Og³oszenie z dnia 2023-02-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00523351/01 - Og³oszenie z dnia 2022-12-29
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie realizacji przekazów pocztowych na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY RODZINIE W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 879 79 50
1.5.8.) Numer faksu: 85 879 79 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
http://bipmopr.um.bialystok.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie realizacji przekazów pocztowych na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e9a0859d-8783-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00083808
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025835/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Us³ugi pocztowe w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych oraz w zakresie nadawania przekazów pocztowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00523351
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.12.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 1400398,65 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 119134,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego, us³ug pocztowych w obrocie krajowym w zakresie realizacji przekazów pocztowych ze ¶wiadczeniami pieniê¿nymi z zakresu pomocy spo³ecznej, ¶wiadczeñ rodzinnych, ¶wiadczeñ os³onowych oraz ¶wiadczeñ pieniê¿nych w zakresie zmniejszenia wydatków z tytu³u op³at za gospodarowanie odpadami komunalnymi i innymi ¶wiadczeniami, w wysoko¶ciach okre¶lonych w przekazach pocztowych, adresatom, w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego oraz zwrot przekazów pocztowych do Zamawiaj±cego po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci dorêczenia/wydania odbiorcy.
2. Przewidywane ilo¶ci i kwoty przekazów pocztowych nadawanych przez Zamawiaj±cego w okresie realizacji zamówienia:
a) ilo¶æ nadawanych przekazów – 10 000 sztuk,
b) ilo¶æ zwrotów przekazów po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci jego dorêczenia lub wyp³aty adresatowi - 140 sztuk,
c) szacunkowa miesiêczna kwota przekazów pocztowych – 298 414,67 z³,
c) szacunkowa kwota przekazów pocztowych w okresie realizacji zamówienia – 3 580 976,08 z³.
Okre¶lone powy¿ej ilo¶ci i kwoty przekazów s± wielko¶ciami orientacyjnymi, które w czasie wykonywania us³ugi mog± ulec zmianie, w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilo¶ci nadawanych przekazów i ich zwrotów w granicach ok. 20 % z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny, oraz kwoty warto¶ci przekazów, bêd±cych przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia warto¶ci umowy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) realizowanie przekazów pocztowych w obrocie krajowym, poprzez dorêczenie kwot ¶wiadczeñ pieniê¿nych z zakresu pomocy spo³ecznej, ¶wiadczeñ rodzinnych, ¶wiadczeñ os³onowych oraz ¶wiadczeñ pieniê¿nych w zakresie zmniejszenia wydatków z tytu³u op³at za gospodarowanie odpadami komunalnymi i innymi ¶wiadczeniami, w wysoko¶ciach okre¶lonych w przekazach pocztowych, adresatom, w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego,
b) zwrot kwot pieniê¿nych okre¶lonych w przekazach pocztowych do Zamawiaj±cego po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci dorêczenia/wydania adresatowi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896 ze zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.
4. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dorêczania adresatom kwot pieniê¿nych okre¶lonych w przekazach pocztowych, na ka¿dy wskazany przez Zamawiaj±cego adres na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Wykonawca nie mo¿e ograniczaæ kwoty przekazu.
6. Zamawiaj±cy nadawaæ bêdzie przekazy pocztowe od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w formie elektronicznej, za po¶rednictwem strony internetowej Wykonawcy, za op³at± uiszczan± z góry.
7. Przyjêcie przez Wykonawcê do realizacji us³ugi przekazu pocztowego dokonywane bêdzie przekazem elektronicznym nadawanym poprzez aplikacjê udostêpnion± Zamawiaj±cemu na stronie internetowej Wykonawcy, po spe³nieniu przez Zamawiaj±cego nastêpuj±cych warunków:
a) zalogowaniu siê do aplikacji na stronie internetowej Wykonawcy w celu nadania przekazów,
b) wczytaniu do systemu plików o okre¶lonym formacie i strukturze, w których bêd± umieszczone niezbêdne dane do nadania przekazów lub rejestracji przekazów w systemie,
c) przekazaniu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê ¶rodków pieniê¿nych w wysoko¶ci równej sumie kwot przekazów wraz z wynagrodzeniem za realizacjê przekazów,
d) przyjêcie przekazów do realizacji przez Wykonawcê powinno nast±piæ z chwil± potwierdzenia zgodno¶ci wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy oraz wygenerowania przez system potwierdzenia nadania przekazów przez Zamawiaj±cego.
