eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzastaryCyberbezpieczny samorząd - poprawa bezpieczeństwa - oprogramowanie antywirusowe i oprogramowanie do zarządzania siecią



Ogłoszenie z dnia 2025-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczny samorząd – poprawa bezpieczeństwa – oprogramowanie antywirusowe i oprogramowanie do zarządzania siecią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czastary

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 25685485000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 29

1.5.2.) Miejscowość: Czastary

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-410

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czastary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czastary.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1026662

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczny samorząd – poprawa bezpieczeństwa – oprogramowanie antywirusowe i oprogramowanie do zarządzania siecią

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7306822-c446-4b02-ba1b-458d3f9f4a63

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040347/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Cyberbezpieczny samorząd – poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny - zakup sprzętu i oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITOŚ.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33172,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest:
a) Zakup oprogramowania do zarządzania siecią umożliwiający zarządzanie min. 35 stacjami roboczymi wraz z aktualizacją na okres do 23.02.2026 z możliwością przedłużenia na kolejny okres – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ,
b) Zakup licencji na pakiet programu antywirusowego (dla 55 stanowisk) wraz z aktualizacją na okres do 23.02.2026 z możliwością przedłużenia na kolejny okres – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SWZ.
do poprawy cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Czastary w ramach projektu: „Cyberbezpieczny Samorząd”.
2. W ramach realizowanego zadania Wykonawca będzie zobowiązany wdrożyć oprogramowanie do zarządzania siecią przez certyfikowanego inżyniera Wykonawcy, posiadającego aktywny certyfikat producenta, oferowanego w postępowaniu rozwiązania do zarządzania siecią i infrastrukturą IT.
3. Oprogramowani, licencje muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz nigdy nieaktywowane na innym urządzeniu i pochodzić z legalnego źródła;
4. Oprogramowania, licencje muszą posiadać oryginalne atrybuty legalności stosowane przez producenta.
5. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terenie Unii Europejskiej.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
a) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SWZ.
b) Projekt umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31734,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31734,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31734,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381047220

7.3.3) Ulica: Plebańska

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31734,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.