Ogłoszenie z dnia 2025-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00019942/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu drogowego na ulicach Poznania na czas trwania 17. PKO Poznań Półmaratonu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu drogowego na ulicach Poznania na czas trwania 17. PKO Poznań Półmaratonu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c68db22c-2de1-4839-bf4c-2088f404149e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.01.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu drogowego na ulicach Poznania na czas trwania 17. PKO Poznań Półmaratonu.
Przedmiot umowy obejmuje wdrożenie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego przekazanego przez Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ.
UWAGA!!! Trasa tegorocznej edycji Półmaratonu jest niezmienna w stosunku do trasy z roku 2024r., załączony projekt jest aktualny dla 17. PKO Poznań Półmaratonu, z zastrzeżeniem, iż obowiązujący termin biegu i termin wdrożenia organizacji ruchu zostały podane w Opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy dla niniejszego postępowania. Projekt tymczasowej organizacji ruchu w wersji papierowej z wytycznymi Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu oraz Miejskiego Inżyniera Ruchu, w 3 egzemplarzach, zostanie przekazany Wykonawcy, najpóźniej do dnia 22.03.2025 r.
W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
1) prawidłowego wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu, zgodnie z zaakceptowanym projektem tymczasowej organizacji ruchu przez Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu oraz Miejskiego Inżyniera Ruchu,
2) rozstawienia znaków, zapór drogowych oraz innych elementów znajdujących się w projekcie tymczasowej organizacji ruchu,
3) wdrożenia tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z wyznaczonymi godzinami przez Komendę Miejską Policji w Poznaniu. Pierwszy etap nie później niż 13.04.2025r. do godziny 6:00, drugi etap nie później niż 13.04.2025r do godziny 8:00.
Wykonawca zobowiązany jest do udziału we wszystkich spotkaniach, organizowanych przez Zamawiającego oraz Komendę Miejską Policji w Poznaniu oraz Miejskiego Inżyniera Ruchu, związanych z organizacją Półmaratonu, w zakresie przedmiotu niniejszej umowy.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ oraz złożoną ofertą.
Na czas realizacji zamówienia wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności medycznej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł
Przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95325,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95325,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95325,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Technicznych BUDMAL Piotr Piskorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821247159
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR PISKORSKI "BUDMAL" ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR PISKORSKI "BUDMAL" ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95325,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-13INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi cateringowej na terenie subregionu poznańskiego, pilskiego, kaliskiego, leszczyńskiego i konińskiego
- AN/ZP/14/25 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Politechniki Poznańskiej na Laboratorium naukowo - dydaktyczne w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Publikacja ogłoszeń prasowych w tytułach o zasięgu regionalnym (wojewódzkim) i ogólnopolskim na potrzeby UMWW w Poznaniu w 2025r. z podziałem na dwie części
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 471 w zakresie budowy chodnika na odcinku od m. Nadzież do m. Małgów
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do budynku administracyjno-garażowego w RDW Gniezno.
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na terenie RP na rzecz pracowników G-PSK, ich dzieci oraz osób towarzyszących w ramach usług społecznych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tworzenie lokalnej sieci prosportowej i prozdrowotnej, prowadzenie zajęć w ramach Transgranicznego programu na rzecz zdrowego stylu życia u najmłodszych- Zdrowy Przedszkolak w Zdrowej Gminie
- Obsługa techniczno-brandingowa imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie - Etap I.
więcej: Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.