Ogłoszenie z dnia 2025-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00639522/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025 (II)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 2 w Bochni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8681001825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Tadeusza Jakubowskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.seweryn.mp2@edubochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mpn21/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5224ea83-a640-4f8e-ad9c-842dbc4106b11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025 (II)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5224ea83-a640-4f8e-ad9c-842dbc4106b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089774/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługa zbiorowego żywienia dla dzieci przedszkolnych (catering)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639522
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MP2.26.3.2026
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262590,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringu polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu na zamówienie gotowych posiłków (pierwszego i drugiego śniadania, obiadu dwudaniowego oraz podwieczorku) dla dzieci w wieku
przedszkolnym od 3 do 6 lat, które będą uczęszczać w roku 2025 do przedszkola. Warunki zamówienia określono w
projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 SWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik
nr 1 do Umowy.
Cykl dostarczania posiłków: wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki w dni pracy przedszkola z zachowaniem
harmonogramu serwowania dań dzieciom:
1) pierwsze śniadanie: godz. 8.30
2) drugie śniadanie (przekąska): godz. 10.00
3) obiad dwudaniowy: godz. 11.30
4) podwieczorek: godz. 13.30
Liczba dziennych porcji będzie uzależniona od frekwencji dzieci.
Posiłki należy dostarczyć do sali i do jadalni (stołówki szkolnej), na własny koszt i ryzyko w specjalistycznych termosach
(pojemnikach) gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Termosy
(pojemniki) muszą być zamykane szczelnie, tak aby podczas transportu posiłki w formie płynnej nie ulegały rozlaniu.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łącznych dostaw śniadania i drugiego śniadania ani podwieczorku wraz z posiłkiem
obiadowym, bowiem zamawiający nie posiada zaplecza kuchennego ani zastaw stołowych.
Dostarczając posiłki dla dzieci które jedzą w sali i które jedzą w stołówce szkolnej, wykonawca ma zapewnić każdego dnia
dla każdego dziecka talerze, szklanki (kubki) sztućce oraz po skończonym posiłku, odebrać brudną zastawę. Przy każdym
posiłku tj. przy śniadaniu, obiedzie i podwieczorku, musi być czysty komplet talerzy, kubków i sztućców. Naczynia w których
będą wydawane posiłki mają być nieuszkodzone, jednolite wielokrotnego użytku, dostosowane do wyparzania i
spełniających normy użytkowe dla dzieci w żywieniu zbiorowym z nierdzewnymi sztućcami.
Po zakończeniu każdej pory wydawania i spożywania posiłku (odpowiednio śniadanie, drugie śniadanie, obiad,
podwieczorek) wykonawca do 1 (jednej) godziny odbiera odpady pokonsumpcyjne, brudne naczynia służące do
dostarczenia i przechowywania żywności, jak również zastawę stołową, sztućce i kubki (szklanki).
Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić mycie i dezynfekcje wykorzystanych do posiłku naczyń,
zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi i mikrobiologicznymi oraz systemami zapewniającymi bezpieczeństwo
zdrowotne żywności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228826,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234125 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228826,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Jewuła Misterium
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733174763
7.3.3) Ulica: Krakowska 111
7.3.4) Miejscowość: Wojnicz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-830
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gospodarstwo Rolne Maciej Jewuła
jakie przetargi wygrała firma
Gospodarstwo Rolne Maciej Jewuła
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228826,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Budowa drogi gminnej klasy technicznej D od km 0+010.1 do km 0+712.93 przy ul. Kuca w Bochni, Miasto Bochnia
- Zakup i dostawa kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu z przeznaczeniem do wykonania remontów/bieżącej konserwacji dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasta Bochnia
- Roboty budowlane przy budynku Urzędu Gminy - remont elewacji północnej (frontowej), remont elewacji południowej, remont elewacji zachodniej
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie oraz dostarczanie wyżywienia dla uczestników projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
- Usługa zorganizowania wizyt studyjnych dla uczniów szkół podstawowych Gminy Lubenia na potrzeby realizacji projektu "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls. Wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych ....
- Przedmiotem zamówienia jest: zapewnienie usługi cateringowej na konferencję organizowaną dnia 16 maja 2025 r. w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim.
- Świadczenie kompleksowych usług cateringowych podczas wydarzeń organizowanych przez Centrum Nauki Kopernik w roku 2025- 2026.
- Wynajem sali wraz z zapewnieniem serwisu kawowego oraz posiłków podczas zajęć dydaktycznych w mieście Kępno
- Usługa cateringowa dla uczestników konferencji "6th Polish Conference on Artificial Inteligence" 7.04. - 9.04.2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.