Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00596911/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pkrutow@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.srk.com.p1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwa - likwidacja kopalń
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44b33b3b-cd41-4c3a-8c81-3ed4da63fb1e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596911
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-0127/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje :
2.1. Świadczenie usług serwisowych urządzeń, ujętych w Tabeli Nr 1, w ramach których Wykonawca będzie:
a) usuwał awarie i zapewniał gotowość serwisową prowadzoną w sposób ciągły przez 24 godzi¬ny na dobę we wszystkie dni roku:
- w przypadku uszkodzeń ograniczających pracę systemów w trybie awaryjnym - przyjazd do 4 godzin od zgłoszenia telefonicznego,
- w pozostałych przypadkach – usunięcie nieprawidłowości do 2 dni.
b) prowadził szeroką profilaktykę sprawności technicznej serwera, zgodnie z pkt. 9.1 Dokumentacji Technicznej – Aneks Nr 1 Systemu DGT-IPNova/DGT Millenium, systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu, w tym systemu alarmowania,
c) wprowadzał zmiany konfiguracyjne oraz wprowadzał modyfikacje funkcji systemów uwzględniających specyficzne wymagania użytkownika, na bazie istniejącego oprogramowania,
d) aktualizował oprogramowanie systemu HETMAN/Z,
e) wykonywał, wymagane obowiązującymi przepisami i dokumentacjami, przeglądy okresowe, w tym przeglądy roczne i pomiary systemów,
f) zapewniał części zamienne serwisowe do systemów HETMAN/Z na czas naprawy części będących własnością Zamawiającego,
g) zapewniał naprawy urządzeń i systemów firmy DGT Sp. z o.o. w ramach opłaty serwisowej,
h) dojeżdżał w celu sprawowania nadzoru serwisowego oraz po odbiór urządzeń do naprawy.
2.2. Świadczenie usług w zakresie napraw oraz strojenia urządzeń pracujących w n/w systemach/urządzeniach użytkowanych w Oddziale CZOK lub w punkcie serwisowym Wykonawcy. Kwota zlecenia naprawy będzie ustalona oddzielnie dla każdego zlecenia na podstawie „Cennika części zamiennych i napraw”. Wykonawca w „Cenniku części zamiennych i napraw” powinien zawrzeć wszystkie koszty związane z naprawą lub wymianą urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050380,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050380,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050380,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comfortel Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462714151
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840286,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- Modernizacja Oddziału Neurologii zlokalizowanego na IV piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Dostawa pomp spalinowych Zadanie 1: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego na przyczepie Zadanie 2: Dostawa dwóch sztuk motopomp pływających
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego wejścia do budynku zarządzanego przez Bytomskie Mieszkania - ul. Piłsudskiego 82 w Bytomiu
- Wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic wskazanych działek ewidencyjnych
- Zakup i dostawa wieży laparoskopowej 4K dla Centralnego Bloku Operacyjnego
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.