadzoru konserwatorskiego oraz archeologicznego, a także do wykonania badań archeologicznych w oparciu o obowiązujące decyzje administracyjne, na własny koszt i odpowiedzialność;
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 11666642,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Modernizacja bazy sportowo – oświatowej.Część zamówienia nr 2 – „Malowanie i renowacja wnętrz I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Żywcu (prace konserwatorskie)”;
2. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
dla części zamówienia nr 2 – Dokumentacja techniczna dla części zamówienia nr 2, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar robót (pomocniczo)– Załącznik Nr 7b do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6b do SWZ;
3. Część zamówienia nr 2 polega na remoncie zabytkowego budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Żywcu. Prace budowlane obejmują głównie: renowację istniejącej posadzki, wymianę istniejącej posadzki w salach lekcyjnych, gabinetach oraz auli, renowację klatki schodowej (elementów odlewanych- tralek i balustrad oraz kamiennych stopni schodowych), renowację stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont ścian korytarzy, auli, sali lekcyjnych i gabinetów oraz dostawa i montaż wyposażenia toalety dla osób niepełnosprawnych. W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do zapewnienia nadzoru konserwatorskiego oraz archeologicznego, a także do wykonania badań archeologicznych w oparciu o obowiązujące decyzje administracyjne, na własny koszt i odpowiedzialność;
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 3496993,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Modernizacja bazy sportowo – oświatowej.Część zamówienia nr 3 – „Remont kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu”;
2. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
dla części zamówienia nr 3 – Dokumentacja techniczna dla części zamówienia nr 3, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar robót (pomocniczo)– Załącznik Nr 7c do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6c do SWZ;
3. Część zamówienia nr 3 obejmuje remont kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Mechaniczno - Elektrycznych w Żywcu przy ulicy KEN 3. Zmodernizowane boiska o nawierzchni poliuretanowo-gumowej typu natrysk oraz typu ET: wielofunkcyjne, do siatkówki, do koszykówki, plac siłowni oraz workout będzie miejscem uprawiania sportu oraz aktywnego wypoczynku przez uczniów;
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1031369,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Modernizacja bazy sportowo – oświatowej.Część zamówienia nr 4 – „Militarno – survivalowy tor przeszkód przy Zespole Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących im. Józefa Piłsudskiego w Żywcu - Moszczanicy”;
2. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
dla części zamówienia nr 4 – Dokumentacja techniczna dla części zamówienia nr 4, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar robót (pomocniczo)– Załącznik Nr 7d do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6d do SWZ;
3. Część zamówienia nr 4 polega na budowie kompleksu zewnętrznych urządzeń treningowych wraz z przygotowaniem terenu oraz odwodnieniem polegającym na wykonaniu kanalizacji deszczowej;
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 406190,79 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Modernizacja bazy sportowo – oświatowej.Część zamówienia nr 5 – „Likwidacja barier architektonicznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Marii Konopnickiej w Milówce”;
2. Szczegółowy zakres i wymagania techniczne wykonania przedmiotu zamówienia określają:
dla części zamówienia nr 5 – Dokumentacja techniczna dla części zamówienia nr 5, w tym Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiar robót (pomocniczo)– Załącznik Nr 7e do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6e do SWZ.
3. Część zamówienia nr 5 obejmuję budowę windy zewnętrznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych im. Marii Konopnickiej w Milówce. Winda będzie miała wejście z poziomu gruntu dziedzińca i zapewni dostęp na każdą kondygnację budynku osób z ograniczonymi możliwościami ruchowymi. W zakresie przewidziano również roboty odwodnieniowe i elektryczne.
4. Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie stosunku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 255616,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14692262,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18443850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14692262,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532248772
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Pr. St. Słonki 24
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14692262,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4595086,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4595086,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4595086,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532281456
7.3.3) Ulica: ul. Leśnianka 101
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-MONTAŻOWY PROBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-MONTAŻOWY PROBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4595086,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1045500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP SPORT Jan Pietraszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471348538
7.3.3) Ulica: ul. Górska 88
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-318
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497395,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530503,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497395,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fadróg Wojciech Faron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531334788
7.3.3) Ulica: ul. Żwirowa 24
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497395,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382442,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382442,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382442,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532248772
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Pr. St. Słonki 24
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382442,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Remont wewn drogi dojazdowej (...). Remont infrastruktury małego ronda przy hali 3A oraz malowanie oznakowania poziomego na terenie byłego drogowego przejścia granicznego Zwardoń Skalite
- Wykonanie opracowania projektowego dla zadania pn.: "Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska przy drodze powiatowej nr 1406 S Zarzecze - Tresna w km 1+961 do km 1+981 w m. Zarzecze"
- REMONT DACHU BUDYNKU PRZY UL. DWORCOWEJ 21 W ŻYWCU
- Pełnienie kompleksowej usługi specjalisty ds. promocji w projekcie "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu w dziedzinie: ...
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej, wielofunkcyjnej koparki kołowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Żywcu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu (8+1) do przewozu osób, dla Fundacji Pomocy Dzieciom, z siedzibą w Żywcu przy ul. Wincentego Witosa 3.
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Grabowiec i Złotoria.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.