Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00053458/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej do zasilania oczyszczalni ścieków w miejscowości Pisanica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kalinowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazurska 11
1.5.2.) Miejscowość: Kalinowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-314
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876218760
1.5.8.) Numer faksu: 876218777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kalinowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalinowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kalinowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej do zasilania oczyszczalni ścieków w miejscowości Pisanica”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a300bb-8a5e-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006688/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa instalacji fotowoltaicznej do zasilania oczyszczalni ścieków w Pisanicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053458/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181965,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy zainstalowanych modułów 40,00 kWp usytuowana będzie na gruncie. Miejsce realizacji inwestycji: Oczyszczalnia ścieków w Gminie Kalinowo w miejscowości Pisanica 19-314 Kalinowo, Dz. nr 128/3, ob. Pisanica. Projektowana instalacja składa się z 80 szt. monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych o mocy 500 W, wyposażonych w optymalizatory mocy oraz 1 inwerter. W instalacji zastosowano rozwiązanie techniczne obniżające napięcie DC łańcucha modułów do poziomu bezpiecznego o wartości poniżej 25 V. Funkcja ta ma uruchamiać się automatycznie w wyniku zaniku zasilania w obiekcie.
2. Zamawiający informuje, że Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu modułów fotowoltaicznych o większej mocy jednostkowej. Przewiduje się montaż modułów o tej samej mocy jednostkowej. Sumaryczna moc wykonanej Instalacji nie może przekroczyć 40 kWp.
W przypadku zastosowania modułów o większej mocy, dopuszcza się wartość całkowitej mocy mniejszą od 40 kWp jednak nie mniej niż 39,80 kWp wartości całkowitej Instalacji.
3. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o „Dokumentacji projektowej” należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia opisany w SWZ i załącznikach do niej.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem w szczególności:
1) budowę instalacji fotowoltaicznej zgodnie z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiarem (Załącznik nr 9 do SWZ) wraz z uporządkowaniem terenu po wykonanym montażu;
2) montaż licznika energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w celu umożliwienia monitorowania energii powstałej z OZE;
3) wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na eksploatację instalacji, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem, oznakowanie budynków piktogramami informującymi o tym, że obiekty są wyposażone w instalację fotowoltaiczną;
4) po zainstalowaniu instalacji Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego powiadomić o tym fakcie dystrybutora sieci energetycznej poprzez złożenie zgłoszenia przyłączenia instalacji, nie później niż w terminie 30 dni przed dniem planowanego przyłączenia instalacji do sieci i uzyskania potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia;
5) sporządzenie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń;
6) przeprowadzenia indywidualnego szkolenia użytkowników instalacji fotowoltaicznej wraz z przekazaniem instrukcji obsługi i eksploatacji użytkownikom oraz sporządzenie protokołu z przeprowadzenia szkolenia obejmującego m.in. zakres szkolenia oraz poświadczenia dla uczestników o odbytym szkoleniu;
7) wszystkie elementy instalacji będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe, wolne od wad fabrycznych oraz od obciążeń wobec osób trzecich. Powinny również spełniać normy krajowe i unijne w zakresie dopuszczenia danego produktu do sprzedaży na terenie UE oraz współpracy z siecią elektroenergetyczną danego kraju wymagane przez operatora sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej właściwej dla siedziby Zamawiającego; Zamawiający wymaga, żeby panele fotowoltaiczne miały datę produkcji nie starszą niż 2021 rok;
8) opracowanie operatu odbiorowego z wykonanej instalacji fotowoltaicznej (2 egz.) zawierającego: dokumentację powykonawczą w postaci indywidualnego projektu powykonawczego, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, protokołów, uzgodnień, itp.;
9) zawiadomienie właściwego dla siedziby Zamawiającego organu Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu montażu instalacji i zamiarze przystąpienia do jej użytkowania;
10) uruchomienie produkcyjne instalacji fotowoltaicznej, po otrzymaniu pozytywnej decyzji operatora sieci dystrybucyjnej właściwej dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31712331-9 - Fotoogniwa
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INSBUD" Sylwia Olszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631622057
7.3.3) Ulica: Bielna 6g
7.3.4) Miejscowość: Giełczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31INNE PRZETARGI KALINOWO
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w Laskach Małych
- Utworzenie klubu dziecięcego dla Gminy Kalinowo
więcej: przetargi KALINOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 2 zestawów wyposażenia do prowadzenia kursu "Nowoczesne zintegrowane systemy fotowoltaiczne" w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Budowa bloku komunalnego przy ul. B. Joselewicza
- Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w m. Grębocice wraz z łącznikiem.
- Montaż odnawialnych źródeł energii oraz magazynów energii na obiektach JST w Gminie Herby
- Zakup i montaż odnawialnych źródeł energii oraz realizację kompleksowych zadań termomodernizacyjnych budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Moszczenicy, w ramach programu EkoRemiza, edycja V".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.