Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00050400/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego do gromadzenia odpadów komunalnych i selektywnych dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 412 18 05
1.5.8.) Numer faksu: 54 412 18 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: saniko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.saniko.com.pl/k/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego do gromadzenia odpadów komunalnych i selektywnych dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87153598-88a8-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050400/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP.03/03/02/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 884565,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego (PE-HD), przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych i selektywnych typu:
1 metale i tworzywa sztuczne 1 100 l, kolor żółty, 150 szt,
2 biodegradowalne 240 l, kolor brązowy, 450 szt.,
3 biodegradowalne 120 l, kolor brązowy, 350 szt.,
4 papier 1 100 l, kolor niebieski, 200 szt.,
5 komunalne 1 100 l, kolor grafitowy, 500 szt.,
6 komunalne 240 l, kolor grafitowy, 900 szt.,
7 komunalne 120 l, kolor grafitowy, 1 100 szt.,
8 papier 240 l, kolor niebieski, 250 szt.,
9 metale i tworzywa sztuczne 240 l, kolor żółty, 300 szt.,
10 szkło 240 l, kolor zielony, 300 szt.
2. Pojemniki będące przedmiotem zamówienia, okreslone w pkt. 1 powyżej, winny być wykonane zgodnie z normą EN-840 i posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, zwana dalej: „baza techniczna”.
4. Parametry techniczne pojemników precyzuje Rozdział VI pkt. 3 SWZ.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy pojemników w okresie trwania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zamówienia na określoną partię pojemników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1082109,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1304630,25 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1082109,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Contenur Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180625051
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1082109,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.