8. Aplikacja do wysy³ania przekazów powinna byæ udostêpniona na stronie internetowej Wykonawcy i powinna posiadaæ nastêpuj±ce funkcje:
a) mo¿liwo¶æ pracy wielu u¿ytkowników w tym samym czasie w ramach jednego klienta,
b) logowanie do aplikacji poprzez stronê internetow±,
c) mo¿liwo¶æ rejestracji przekazu rêcznie (dane adresata, kwota przekazu, tytu³, przyczyna zwrotu),
d) automatyczne naliczanie op³at za wysy³ane przekazy,
e) sprawdzanie kodów pocztowych wysy³anych przekazów,
f) mo¿liwo¶æ wprowadzenia przekazów poprzez wczytanie pliku w formacie *.xml,
g) sprawdzenie stanu realizacji przekazu,
h) mo¿liwo¶æ wydrukowania:
- potwierdzenia nadania przekazu,
- pocztowej ksi±¿ki nadawczej,
- raportu stanu realizacji,
- zestawienia zwróconych przekazów,
i) kontrolê procesu nadawania przekazu przez Internet.
9. Wykonawca przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi aplikacji do wysy³ania przekazów pocztowych.
10. W przypadku awarii aplikacji do wysy³ania przekazów Zamawiaj±cy i Wykonawca ustal± awaryjn± procedurê nadawania przekazów pocztowych, w szczególno¶ci w zale¿no¶ci od potrzeb: adresy poczty elektronicznej, na które bêd± wysy³ane dane do nadania przekazów, sposób zabezpieczenia danych przed nieuprawnionym dostêpem, sposób dostarczenia danych do nadania przekazów na no¶nikach elektronicznych.
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dorêczania adresatom kwot pieniê¿nych okre¶lonych w przekazach pocztowych najpó¼niej w pi±tym dniu roboczym po dniu, w którym rachunek bankowy Wykonawcy zostanie uznany kwot± okre¶lon± w przekazach pocztowych wraz z wynagrodzeniem za realizacje przekazów.
12. Za dni robocze uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
13. Dorêczanie adresatom kwot pieniê¿nych okre¶lonych w przekazach pocztowych powinno odbywaæ siê w godzinach pomiêdzy 8:00 a 20:00.
14. Kwotê okre¶lon± w przekazie pocztowym, Wykonawca powinien dorêczyæ adresatowi pod wskazany przez Zamawiaj±cego adres, przedstawicielowi ustawowemu adresata lub pe³nomocnikowi adresata upowa¿nionemu na podstawie pe³nomocnictwa lub osobie pe³noletniej zamieszka³ej razem z adresatem, je¿eli adresat nie z³o¿y³ zastrze¿enia w zakresie dorêczenia przekazu.
15. W przypadku, gdy dorêczenie kwoty pieniê¿nej okre¶lonej w przekazie pocztowym nie bêdzie mo¿liwe z powodu nieobecno¶ci adresata, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pozostawienia zawiadomienia o próbie dorêczenia (awizo), zawieraj±ce co najmniej nastêpuj±ce informacje:
a) data obecno¶ci dorêczyciela u adresata,
b) podpis lub identyfikator umo¿liwiaj±cy jednoznaczne ustalenie danych osobowych dorêczyciela (np. przypadku reklamacji),
c) termin odbioru i adres placówki pocztowej Wykonawcy, w której mo¿na osobi¶cie odebraæ kwotê przekazu.
16. Wykonawca powinien awizowaæ nieodebrane kwoty pieniê¿ne w placówce Wykonawcy po³o¿onej najbli¿ej wskazanego adresu osoby uprawnionej do otrzymania kwoty okre¶lonej w przekazie pocztowym.
17. Termin awiza up³ywa po 14 dniach licz±c od dnia nastêpnego po dniu pozostawienia zawiadomienia. Po tym terminie jest zwracane do nadawcy.
18. W przypadku, gdy adresat nie odbierze kwoty przekazu we wskazanej placówce Wykonawcy, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do ponownego awizowania, z zachowaniem zasad okre¶lonych w pkt. 4.15. – 4.18. SWZ.
