Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00064061/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083808 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony osobistej do walki z epidemią COVID-19 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu w ramach projektu grantowego „Łódzkie pomaga-II tura” Finansowanego ze środków EFS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730199025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 34
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@dpssieradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-dps.spsieradz.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-dps.spsieradz.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony osobistej do walki z epidemią COVID-19 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu w ramach projektu grantowego „Łódzkie pomaga-II tura” Finansowanego ze środków EFS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae20d1d1-bd4d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy „Łódzkie pomaga-II tura” realizowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064061/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP.GiO.ZP.271.07.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej do walki z epidemią COVID-19 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
2. Szczegółowy wykaz ilościowy środków ochrony osobistej został określony w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowania zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP, zgodnie z którym: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ze względu na to, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przedmiotowym postępowaniu w dniu 02.06.2021 r. dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej. W dniu 07.06.2021 roku wpłynęło odwołanie Wykonawcy, w związku
z którym Zamawiający tego samego dnia unieważnił czynność wyboru oferty najkorzystniejszej. Przyczyną unieważnienia wyboru był brak przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie jednego z minimalnych wymogów Zamawiającego dotyczących fartuchów niejałowych.
Realizacja powyższego zamówienia publicznego jest finansowana na podstawie umowy nr 29/ŁP/POWR/2021 z dnia 06.04.2021 o udzielenie grantu na realizację wsparcia dla Domów Pomocy Społecznej w walce z epidemią COVID-19 w ramach projektu pn. Łódzkie pomaga nr: POWR.02.08.00-00-0102/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym. Termin realizacji grantu, czyli dokonania płatności za zakup środków ochrony osobistej- masek FFP2 i fartuchów niejałowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu mija 15 czerwca 2021 roku.
W związku z powyższym – zachowując termin realizacji umowy- 14 czerwca 2021 roku zgodnie z ogłoszeniem nr 2021/BPZ 0006406061/0 z dnia 2021-05-25 niemożliwym do wykonania jest zawarcie ważnej umowy na realizację powyższego zamówienia. Zamawiający dokonując ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej w dniu dzisiejszym , tj. 08.06.2021 r. mógłby zawrzeć umowę z wybranym Wykonawcą dopiero w dniu 15.06.2021 roku, a więc po terminie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z umową.
W związku z powyższym dalsze czynności Zamawiającego prowadzące do zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia są bezzasadne.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37246,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103788,00 PLN
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1719E Słomków Suchy - Wągłczew"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Chojne
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- Przeprowadzenie warsztatów "Doskonalenie Kompetencji Nauczycieli z Extended DISC - Skuteczna Komunikacja i Współpraca w Zespole"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.