Ogłoszenie z dnia 2022-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00031160/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i wyposażenia przez Miejski Dom Kultury na płytę Rynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830005118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Sierpnia 9
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (15) 842 09 50, 500 044 715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trznadel@carit.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mdkstalowawola.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mdk_stalowawola1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i wyposażenia przez Miejski Dom Kultury na płytę Rynku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fae24f59-7c3c-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030713/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu i wyposażenia przez Miejski Dom Kultury na płytę Rynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
9. Zadanie pn. "Zakup sprzętu i wyposażenia przez Miejski Dom Kultury na płytę Rynku" realizowane w ramach projektu „Rewitalizacja przestrzenna MOF Stalowej Woli” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 2020, Oś priorytetowa VI. Spójność przestrzenna i społeczna, Działanie 6.3 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031160/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MDK.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 439650,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część - Konstrukcja Sceny Mobilnej: scena mobilna, podesty pod nagłośnienie, najazdy kablowe i skrzynia na najazdy (poz. 1-4) . Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. (poz. 1-4)4.5.3.) Główny kod CPV: 34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31219000-4 - Skrzynki zabezpieczające
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
4.5.5.) Wartość części: 217002,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część - Wyposażenie sceny mobilnej: nagłośnienie i oświetlenie . Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ (poz. 5-74)4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31219000-4 - Skrzynki zabezpieczające
31224800-0 - Zestawy przyłączeniowe do kabli
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
32341000-5 - Mikrofony
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
4.5.5.) Wartość części: 222647,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200121,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200121,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200121,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSPAW spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222528443
7.3.3) Ulica: ul. Batorego 29
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200121,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272956,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272956,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272956,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czak Mariusz Czak Music
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007505
7.3.3) Ulica: ul. Wiślna
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272956,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a - 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r - 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zagospodarowania terenów zielonych w centralnej części miasta Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Modernizacja systemu nagłośnieniowego Sceny Foyer II piętra w budynku głównym Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu
- Zakup i dostawa wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Skierbieszowie w ramach projektu "Rozwój sektora kultury w gminach Kraśniczyn i Skierbieszów sposobem na aktywizację społeczną mieszkańców"
- Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej.
- Dostawa i montaż magazynów energii dla mieszkańców Miasta i Gminy Olsztyn
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.