Ogłoszenie z dnia 2025-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512374/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00558843/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00581908/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00606516/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Tuplice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUPLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 27
1.5.2.) Miejscowość: Tuplice
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-219
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuplice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tuplice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d77de95-8d4e-475a-9ccc-e38bc33f049f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Tuplice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d77de95-8d4e-475a-9ccc-e38bc33f049f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054424/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w Tuplicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKPII.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Tuplice w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:
• dokumentacji projektowej obejmującej, co najmniej:
• projekt zagospodarowania terenu
• projekt architektoniczno-budowlany
• projekt techniczny
• projekty wykonawcze w podziale na branże
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
• wykonanie dokumentacji powykonawczej
• wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych,
oraz wykonanie na podstawie wyżej wymienionych opracowań przebudowy obiektu w zakresie:
• wykonanie remontu pomieszczeń ośrodka zdrowia wraz z sanitariatami zgodnie z zaleceniami Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
• wykonanie wymiany okien na piętrze zgodnie z zaleceniami Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
• wykonanie nowej instalacji wod-kan. i instalacji c. o. (bez wymiany kotła) oraz instalacji elektrycznej;
• wykonanie nowego ogrodzenia;
• dostosowanie wejścia do budynku w zakresie osób z niepełnosprawnościami;
• czyszczenie elewacji budynku.
Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 10 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz w Załączniku nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 983760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1131600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 983760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Ziółkowski Paweł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730688769
7.3.3) Ulica: Ul. Stary Jaromierz 25
7.3.4) Miejscowość: Kargowa
7.3.5) Kod pocztowy: 66-120
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY ZIÓŁKOWSKI PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY ZIÓŁKOWSKI PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 983760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Modernizacja holu głównego, przedsionka oraz korytarza obok pracowni RTG i TK
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.