19. Wykonawca powinien dysponowaæ sieci± placówek pocztowych, w których zapewni odbiór niedorêczonych kwot przekazów pocztowych, na terenie ca³ego kraju ( w ka¿dej gminie co najmniej jedna sta³a placówka pocztowa), w tym co najmniej 8 placówkami pocztowymi na terenie miasta Bia³egostoku (co najmniej jedna placówka spe³niaj±c± ni¿ej wymienione wymagania, dzia³aj±ca na terenie pracy ka¿dego z Zespo³ów Pracowników Socjalnych MOPR w Bia³ymstoku).
Placówki pocztowe Wykonawcy powinny byæ:
a) czynne co najmniej przez 6 godzin we wszystkie dni robocze, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) oznakowane w sposób widoczny nazw± b±d¼ logo operatora pocztowego,
c) w przypadku, gdy znajduje siê w lokalu, w którym prowadzona jest inna dzia³alno¶æ gospodarcza, powinny posiadaæ wyodrêbnione stanowisko obs³ugi klientów, gdzie g³ównym zadaniem jest obs³uga klientów w zakresie us³ug pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazw± lub logo operatora pocztowego.
20. Standard wszystkich placówek pocztowych, o których mowa w pkt. 19., powinien zapewniaæ bezpieczeñstwo przechowywania korespondencji oraz gwarantowaæ dochowanie tajemnicy pocztowej, o której mowa w art. 41 ustawy Prawo pocztowe.
21. Kwoty pieniê¿ne okre¶lone w przekazach pocztowych, które nie zostan± wyp³acone adresatowi, Wykonawca jest zobowi±zany zwróciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, w terminie 7 dni roboczych po up³ywie terminu do ich odbioru przez adresata przekazu.
22. Wykonawca przekazywaæ bêdzie Zamawiaj±cemu zestawienie niedorêczonych przekazów, zawieraj±ce: imiê i nazwisko adresata, adres, kwotê przekazu, adnotacjê o niedorêczeniu przekazu wraz z przyczyn± ich niedorêczenia.
23. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zg³oszenia wycofania poprawnie nadanego przekazu pocztowego. Wykonawca mo¿e odmówiæ wycofania przekazu, gdy rozpocznie ju¿ realizacjê dorêczania przekazu pocztowego. W przypadku uznania wycofania przekazu, Wykonawca przeka¿e niezw³ocznie kwotê przekazu na rachunek Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w terminie 3 dni roboczych od daty uznania wycofania przekazu pocztowego.
24. Zamawiaj±cy oraz adresat przekazu pocztowego ma prawo zg³oszenia reklamacji w formie pisemnej lub elektronicznej w przypadku niewykonania lub nienale¿ytego wykonania us³ugi, w szczególno¶ci niedorêczenia przekazu lub dorêczenia w innej ni¿ nale¿na kwocie, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami, tj. ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2022r. poz. 896 ze zm.), Rozporz±dzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji us³ugi pocztowej (Dz. U. 2019r. poz. 474), oraz regulaminem ¶wiadczenia us³ug Wykonawcy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 96719,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 96719,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96719,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA Spó³ka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpañskich 8
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 96719,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu min. 8 osób do Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego
- DOSTAWA Z MONTA¯EM DYGESTORIÓW LABORATORYJNYCH
- ¦wiadczenie us³ug medycznych oraz us³ug stomatologicznych na potrzeby cudzoziemców przebywaj±cych w Strze¿onym O¶rodku dla Cudzoziemców w Bia³ymstoku (doro¶li mê¿czy¼ni)
- Naprawa i konserwacja urz±dzeñ ch³odniczych i sprzêtu gastronomicznego z podzia³em na dwa zadania.
- Dostawa p³ytek pod³ogowych PVC do warsztatu do szybkiego monta¿u - ZK-DZP.262.12.2025
- Zakup sprzêtu AGD na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.9.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym ndla WFO¦iGW w Warszawie - 24 miesi±ce
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Agencji Rozwoju Pomorza S.A.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na rzecz MOPR w Bia³ymstoku.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego na rzecz KPRP, CO KPRP, BBN.
- ¦wiadczenie na rzecz Samorz±dowego Kolegium Odwo³awczego w Katowicach us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony ¦rodowiska w Warszawie
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.