Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00038349/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ŚWIADCZENIE USŁUGI INWESTORA ZASTĘPCZEGO W RAMACH ZADANIA PN. »POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE RYTWIANY«”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYTWIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszowska 15
1.5.2.) Miejscowość: Rytwiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-236
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158647930
1.5.8.) Numer faksu: 158647935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rytwiany.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.rytwiany.bip.jur.pl/kategorie/ogloszenia_i_wyniki_przetargow_20221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ŚWIADCZENIE USŁUGI INWESTORA ZASTĘPCZEGO W RAMACH ZADANIA PN. »POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINIE RYTWIANY«”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad2a39c4-7f66-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083931
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037115/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Świadczenie usługi inwestora zastępczego w ramach zadania pn. »Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Rytwiany«”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038349/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IŚ.7011.1.2022.PK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145564,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi inwestora zastępczego w ramach wykonania głębokiej termomodernizacji 5 obiektów tj.
• budynku Urzędu Gminy w Rytwianach,
• budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Sichowie Dużym,
• budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rytwianach,
• budynku Strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Rytwianach,
• budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Strzegomiu.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji przetargowej dla wyboru wykonawcy robót budowlanych;
2) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w imieniu Zamawiającego w tym zapewnienie zespołu inspektorów budowlanych przez cały proces budowlany:
a) branży konstrukcyjnej;
b) branży sanitarnej;
c) branży elektrycznej;
3) Monitorowanie i wspomaganie rozliczeń finansowych zadania inwestycyjnego;
4) Promocja projektu obejmująca wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych;
5) Nadzór formalny nad uzyskaniem wskaźników rezultatu przez Wykonawcę poprzez opracowanie audytów ex-post dla budynków wymienionych powyżej.
3. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
• Główny kod CPV: 71541000-2 Usługi zarządzania projektem budowlanym;
• Dodatkowy kod CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Project Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146938919
7.3.3) Ulica: Al. Kościuszki 80/82
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-437
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Od węgla do słońca - odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin Czechowice-Dziedzice i Hażlach"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzyż. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w Świeciu wraz z infrastr.
- Usługi inspektorów nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Dobczyce
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.