eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WartaKonserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083823 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Władysława Stanisława Reymonta 1

1.5.2.) Miejscowość: Warta

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-290

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 8287100

1.5.8.) Numer faksu: 43 8287113

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gimwarta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminawarta.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gimwarta.logintrade.net/rejestracja/ustawowe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d3d9d57-b3bc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003712/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Konserwacja oswietlenia ulicznego na terenie Gminy Warta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053468/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.271.5.2021.Zp

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Opis przedmiotu zamówienia: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta.
3.2 Przedmiot zamówienia składa się z czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych wymaganych z ogólnie obowiązujących przepisów w sprawie szczegółowych zasad eksploatacji oświetlenia drogowego, a w szczególności:
3.2.1 oględzin tras obwodów oświetleniowych napowietrznych, stanu widocznych części przewodów /głównie ich połączeń/, stanu czystości opraw źródeł światła, stanu ubytków źródeł światła, poziomu hałasu i drgań źródeł światła oraz ich urządzeń – raz w roku,
3.2.2 oględzin kontrolnych stanu świecenia źródeł światła - raz w roku,
3.2.3 napraw nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych oraz zgłoszeń o uszkodzeniach i nieprawidłowościach w działaniu źródeł światła, opraw, układów zasilania i sterowania , dławików, kondensatorów bezpieczników oraz wymiany (montaż) uszkodzonych lamp zgodnie z potwierdzonym wykazem wymienionych i zainstalowanych urządzeń i materiałów,
3.2.4 przeglądów planowych tablic oświetleniowych i przekaźnikowo - sterujących, obejmujące sprawdzenie stanu technicznego tablic, połączeń prądowych i działania urządzeń zmierzchowych, włączników, zegarów sterujących wraz z regulacją tych urządzeń - raz w roku,
3.2.5 usuwanie awarii oświetlenia drogowego - nie załączenie się bądź nie wyłączenie się oświetlenia, przestawienie zegara, będą usuwane niezwłocznie w dniu zgłoszenia (nie później niż w określonym w umowie czasie reakcji na zgłoszenie awarii przez Zamawiającego), nato-miast nie załączenie się pojedynczych lamp będą usuwane w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty zgłoszenia przez Urząd Miejski w Warcie,
3.2.6 wykonanie badań skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, oporności izolacji, uziomów ochronnych – raz w roku
3.3 Wszystkie prace konserwacyjno–eksploatacyjne powinny być wykonywane w uzgodnieniu z Urzędem Miejskim w Warcie oraz potwierdzone przez zainteresowanych sołtysów. Potwierdzenie dotyczy zakresu wykonanych prac z wykazem zużytych urządzeń i materiałów.
3.4 Przy wykonywaniu prac objętych zleceniem wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania obowiązujących przepisów oraz zaleceń i wytycznych Zakładu Energetycznego Łódź Rejon Sieradz i ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem prac.
3.5 Wyłączenie urządzeń oświetlenia przy wykonywaniu prac eksploatacyjnych, a także wyłączenie w tym celu innych urządzeń służących do dostawy i rozdziału energii elektrycznej w celach po-wszechnych mogą się odbywać wyłącznie na warunkach określonych w Instrukcji Współpracy Ruchowej, która będzie stanowić załącznik do niniejszej umowy, za wiedzą i zgodą Rejonu Energetycznego w Sieradzu.
3.6 Przygotowanie i likwidowanie miejsca pracy (wyłączenie i uziemienie) oraz dopuszczenia do pracy dla realizowanych zadań eksploatacyjno-konserwacyjnych będzie każdorazowo uzgadniane z Re-jonem Energetycznym Sieradz i wykonywane na warunkach określonych przez Rejon.
3.7 Przy wykonywaniu czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych Wykonawca zapewni we własnym zakresie niezbędne materiały fabrycznie nowe.
3.8 Szczegółowy wykaz usług zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
3.9 Odległość od siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego nie może być większa niż 20 km.
3.10 Wymagany czas reakcji na zgłoszenie awarii przez Zamawiającego – 24 godziny.
3.11 Wymagany termin gwarancji min. 12 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249960,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249960,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249960,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. INSTAL Marek Lewandowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730105857

7.3.4) Miejscowość: Miedze

7.3.5) Kod pocztowy: 98-290

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249960,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.