Ogłoszenie z dnia 2025-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w postaci niemrożonych świeżych ryb w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁ.S.MARTY WIECKIEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: SP Szczodrowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001203567
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczodrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-250
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spszczodrowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spszczodrowo.edupage.org
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w postaci niemrożonych świeżych ryb w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6153c53d-95ed-4cb5-9127-875b5d096cad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00492981/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki prowadzone jest na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
Uzasadnienie:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr GOOSiP.ZP.2610.4.11.2024, prowadzonym w trybie podstawowym na zasadach określonych w ustawie Pzp, dotyczącym sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych w roku 2025, w zakresie Części nr 6 – Ryby świeże (niemrożone) (ogłoszenie UZP – Część nr 13) nie złożono żadnej oferty.
W związku z tym Zamawiający, działając zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, odrzucił przedmiotową część zamówienia. Brak ofert w postępowaniu podstawowym uprawnia Zamawiającego do skorzystania z przysługującego mu prawa do przeprowadzenia nowego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
Podjęcie takiego działania wynika z konieczności zapewnienia realizacji zamówienia, a tym samym zabezpieczenia ciągłości dostaw niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania jednostki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-62f48c3c-f081-4754-8f9c-bca0b1ff298e
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6719,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w postaci niemrożonych świeżych ryb w roku 2025
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alex-Pol Alojzy Szczerba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731028470
7.3.3) Ulica: Akacjowa 5
7.3.4) Miejscowość: Turnów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-256
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7055 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-22 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025_02_07 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych podzielona części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecnej w Mgoszczu w 2025 roku.
- DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH W RAMACH 2 ZADAŃ
- Zakup i dostawa ryb
więcej: Ryby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.