Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00051500/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy prowiantu na statek s/y „OCEANIA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT OCEANOLOGII POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000632467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Warszawy 55
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-712
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 551-72-81
1.5.8.) Numer faksu: 58 551-21-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmasnicka@iopan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.iopan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4aa6bd58-9b00-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe, edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy prowiantu na statek s/y „OCEANIA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aa6bd58-9b00-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051500
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IO/ZP/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy prowiantu na statek s/y „OCEANIA”, należący do Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, według ilości i rodzaju określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwaną dalej „SWZ”), oraz zgodnie z zasadami określonymi poniżej.
2. Szczegółowe ilości poszczególnych artykułów żywnościowych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zm.), przy użyciu odpowiednich środków transportowych dla artykułów wymagających niskich temperatur.
4. Zamawiane i dostarczane artykuły spożywcze muszą posiadać maksymalnie długi termin przydatności, pierwszy gatunek jakości, przy czym dla dostaw mięsa jest wymagane głębokie mrożenie, o ile w zamówieniu nie zostanie zaznaczone inaczej.
5. Dostarczone towary muszą być opakowane zgodnie z normami pakowania środków spożywczych, dostarczone przez uprawnione osoby transportem odpowiednim do rodzaju przewożonego towaru, przy czym osoby przewożące winny posiadać aktualne świadectwa zdrowia, a samochody - odpowiednie dopuszczenie SANEPIDU.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ asortymentów na inne o zbliżonych właściwościach i cenie, jeżeli z niemożliwych do przewidzenia w momencie ogłoszenia postępowania przyczyn stałoby się niemożliwe dostarczenie któregoś z produktów asortymentowych (tj. np. zaprzestanie wytwarzania produktu przez producenta, sezonowość produktu, czego konsekwencją byłaby niemożliwość realizacji zamówienia w tym zakresie).
7. Zamówienie powinno być wykonywane sukcesywnie, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego, transportem własnym Wykonawcy. Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie lub emailem o bieżącym zapotrzebowaniu.
8. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi. Wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30 % w zależności od potrzeb.
9. Zamawiający nie dopuszcza częściowego składania ofert. Oferta Wykonawcy musi być kompletna oraz musi obejmować wszystkie elementy wymienione w Formularzu cenowym. Oferta nie zawierająca chociażby jednego elementu zostanie odrzucona, jako nie spełniająca wymogów SWZ.
10. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający informuje, iż w wyszczególnionym asortymencie wskazał minimalne wymagania dotyczące jakości produktów. Wykonawcy mogą zaoferować inne produkty o takiej samej lub lepszej jakości.
12. Zamawiający informuje, iż jeśli w Formularzu cenowym wskazane zostały nazwy własne wskazujące na wyrób konkretnego producenta, wskazanie to jest jedynie przykładowe. Wykonawcy w swoich ofertach mogą zaoferować asortyment innego producenta.
13. Ilekroć w treści niniejszej SWZ lub w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. Rozwiązanie równoważne musi charakteryzować się co najmniej tymi samymi parametrami co określone w przywołanym standardzie.
14. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone
03221000-6 - Warzywa
03222000-3 - Owoce i orzechy
03142500-3 - Jaja
15112100-7 - Świeży drób
15111000-9 - Mięso wołowe
15113000-3 - Wieprzowina
15130000-8 - Produkty mięsne
15131500-0 - Produkty drobiowe
15229000-9 - Mrożone produkty rybne
15331170-9 - Warzywa mrożone
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265803,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265803,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265803,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSKIE LINIE OCEANICZNE SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144928
7.3.3) Ulica: al. marsz. Piłsudskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-406
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265803,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-05 do 2024-03-05SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Remont i przebudowa dwóch lokali mieszkalnych znajdujących się przy: ul. Helskiej 4/10 oraz ul. Poznańskiej 7/1 w Sopocie - zamówienie w dwóch częściach
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Klenczona w Sopocie
- Remont klubu pod sceną
- PRZEBUDOWA ŻŁOBKA PUCHATEK
- REMONT DACHU W BUDYNKU SFINKS
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.